2025-11-23, 20:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Haha jo jag såg hans ”små” pikar, sen att ni i kulten som kallas för rasktråden intalar er att det inte hänt gör inte att jag glömmer vad jag såg.
Bra - lyft fram och länka till det grova förtalet då.
Citera
2025-11-23, 20:31
Avstängd
Citat:
Haha jo jag såg hans ”små” pikar, sen att ni i kulten som kallas för rasktråden intalar er att det inte hänt gör inte att jag glömmer vad jag såg.

Nej. För gjorde du det hade du inte suttit här och påstått det du gör. 10 sekunders skoj om Baronens arbetslöshet är inte jämförbart med hundratals timmeslånga förtalsvideor. Att du tycker det beror enbart på att du hatar Chrippa och tycker att han förtjänar det. Jag skulle tro att du till och med hade firat om han blev mördad. Så hatfylld är du faktiskt.
Citera
2025-11-23, 20:32
Avstängd
Citat:
Som sagt man ska inte försöka få någon att se klandervärd ut. Det är dumt om man ska börja använda rättsväsendet som ett vapen.

Du kan ingenting om rättsväsendet.
Citera
2025-11-23, 20:36
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vem är åtalad för sin plattform? För vad?
Nej, deras prat om varandra har inte det. Övriga hade inga skäl att driva vidare när de två valde att lägga ner och bli tillsammans. Det som skedde mellan de två angick inga andra.

Jo det har det. Du är så jävla bränd. Både Chrippa och Linnea har själva involverat alla utomstående i deras toxiska förtalsrelation från allra första början. Du kan fortsätta sitta här och ljuga, men det är ingen som köper det.
Citera
2025-11-23, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Helt klart. Det man däremot inte har rätt att göra är att på tal om ingenting dra upp deras porrbilder och göra påståenden om att de sparkats från jobbet och knarkat på arbetstid. Det är en stor skillnad på att bemöta det de ger uttryck för i videorna och att rota fram skit på dem och gå ut med det i videor. Då riskerar man att dömas för förtal. Att Baronen inte kan ge några bemötanden på det de säger utan måste dra upp dessa saker beror bara på att han inte kan bemöta det, och därför måste ta till fulknep.

men först satt dom och skrattade åt hans bilder. sen hittades ju deras egna. DÅ fick dom höra det. kritiken stod som spön i backen om honom. sen hade han ju sagt att han sa upp sig. då hörde hans kollega av sig och sa att han misskött sig så mycket att han fick sparken (säga upp sig frivilligt). kastar man skit på någon så får man skit tillbaka. och han fick vad han förtjänade. hade det varit jag så skulle han fått bra mycket mer. men jag är ingen internet krigare. jag är en vanlig man i verkliga livet istället.

och i verkliga livet om någon pissar på min rygg. då söker jag upp den personen mellan 4:a ögon så vi kan lösa det. nej, i 99% av fallen är våld inte lösningen. men personen får svara för vad han sagt rakt framför mig. ingen pajkastning.
Citera
2025-11-23, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja hörde.
Det handlar ju inte bara om den utan vad hon fått sett och upplevt.
Ja minns än idag... Tydligt. När jag såg min Pappa slå min Mamma.
Jag kommer aldrig glömma. Vad kunde jag vart?
7år.. första gången.

Barn glömmer inte såna saker det sitter kvar säkert livet ut och jag håller med det bästa vore om hon fick gå på barnahus där finns fantastiska proffs på just detta, då kan dom få fram om saker har hänt eller inte.
Jag är ledsen att du fick uppleva det❤️
Citera
2025-11-23, 21:51
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Bra - lyft fram och länka till det grova förtalet då.
pratade du med medviktarna i dag ?
Citera
2025-11-23, 22:01
Avslutad
Citat:
Hon var med i videon där dom läckte rasks nakenbilder. Hinken är i högsta grad delaktig i förtal.

Men där var hon lite smart hon gick där ifrån just när bilderna visades för hon tyckte det var så hemskt mot Therese så då är det Chrippa som skulle åkt på åtal och Linnea hade glidit undan lite snyggt.
Citera
2025-11-23, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja! Hujj vad vi avskyr drev till att elda på drev. Dubbelmoralen flödar. Kappan vänds för nu är det drevdags med ett gäng jakthundar i fronten.
Inte konstigt att förtalagrejen lades ner när det finns så mycket att hitta på nätet där hat och sånt går som en tsunami från Chrippa och gänget.

Ja det är en jäkla dubbelmoral man börjar fasiken skratta.
Idag fick jag goda nyheter som alla snart får ta del av men det går och rätt håll och det kommer en riktig banger 💣 men först dokumentären 🤭
Citera
2025-11-23, 22:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Var det någon som sparade videon som Chrippa nyss tog bort?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-23 kl. 22:30.
Citera
2025-11-23, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Var det någon som sparade videon som Chrippa nyss tog bort?

nej. skulle må så illa om jag såg på någon video av honom. men dom var väl så höga så dom fattade väl att ta bort skiten när det inledande ruset lagt sig.
Citera
2025-11-23, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det är en jäkla dubbelmoral man börjar fasiken skratta.
Idag fick jag goda nyheter som alla snart får ta del av men det går och rätt håll och det kommer en riktig banger 💣 men först dokumentären 🤭
Hoppas det inte är en Chrippa banger...dom smäller som 1öres smällare😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in