2025-11-08, 13:12
Medlem
Hahaha lilla gubben Daniel är inte oskyldig för fem öre. Är inte ett dugg synd om den h*rungen. Hoppas han får ett plågsamt liv resten av sin existens
Citera
2025-11-09, 16:20
Citat:
Ursprungligen postat av Natsocen88
Hahaha lilla gubben Daniel är inte oskyldig för fem öre. Är inte ett dugg synd om den h*rungen. Hoppas han får ett plågsamt liv resten av sin existens

De tror jag inte att han får. Han har ryckt upp sig ganska så bra
Citera
2025-11-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sodergren29
De tror jag inte att han får. Han har ryckt upp sig ganska så bra

Vilken karusell är det han kör på Bengts Tivoli?
Citera
2025-11-12, 21:17
Medlem
Det vore allt annat än en stor skräll om sodergren29 inte är den person som hela den här tråden handlar om.
Vem skulle vara så insatt och intresserad av vad denna totalt empatilösa jubelidiot har för sig 24-7?

Jag kommer aldrig någonsin att tycka synd om Daniel. En människa som lurat så många människor på pengar som har trott bra om en människa och litat på människan bakom.

Hur än mycket Daniel ”styrt upp” sitt liv eller hur hederlig han blivit så är han för alltid prickad i min bok. Tror ärligt talat inte att han kommer att kunna leva ett hederligt liv. En narcissist är alltid en narcissist. Värsta sorten människor.

En riktig ohyra är vad han är!
Citera
2025-11-15, 18:07
Medlem
Är garanterat Daniel som ligger bakom de kontot utan tvekan. Han försöker väl rädda sitt eget skinn o förbättra sitt rykte trots att typ en 4e del av Sverige hatar han, me tanke på va han gjort mot folk och dessutom mot sina ex. Samma sak me hans senaste hade han ju hotat tillomed
Citera
2025-11-15, 20:39
Medlem
Dilkingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello911
Såg idag att han söker lägenhet i Sundsvall på såna där lägenhets grupper.

Undra hur han vågar vara här uppe då folk söker efter han .

Citat:
Ursprungligen postat av sodergren29
Jaså vem Söker mig däruppe

Ingen spekulation
Citera
2025-11-17, 06:55
Medlem
Nu har Sodergren tagit bort sitt konto men lugn bara lugn snart kommer en ny användare som inte vet hur man använder punkt, komma, stor bokstav och tar Daniel i försvar.
Citera
2025-11-19, 18:43
Medlem
Grattis Danne 40 år idag. Firas enligt säkra källor hemma på Lidingö där Danne nyligen köpt hus och bor tillsammans med sin nya flickvän, en blond 10-poängare. Samt att han driver ett framgångsrikt företag ute på Lidingö. Utöver det är november en speciell månad på så sätt att det i år är 15 år sen senast Daniel drack alkohol eller nyttjade narkotika samt 12 år sen som han gjorde något kriminellt överhuvudtaget.
Senast redigerad av Teddy Picker 2025-11-19 kl. 18:53.
Citera
2025-11-22, 20:05
Medlem
Finns det någon bild på fanskapet?
Vad heter han idag och var bor han?
Citera
2025-11-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
När tror ni Danne hamnar på Dumpen?

Brukar ju pratas om fallhöjd på gäddorna, du fattar nog vad som menas. Snacka om obefintlig fallhöjd på Daniel Att hamna på dumpen skulle varken göra från eller till för honom.
Citera
2025-11-23, 17:28
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Grattis Danne 40 år idag. Firas enligt säkra källor hemma på Lidingö där Danne nyligen köpt hus och bor tillsammans med sin nya flickvän, en blond 10-poängare. Samt att han driver ett framgångsrikt företag ute på Lidingö. Utöver det är november en speciell månad på så sätt att det i år är 15 år sen senast Daniel drack alkohol eller nyttjade narkotika samt 12 år sen som han gjorde något kriminellt överhuvudtaget.
Har du haft en dröm nu igen
Inte ett ord rätt

Vilken facebook har Danne nu? Ingen tvekan om att han försöker lura folk på pengar igen.
Citera
2025-11-23, 17:30
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angelt
Finns det någon bild på fanskapet?
Vad heter han idag och var bor han?
Det finns massor med bilder från hans gamla facebooks för han tycker nog själv att han är väldigt snygg.
Blir äcklad när jag ser bilder på dåren
Dom här bilderna på äcklet är från maj o juni 2024. Det var då han la in dom på en numera stängd sida.
https://imgur.com/a/ibhqyK7

Han heter fortfarande Daniel Lundberg och han är väl bostadslös som vanligt.
Adress Poste Restante 101 10 Stockholm

https://www.ratsit.se/19851119-Stig_...nwVyxkd938uVl4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in