2025-11-23, 13:10
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Gud skulle aldrig orka lyssna på dom det kryper i hela kroppen.

Håller med, just i detta fall var det ganska roligt. Särskilt när dom börjar prata om att det kan vara så att "någon" styr i bakgrunden åklagarens beslut att inte väcka åtal... foliehattarna sitter på.
Citera
2025-11-23, 13:24
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det är ett tänkbart scenario, men hur ser Spanien på folk som vill bosätta sig i deras land som är dömda för grova ekobrott? Det kan knappast vara så att Spanien skulle uppskatta en sådan hederlig och skötsam gäst.

Att han inte lär sig, vet vi alla. Chrippa skulle aldrig kunna se sig "besegrad" och nu har han byggt upp sitt luftslott - men som ändå lyckas lura en del - med att han är "framgångsrik" och förmögen. Han vägrar att återgå till ett normalt liv, utan vill till varje pris framstå som en framgångsrik person, även fast han egentligen är en enda stor förlorare.

Ja det är nog flertalet barn och unga eftersom han specifikt är de han riktat in sig på att blåsa! 🤮
Sen ett fåtal dårar som kämpar på här.
Citera
2025-11-23, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Håller med, just i detta fall var det ganska roligt. Särskilt när dom börjar prata om att det kan vara så att "någon" styr i bakgrunden åklagarens beslut att inte väcka åtal... foliehattarna sitter på.

Medan dom i förra veckan gnällde på anjos konspirationsteorier om den partiska svt dokumentären och den korrupta bo Göran nu tjatar dom om samma konspirationsteorier själva 🤪
Citera
2025-11-23, 13:59
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Medan dom i förra veckan gnällde på anjos konspirationsteorier om den partiska svt dokumentären och den korrupta bo Göran nu tjatar dom om samma konspirationsteorier själva 🤪

Yes, lyssnade lite mer nu. Tydligen är just Norrköping korrupt där styr Jocke över polis och åklagare. Haha.
Citera
2025-11-23, 14:41
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Yes, lyssnade lite mer nu. Tydligen är just Norrköping korrupt där styr Jocke över polis och åklagare. Haha.

För att vara så dum enligt C-fansen verkar Jocke vara ett jävla geni. Han styr ju enligt dom både polis och åklagare. Imponerande logik 😅
Citera
2025-11-23, 14:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kan vara något FK skulle vara intresserade av att veta... Det finns ju tidsstämplar...

Nej, det känns onödigt om nån ska förlora sin försörjning tycker jag.
Men det är mer intressant vad hon tycker om att Chrippas och Linneas favorit skällsord är just arbetslösa kärringar, fibrokärringar osv...... Men det gör väl inget antar jag, man kan ju sålla lite som man vill tydligen, vilka man tycker är klandervärda.
Citera
2025-11-23, 14:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
För att vara så dum enligt C-fansen verkar Jocke vara ett jävla geni. Han styr ju enligt dom både polis och åklagare. Imponerande logik 😅

Om jag var åklagaren skulle jag anmäla dem för förtal ;-)
Citera
2025-11-23, 15:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Om jag var åklagaren skulle jag anmäla dem för förtal ;-)
På vilket sätt förtalas åklagaren?
Citera
2025-11-23, 15:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du får lyssna igen. För det är inte det de säger.
Citera
2025-11-23, 15:24
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får lyssna igen. För det är inte det de säger.

Jo det är exakt vad de säger
Citera
2025-11-23, 15:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Jag tycker synd om fibrokärringar som har ett så tråkigt liv att dom måste involvera sig själva i youtubedraman.
Håller du inte med? Känns som att tiden som denna sjukpensionär har utöver att hata på internet borde gå till hennes stackars barn.

Lyssnade lite på random ställen, den här människan har alltså suttit och samlat ”bevis” sedan januari 2024, ”i början kontaktade jag inte Linnea om det…”. Nog för många verkar ha mycket fritid men det är ju helt sjukt att på eget bevåg göra något sådant och hoppas att Linnea sen ska välkomna henne med öppna armar som en räddande ängel? Er inte vem som är mest desperat, hon som gör det eller Linnea som tar hjälp från henne 😅😅😅😅
Senast redigerad av Nejellerva 2025-11-23 kl. 15:45.
Citera
2025-11-23, 15:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Varför förhör dom inte lilla C med specialutbildade förhörsledare ist för att bara kasta ut anklagelser?
Om nu flickan pratar om det dagligen så, kanske hon behöver ngn slags hjälp?
- Bara en tanke.
Hjälp med att bearbeta det hon varit med om.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-23 kl. 15:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in