Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Nja, det är ju snarare du som är hopplös. Du startade hela tråden med andemeningen att kvinnor är för kräsna. Vidare menar du att jomen det finns andra män som tycker som dig, det visar en studie nämligen. Det visste dock hela flashback redan att det finns frustrerade snubbar som tycker.
Det obegripliga är väl vad du m fl tänker sig att ni bör göra åt det. Jag fattar grejen, du tycker att det som man borde räcka med att ha ett jobb, några magrutor och ha egen lägenhet. Att kvinnor har lite högre förväntningar än att killen åtminstone verkar vara en vuxen karln tycker du är alldeles för höga krav.
Har du funderat på att motsvara kraven istället för att gå i tankar om att kvinnor borde sänka kraven?
Fast nu pratar du ju bara hästskit igen.
Refererade till ett reportage på Sveriges Radio där kvinnor pratade om att kvinnliga akademiker gjort studier där de intervjuat bl.a kvinnor och kommit fram till att folk är singlar och de de det där om att de inte ville identifiera sig med att ha pojkvänner på sociala medier.
Så när kvinnor gör studier med kvinnor är det ändå männens fel...Ooooookej!
Själv hade jag en spekulation om något jag sett massor på facebook. Väl sammansatta män som bara får uppskattning av, ja du vet.
Får du aldrig ont i arslet av att sitta på den där vita hästen?
Har man limitless supply på halmgubbar bara för att man är mod?
Jag kan inte hjälpa vad vetenskapen kommer fram till.
De där i Örebro var säkert kvinnor också eftersom många är det inom de fälten.
Jag har faktiskt inte brytt mig så mycket om tråden. Sett en bra film medans ni käbblade här.
Så ha det bra på dig ponken. Du är inte kul när du håller på och ljuger hela tiden och snackar skit om alla männen när tjejer gör studier.