2025-11-21, 21:25
Medlem
Fantens avatar
Jag skulle vilja hitta ett par ear buds med ANC och fysiska kontroller, men allt jag hittar är såna med "stjälkar" och touch.
Citera
2025-11-23, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag skulle vilja hitta ett par ear buds med ANC och fysiska kontroller, men allt jag hittar är såna med "stjälkar" och touch.
Fysiska knappar på ear buds? Har då aldrig sett det I något så nytt att det funnits ANC.
Både Samsung och Google har rea på det du söker utan fysiska knappar dock.
Citera
2025-11-23, 17:43
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PBL
Fysiska knappar på ear buds? Har då aldrig sett det I något så nytt att det funnits ANC.
Både Samsung och Google har rea på det du söker utan fysiska knappar dock.
Säg att du inte har någon koll utan att säga att du inte har någon koll.
Tack så lite.
Citera
2025-11-24, 08:27
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicWinter
Nja, kollar man prishistoriken på prisjakt (https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=14602356#statistics) så har den i nästan hela oktober gått att köpa i andra butiker för 15990kr, så i praktiken är det snarare 4000kr rabatt jämfört marknadspris.
Så kan det säkert vara, fult av butiken. Men det är en tv med de specar han vill ha, med priset han letar efter.
Citera
2025-11-24, 08:35
Medlem
Per Feckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
De enda jag hittar med riktiga fysiska knappar är Jabra Elite 4 Active och Bose SoundSport Free. Hittar dock ingen butik med rea tyvärr.
Citera
2025-11-24, 08:37
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Lögn.
Det är standarddelar. Går att uppgradera en päzä bäst fan du vill.
Tyvärr marknadsförs dessa datorer som flexibla och uppgraderingsbara men det går bara att uppgradera till en viss gräns. Det är oftast trångt i lådan och nätaggregat är i det klenare slaget. Moderkortet har ofta en skum form vilket gör att inget normalt moderkort passar (om man skulle vilja byta). Möjligen går det att trycka in en annan gpu om det är tillräckligt kort. Ofta fattas minnesplatser osv…

Fast du kanske bara skojade?
Citera
2025-11-24, 09:30
Medlem
PulverBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Du glömde butiker som använder black friday för att bli av med gammel skit, returvaror etc

Iallafall gjort 2 klipp, köpte en grej med ~550€ rabatt kollar man prisjakt så är det största rabatten sen produkten släpptes i mars och en dammsugare som prissänkts med över 2000kr även här kan man på prisjakt se att dagspriset är det lägsta någonsin.

Det går att göra klipp men dagarna när man kunde gå in i en butik och peka är sen länge förbi.

Har aldrig upplevt detta tycker däremot nuförtiden i och med platser som amazon och temu och liknande går det att köpa saker billigt på ett sätt som aldrig gick tidigare via fysiska butiker.
Citera
2025-11-24, 09:42
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Har aldrig upplevt detta tycker däremot nuförtiden i och med platser som amazon och temu och liknande går det att köpa saker billigt på ett sätt som aldrig gick tidigare via fysiska butiker.

Temu köper man ju mest billigt skit året runt knappast man väntar till black week för att fynda nåt där så det räknas inte.
Citera
2025-11-24, 10:26
Medlem
Kinaskis avatar
Den stora bluffveckan.
Citera
2025-11-24, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
sneglar själv på dyson v10, gått ned nästan 2000kr på en vecka.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7005789#statistics

Slog till på en samsung Jet 75 2990kr ordinare pris 6390 kr

Så hoppas deb blir bra
Citera
2025-11-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kinaski
Den stora bluffveckan.

Njaa, Thaimassagen i Väsby centrum har " två för en" hela veckan.
Citera
2025-11-24, 16:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
just det jag menar, nu finns det alla möjliga ställen o handla från så black week är inte tilltalande på samma sätt men nu ska det ju bli tull redan från första kronan så kanske black week kommer bli nåt större när aliexpress o doms idorna inte kan konkurrera på samma sätt som nu.

Citat:
Ursprungligen postat av StinkStifelz
Slog till på en samsung Jet 75 2990kr ordinare pris 6390 kr

Så hoppas deb blir bra
Körde på en dyson v12 submarine...jag är officiellt vuxen nyfiken på om den mekaniska golvmoppen är bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in