2025-11-15, 22:44
  #1621
Medlem
Ingrid skulle åkt ut istället för Sofia eller Love. Skandal🥲🥲
Citera
2025-11-15, 22:44
  #1622
Medlem
R33GTRs avatar
Hur fan kan feministen peg fortf vara jurry?
Citera
2025-11-15, 22:45
  #1623
Medlem
Love S eller Ingrid vinner detta.
Citera
2025-11-15, 22:45
  #1624
Medlem
Vad fan är det för fel på folk, helst seriöst. Är det peddogubbar som röstar på Nicolina eller vad fan är grejen, hur faaaaaaaaaan kan hon gå vidare hon är fan så jävla kass hon borde rykt för flera veckors en det här är helt sjukt...

Arvid sög också, Sofia var 100 gånger bättre...

Men glad att Love B rök också, fruktansvärt kass han med.
Citera
2025-11-15, 22:45
  #1625
Medlem
Vem röstar på Love S? Han är som en jättebaby som gör ett revyuppträdande?
Citera
2025-11-15, 22:45
  #1626
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Ingrid skulle åkt ut istället för Sofia eller Love. Skandal🥲🥲


Ingrid har ju varit bäst varje vecka, hon är ju klart överlägsen
Citera
2025-11-15, 22:46
  #1627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obbaq
Du kan tycka det men det gör det inte sant för det.
Det är som att folk som stammar inte gör det när dem sjunger.
Det är skillnad att framföra en egen låt på engelska, då har du ingen att härma och därför kan dåligt uttal komma fram. Men som Jonas, att ändå ha dåligt uttal trots att ha en låt att öva in på, visar att han inte kan.

Nej det gör hon inte, att du inte hör skillnaden säger mig att du inte besitter särskilt mycket musikalitet du heller.

Jag är förstasopran i kör, har sjungit i band, spelat gitarr, fiol och piano mer än halva mitt liv samt har absolut gehör, så helt omusikalisk är jag inte 😉 Men... Du har inte helt fel i sak, för åtminstone till viss del har du rätt i att uttal ofta blir bättre i sång än vanligt tal.

Ingrid är nästan den som har "sämst" uttal vad gller engelska, då har hon ändå bott i London. Men det går nog lättare att höra då hon är från Finland 😊 Det går egentligen inte att jämföra uttal mellan Ingrid och svenskar då brytningen naturligt är olika. Men att Jonas skulle vara sämst håller jag absolut inte med om. Och jag står fortfarande fast vid att det är synd att kräva perfekt engelskt uttal av någon som inte är engelsk/amerikan etc.
Citera
2025-11-15, 22:47
  #1628
Medlem
På tillbakablicken insåg jag hur duktig Love B faktiskt är så han borde gått vidare. Men han kan bli artist ändå och även Sofia.
Citera
2025-11-15, 22:47
  #1629
Medlem
SlutaGrinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Skulle ge högsta betyg till tuttarna ikväll. Ni vet vilka jag menar.
Sannare ord har inte sagts ikväll. Hoppas vi får se samma sak nästa vecka.
Citera
2025-11-15, 22:48
  #1630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Stackars Sofia som fick tråkgubben.

Patrik Isaksson är ju grym? Bara han som är en riktig artist jämför med alla andra pop-fjantar och avdankade föredettingar (jill och jay)
Citera
2025-11-15, 22:49
  #1631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
Vad fan är det för fel på folk, helst seriöst. Är det peddogubbar som röstar på Nicolina eller vad fan är grejen, hur faaaaaaaaaan kan hon gå vidare hon är fan så jävla kass hon borde rykt för flera veckors en det här är helt sjukt...

Arvid sög också, Sofia var 100 gånger bättre...

Men glad att Love B rök också, fruktansvärt kass han med.

Sofia och Love var sämst idag, that's it. Synd för Sofia, för hon är mycket bättre än hon fick visa ikväll. Idag höll jag med omm att Sofia skulle ut, men ser man till det stora hela borde Nico åkt ut innan Sofia. Dagsform är extremt viktigt.
Citera
2025-11-15, 22:50
  #1632
Medlem
Jonas ger samma vibbar som den där Robin (?) från förra året och även Martin Almgren.

Kan sjunga men så mycket mer artisteri finns inte. Lever snarare på charmen och bilden av att vara "The guy next door / en vanlig Svensson".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in