2025-11-22, 22:46
Medlem
Tårarna rinner.
Fina Arvid och fina Love.
Så jäkla fina människor.
Citera
2025-11-22, 22:47
Medlem
Den jag inte förstår är Jonas.
Sure, det han gör gör han bra men han gör bara samma sak hela tiden.
Tuva däremot har flugit under min radar. Jag såg Ingrid som vinnare redan under slutaudition men vettefan om inte Tuva tar det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Idag kan man identifiera sig som vad som helst, det är bara att säga att du identifierar dig som 20 år och därför är du det.
Så det är nemas problemas!
Då gör jag det
Citera
Medlem
När Jonas gick vidare hade jag en känsla att det skulle bli så här, Arvid har varit ojämn flera veckor, startat ojämnt och sen har det tagit sig i refrängen och då har det låtit så sjukt bra. Nicolina har inte den starkaste sångrösten men den har varit jämn, sjunger fint och är väldigt populär. Stannar hon kvar en vecka till så kommer jag ge henne en applåd.
Citera
Medlem
Citat:
Sjukt tråkigt att Arvid får lämna, han har en unik stil och röst.

Ja han borde fått vara kvar. Sorgligt.
Citera
2025-11-22, 22:48
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Helt sinnessjukt vem fanken röstar på henne 🤔

Förmodligen alla som har tiktok eftersom hon va känd där sen innan.
Jag vet inte hur tiktok fungerar, men tydligen har det fungerat för henne.
Citera
2025-11-22, 22:49
Medlem
Citat:
Skönt att jag slapp vidareutveckla mina tankar i skrift. 😅
Det va precis så jag tänkte.

Säger någon någonting om en tjockis då står det feta rubriker på löpsedeln om bodyshaming i ett familjeprogram . Hade det gällt en neger så hade det automatiskt handlat om rasism.

Ja bara för att dom är horor så måste inte vi vara det. Det skadar väl inte att uppdatera vårt språkbruk? Poängerna blir ju desto tydligare då.
Citera
2025-11-22, 22:50
Medlem
Vilken tönt den där Love, beter sig som om polaren som åkt ut dött typ. Det är bara ett tv-program.. Riktigt cringe snubbe.
Anyway, Tuva, total world domination ikväll.
Citera
2025-11-22, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Tuva däremot har flugit under min radar. Jag såg Ingrid som vinnare redan under slutaudition men vettefan om inte Tuva tar det.

Exakt så!
Jag tänker det måste vara äldre och genretrogna som röstar på honom.
Tuva är verkligen på väg!!!
Citera
2025-11-22, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Instämmer helt i detta. Hon har en väldigt bra personlighet med en aura som passar en artist. Plus att hon ser väldigt bra ut också!

Precis, sången och showen är topp. Personligheten och hennes likeability är over the top.
Citera
2025-11-22, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Männen ska också få njuta. Hon är ändå en feministikon, hon gör det med stolthet och bravur.

Ja men det är som sagt ett barnprogram, inte mjukporr. Inte för att jag vill införa sharialagar, men lite självrespekt bör man väl ändå ha. En del saker delar man bara med sin partner, inte med hela Sverige. Tycker jag. Men framförallt så är det ohyfsat och påträngande. Hon är en vuxen kvinna, hon kan inte bara utgå ifrån att alla som tittar vill se henne nästan naken.

Har hon ADHD eller? Känns som den personlighetstypen. Gränslöshet är väl vanligt då?
Citera
2025-11-22, 22:53
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0

Jag är helt enig med dig! Fattar inte grejen med att Jonas är kvar, det är samma vecka efter vecka. Bättre att släppa ut han ifrån idol så han kan dra till Nashville.

När jag såg Ingrid på första audition så sa jag direkt att hon kommer vinna.
Men som du skriver, Tuva har flugit under radarn och plötsligt så smashade hon till och har nog till och med gått om Ingrid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in