Citat:
Ursprungligen postat av
Loraael-Beautyy
Att påpeka att det är ett folkutbyte är rasism på samma vis som Hitler banade väg för hat mot judarna. Du verkar inte förstå likheterna att historia kan upprepa sig och därför tycker jag att skolan egentligen inte lär oss någonting.
Frågan som jag ställer nu till dig
Skulle en muslimsk kvinna med slöja känna sig välmående och trygg att sätta sig bredvid deras väljare eller ledare? Om du svarar ja så ljuger du inför hela forumet och om svaret är nej så förstår du precis som jag vem man riktar sitt hat mot och hur historia upprepar sig men i en annan form.
Men hatet mot palestina från israel är inte det samma sak som hitler gjorde mot judarna? Dom gör ju lika samma folkutbyte nu i palestina och tar över hus och kastar ut palestiner som det skulle va odjur?
Men visst om du vill beblandas med folk från andra länder som inte har samma värderingar och syn på livet som dig på din hustomt med rörbomber och granater i trappupgångar och på din villatomt så varsågod.
Det som pågår just nu i Sverige, är ett folkutbyte fast utan vapen och bomber samt sprängda byggnader för det mesta...
Gör detta mig till rasist? Absolut inte. Jag värnar om allas trygghet, muslim, jude, buddism, kristna och icke troende jag skiter i vilket tro du har, Kan du bete dig som en människa och vissa respekt till ALLA så är du välkommen annars finns det en enkel biljett hem.
Varför skulle hon inte göra det, hon kanske kom från ett land som var otryggt och sökte fred i Sverige, men nu det är samma otrygghet här som i (välj ett land)?
Det enda vi som röstar på SD är att landet ska bli säkrare alltså folk som inte kan behärska sig utan att kasta rörbomber i trappor eller granater vid hus och som då har en invandrarbakrund SKA ut, vi ska inte ge saft och bulle och kanske 6 månader utan dom ska UT.
Sluta ge ut bidrag till folk som inte kan bidra till samhället.
Dessa andras partiers daltande men att dom inte har "integrerat" sig i samhället och behöver stöd är bara rent skitsnack och det har nog dom flesta trötta på.
Vill du kalla mig rasist, Gör det.
Sen kan du fråga dig själv, Vilket parit har egentligen rent mjöl i påsen gällande rasism? Ja, inte sossarna i alla fall.