Kan någon förklara för mig varför "jag hade kul" är en giltig anledning till alla jäkla val. Absolut, det är viktigt, men kan de måste väl kunna ge någon mer förklaring till sina val. Är det en strategi? Less is more? Idk.
Samtidigt som jag läste detta så hörde jag Nicolina svara "jag hade kul".
Det blev väldigt komiskt!
Love låt 2 Märkligt hur han tonat ner sig till denna låt, helt vardagsklädd helt plötsligt. Sångmässigt väldigt ojämnt och lite väl lågmält. Detta var överlag inte bra så får 2 av 5 svettiga trasiga t-shirts från mig!
Love låt 2 Märkligt hur han tonat ner sig till denna låt, helt vardagsklädd helt plötsligt. Sångmässigt väldigt ojämnt och lite väl lågmält. Detta var överlag inte bra så får 2 av 5 svettiga trasiga t-shirts från mig!
Det är bra att han inte har någon ful läderjacka i vanlig ordning
Jag tänkte precis på det också. Varför kommenterade ingen på hans avsaknad av outfit? De måste tyckt hans sång sög riktigt om de missade att hade mjukisar på sig.