Citat:
Citat:
Nej det tyder på att du har en grandios självbild. Senaste jag såg dig skriva så var det till mig när du var helt säker på att detta skulle ledas av en åklagare. Det är bara i ditt eget huvud du är kompetent gällande rättsväsendet.
Det blir ett problem gällande din post count när du ska börja peka på andra att dom hatar. Du är den näst största hataren på Flashback och har mage att börja stor böla om hat?
Det blir ett problem gällande din post count när du ska börja peka på andra att dom hatar. Du är den näst största hataren på Flashback och har mage att börja stor böla om hat?
Det har letts av en åklagare. Så långt som att en förundersökning ligger klar hos dem. Hade du haft ens en grundläggande förståelse för det här hade du begripit att det inte hade gått så långt om det inte fanns mycket att ta på i den här soppan. Eftersom det i såna här mål normalt avskrivs redan när anmälan kommer in. En annan åklagare hade kunnat göra en annan bedömning och valt att väcka åtal. Det där är inte hugget i sten. Men att en åklagare dragit det såhär långt säger mycket.
Jag sticker inte under stolen med att jag har ett djupt förakt för Bajsmannen. Men det är skillnad på att skriva föraktfulla inlägg på ett forum och att sprida hundratals videor fyllda av grova förtal. Hade det varit fallet hade jag förstått att du var så bestört av mitt beteende. Men det där har du ju inga problem med, så varför gnäller du över mitt engagemang i Bajsmannens tråd?
Att agera vit riddare åt en pellejöns med en massa missprydande ansiktstatueringar alltså, hur står du ens ut med dig själv?