2025-11-23, 12:02
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Deras hela liv står inte på spel, men deras kanaler gör. Det betyder även att deras levebröd är hotat, i synnerhet tjockisens.

Det var fortfarande förtal av Anjo och Rask. Reportaget hänger inte på att det finns en fällande dom din jävla mupp. Deras beteende tåls att kritiseras oavsett om det blir en rättegång eller inte. Det har mig veterligen inte blivit någon rättegång av Jockes förtalande av Hannah Widerstedt, ändå kommer det behandlas i dokumentären.

Sedan ska vi komma ihåg att åklagarens beslut att inte väcka åtal inte är lika med att det inte kommer bli något åtal. Det jobbas redan på att få ett sådant till stånd bakom kulisserna.

Högmod går före fall!

Högmod och galenskap går hand i hand, liksom ödmjukhet och förstånd.
Alla med ögon och öron i skallen vet att Chrippa inte besitter varken ödmjukhet eller förstånd.
Citera
2025-11-23, 12:05
Medlem
Citat:
Deras hela liv står inte på spel, men deras kanaler gör. Det betyder även att deras levebröd är hotat, i synnerhet tjockisens.

Det var fortfarande förtal av Anjo och Rask. Reportaget hänger inte på att det finns en fällande dom din jävla mupp. Deras beteende tåls att kritiseras oavsett om det blir en rättegång eller inte. Det har mig veterligen inte blivit någon rättegång av Jockes förtalande av Hannah Widerstedt, ändå kommer det behandlas i dokumentären.

Sedan ska vi komma ihåg att åklagarens beslut att inte väcka åtal inte är lika med att det inte kommer bli något åtal. Det jobbas redan på att få ett sådant till stånd bakom kulisserna.

Högmod går före fall!

Jag utgår från det ffa Chrippa och Jacke säger kring dokumentären dvs förtalen och det sk drevet och hur det påverkat alla kring Chrippa. Ingen har dock tänkt tanken att det är Chrippa som är navet och den som dragit in alla.
Jag tänker att det faktiskt också verkar som att Linnéa vill få Chrippa att se klandervärd ut. Bara en tanke.
Med andra ord vet jag inte alls hur den kommer att bli men ser dock fram emot den.
Men vi alla vet att Chrippas största mål i livet är att sänka sin bror kosta vad det kosta vill.

Vad du tycker om mig är inte relevant alls.

Det är klart att det jobbas på bakom de berömda kulliserna.

Det finns flera kulisser än de Chrippa och hans vänner jobbar i. Men det förstår väl alla.
Citera
2025-11-23, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Högmod och galenskap går hand i hand, liksom ödmjukhet och förstånd.
Alla med ögon och öron i skallen vet att Chrippa inte besitter varken ödmjukhet eller förstånd.

Exakt! Många utnyttjar nog honom för att komma åt de som är måltavla för sin avsky.
Chrippa är så bortdribblad och han vet nog snart inte själv vem han är.
Han är ett redskap.
Citera
2025-11-23, 12:08
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:

Högmod går före fall!

Du tror alltså att Jockes och Anjos kanaler skulle vara hotade? Haha StorCopeBiker
Citera
2025-11-23, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt!! Det har han flera ggr sagt.
Det kommer att bli som 2016 har han gastat om. Lev som du lär Chrippa!

Några tjatar ju fortfarande om att de skulle vara flyttat till Norrköping osv. Eftersom fallet aldrig lades på en åklagare i Norrköping så blev de ju inte ett separat fall dvs de blev fortfarande nedlagt i Nyköping.

Ja och nu spelar det ju ingen roll vart det lagts ner för det är nedlagt.
Fanns det lögner med i anmälan tro? har för mig att Anjo läste upp något om vapen nätverk.
Citera
2025-11-23, 12:13
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Exakt! Många utnyttjar nog honom för att komma åt de som är måltavla för sin avsky.
Chrippa är så bortdribblad och han vet nog snart inte själv vem han är.
Han är ett redskap.

Bingo! Tror det var rätt länge sen som han på riktigt visste vem han var.
Citera
2025-11-23, 12:25
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Om han har vapenlicens borde polisen med omedelbar verkan göra husrannsakan!

Hotar han öppet med att han har vapenlicens borde han häktas omedelbart då det har uttalats hot från honom och några andra.

Jag hoppas att någon redan har kontaktat polisen.

Det blir vara värre och värre kring den människan!

Hörde att han ska ha ylat i sin senaste (?) video att han tagit "jaktexamen" (inte jägarlicens), att han varit på "skjutrangen" (inte skyttebanan), att "jagsäsongen är igång" (inte jaktsäsongen).
Alltså killen med talets gåva! Dör fan av garv! 😂.
En sak är säker, har den dåren -Jägarlicens - och vapenlicens, så har jultomten det också!!
Senast redigerad av Summer24 2025-11-23 kl. 12:27.
Citera
2025-11-23, 12:47
Medlem
Nejellervas avatar
Snedvikt la upp en vid där dom surrar med ”c och Ls bevissamlare” AnHö. Klarar inte av att höra frun prata för jag vill skala öronen av mig, någon som sett om dom hade något att komma med?

Att titulera sig som bevissamlare åt C och L måste förövrigt vara den lägsta titeln någon kan ha.
Citera
2025-11-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det blir nog sannolikt en flytt till Spanien efter voltan, med fortsatta olagligheter. Han är typen som aldrig lär sig.
Det är ett tänkbart scenario, men hur ser Spanien på folk som vill bosätta sig i deras land som är dömda för grova ekobrott? Det kan knappast vara så att Spanien skulle uppskatta en sådan hederlig och skötsam gäst.

Att han inte lär sig, vet vi alla. Chrippa skulle aldrig kunna se sig "besegrad" och nu har han byggt upp sitt luftslott - men som ändå lyckas lura en del - med att han är "framgångsrik" och förmögen. Han vägrar att återgå till ett normalt liv, utan vill till varje pris framstå som en framgångsrik person, även fast han egentligen är en enda stor förlorare.
Senast redigerad av Treschow 2025-11-23 kl. 12:57.
Citera
2025-11-23, 12:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Snedvikt la upp en vid där dom surrar med ”c och Ls bevissamlare” AnHö. Klarar inte av att höra frun prata för jag vill skala öronen av mig, någon som sett om dom hade något att komma med?

Att titulera sig som bevissamlare åt C och L måste förövrigt vara den lägsta titeln någon kan ha.

Ja lyssnade. Neh.. dom ska överklaga. Får önska dom lycka då.
Citera
2025-11-23, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Gud skulle aldrig orka lyssna på dom det kryper i hela kroppen.
Citera
2025-11-23, 13:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja lyssnade. Neh.. dom ska överklaga. Får önska dom lycka då.

Inte lyssnat klart, men härligt med människor som tycker de är så otroligt mycket smartare än alla andra. T o m åklagaren är okunnig och oerfaren enligt dem.
Hon som blajar med dem, vad har hon för jobb irl? När hon inte bor på sociala medier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in