Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Helt klart. Det man däremot inte har rätt att göra är att på tal om ingenting dra upp deras porrbilder och göra påståenden om att de sparkats från jobbet och knarkat på arbetstid. Det är en stor skillnad på att bemöta det de ger uttryck för i videorna och att rota fram skit på dem och gå ut med det i videor. Då riskerar man att dömas för förtal. Att Baronen inte kan ge några bemötanden på det de säger utan måste dra upp dessa saker beror bara på att han inte kan bemöta det, och därför måste ta till fulknep.
men först satt dom och skrattade åt hans bilder. sen hittades ju deras egna. DÅ fick dom höra det. kritiken stod som spön i backen om honom. sen hade han ju sagt att han sa upp sig. då hörde hans kollega av sig och sa att han misskött sig så mycket att han fick sparken (säga upp sig frivilligt). kastar man skit på någon så får man skit tillbaka. och han fick vad han förtjänade. hade det varit jag så skulle han fått bra mycket mer. men jag är ingen internet krigare. jag är en vanlig man i verkliga livet istället.
och i verkliga livet om någon pissar på min rygg. då söker jag upp den personen mellan 4:a ögon så vi kan lösa det. nej, i 99% av fallen är våld inte lösningen. men personen får svara för vad han sagt rakt framför mig. ingen pajkastning.