2025-11-22, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Hahaha hahahaha jag kan ju kalla en svart flicka från Afrika för min också.

Finns säkert ngn som kan tro på det också 🤣😅🤣😅🤣😅🤣

Lögn? Knappast.

Jockes barndom är däremot en lögn som ändras från ena gången till andra allt för att kapitalisterna på sitt egna kött och blod maximalt.

Sista boken och versionen kring detta är nog inte kommen ännu 🤣

Om allt är en lögn och alla har bevis på det, varför läggs det inte ut?
Jacke verkar ju ha en jäkla energi att gapa, skrika och försöka motbevisa allt, dock bara genom att kalla folk för avskum och sen radera sina svar, men ändå....
Lägg ut allt och försvara er?
Mamman lär väl ha lika rätt till alla papper som Jocke?
Skilleras och Medvikt som är så jäkla bra på filmning, redigering och lagar mm. Hjälp till?
Sorry, Anjos tråd, men du skrev här.

Och nej, ditt svar som kommer gissar jag, "allt kommer visas i dokumentären". BS.
Citera
2025-11-22, 21:57
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det blev ingen ny TR, utan båda lades ner av åklagaren i Nyköping. Ryktet om överföring var alltså falskt.
Däremot bytte man åklagare ganska nyligen och fram till han tog över drevs det under allmänt åtal och det var inget prat om att lägga ner - tvärtom.
Ja, det de kan göra är ju att förtydliga och överklaga nedläggningen - och jag gissar att det är den vägen man kommer att gå.

Jag vet ingenting om Von Tilander. Absolut ingenting - jag sett namnet ett par gånger men mer än så är det inte.
Vad är det Anjo utsatt henne för och hur?

1. Jag HÖR DIG

2. Jo det ligger till så här: hon Von Tilanders kompis finns i videon Anjo raderade som heter något i stil med "det tycker influencers om mig" den han hatar på Samir Badran i. Samma video han hänger UT denna tjej i. ALLT DÅLIGT HON NÅGONSIN GJORT SENASTE 5 ÅREN ska tas med i beräkningen.

Bevisligen, enligt Anjo, är du team kvinnomisshandel barnmisshandel osv eller så är du team HALLELUJA ANJO MIN FRÄLSARE. Så hon, han hängde ut, ska vara "Jag såg GUD det var ANJO". INTE ALLS, "ursäkta jag ifrågasätter något du gjort i sak, du visar mitt fullständiga namn för alla dina hundratals tittare och visar hur värdelöst opålitlig jag för är rattfylleri jag inte ångrar bland de som VET vem jag var och är på sociala medier.
Citera
2025-11-22, 22:55
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fattar att vissa är besvikna men va fan sluta komma med lögner ganska sjuka lögner dessutom.

Det är sjuka människor du vet.
Citera
2025-11-22, 22:57
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Om allt är en lögn och alla har bevis på det, varför läggs det inte ut?
Jacke verkar ju ha en jäkla energi att gapa, skrika och försöka motbevisa allt, dock bara genom att kalla folk för avskum och sen radera sina svar, men ändå....
Lägg ut allt och försvara er?
Mamman lär väl ha lika rätt till alla papper som Jocke?
Skilleras och Medvikt som är så jäkla bra på filmning, redigering och lagar mm. Hjälp till?
Sorry, Anjos tråd, men du skrev här.

Och nej, ditt svar som kommer gissar jag, "allt kommer visas i dokumentären". BS.

Av totalt okänd orsak, väger du allt dåligt Anjo gjort emot annat. Som här ovanför, jämför Anjos värsta stunder med vad Skilleras och Motvikt, två HELT nya okunniga påstår, som att det ĥar något med saken att göra utanför vad Anjo tror räknas.

Lyssna nu, dummerjöns; vi är dels ett helt jävla gäng som antingen HATAR eller skiter i - men vi är inne på tredje året hata lögnaren Anjo.

Tänk om du, kunde bemöta någon vi skriver i sak.

Varför måste du gömma dig vad någon anonym tycker om Skilleras eller bakom vad Anjo ljuger om? Vem fan bryr sig? Kom ut från skuggan.
Citera
2025-11-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Det är sjuka människor du vet.

Jo tack hittar man på såna saker då är man sjuk.
Citera
2025-11-22, 23:03
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Jo tack hittar man på såna saker då är man sjuk.

100 %. Helt galet sjuka människor som fantiserar ihop extremt sjuka saker. Bortom all hjälp.
Citera
2025-11-22, 23:14
Medlem
Citat:
100 %. Helt galet sjuka människor som fantiserar ihop extremt sjuka saker. Bortom all hjälp.

Det var ju ganska kul att Anjo och Lisen tog upp det igår 🤭 härlig live igår på många sätt, och jäklar vad mycket pengar han fick och lika med Rask blev ganska chockad.
Citera
2025-11-22, 23:17
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det var ju ganska kul att Anjo och Lisen tog upp det igår 🤭 härlig live igår på många sätt, och jäklar vad mycket pengar han fick och lika med Rask blev ganska chockad.
Hur mke fick dom?
Citera
2025-11-22, 23:30
Medlem
Citat:

Fp
Senast redigerad av ErikHae86 2025-11-22 kl. 23:44.
Citera
2025-11-22, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hur mke fick dom?

Vet ej exakt men liven ligger kvar du kan kolla,men dom fick ganska mycket folk skickade 500-lappar till både Anjo och Rask och gratulerade.
Och även mindre summor fick dom mycket av.
Jag har aldrig sätt att några fått så mycket men alla var glada för deras skull.
Citera
2025-11-23, 00:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Vet ej exakt men liven ligger kvar du kan kolla,men dom fick ganska mycket folk skickade 500-lappar till både Anjo och Rask och gratulerade.
Och även mindre summor fick dom mycket av.
Jag har aldrig sätt att några fått så mycket men alla var glada för deras skull.
Nu blir det grisfest ikväll, pizza till familjen, ostbollar och energidryck till Therese, räkmackor till barnen.
Citera
2025-11-23, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Av totalt okänd orsak, väger du allt dåligt Anjo gjort emot annat. Som här ovanför, jämför Anjos värsta stunder med vad Skilleras och Motvikt, två HELT nya okunniga påstår, som att det ĥar något med saken att göra utanför vad Anjo tror räknas.

Lyssna nu, dummerjöns; vi är dels ett helt jävla gäng som antingen HATAR eller skiter i - men vi är inne på tredje året hata lögnaren Anjo.

Tänk om du, kunde bemöta någon vi skriver i sak.

Varför måste du gömma dig vad någon anonym tycker om Skilleras eller bakom vad Anjo ljuger om? Vem fan bryr sig? Kom ut från skuggan.

Dummerjöns?
För övrigt fattar jag inget av det du skrev.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in