2025-11-22, 17:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Norrköping med halva foten i Superettan.

Huggsexa om Sigurgeirsson?
Citera
2025-11-22, 18:22
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill

Ryktas om en 9:a till Djurgården enligt väldigt säkra källor.
Citera
2025-11-22, 18:25
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Det kan nog ta tid innan vi ser dom i Allsvenskan igen. Om dom nu åker ur vilket det mesta talar för. Jag ser inte att dom har det i sig att vända på detta

Dom har fullt upp att få ordning på den läckande ekonomin vilket lär märkas i truppen rejält. Det lär inte underlättas av Superettan.
Citera
2025-11-22, 18:29
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ryktas om en 9:a till Djurgården enligt väldigt säkra källor.
Har ifs mest huserat på vänsterkanten, men behöver ni sådan så är det ingen högoddsare att han hamnar hos er.

Vi har Okeke där, så tveksamt om vi går all in även om han behöver konkurrens. Tror snarare att någon billigare värvas bakom honom, kanske Steinke eller Kebbeh från HTFF.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det kan nog ta tid innan vi ser dom i Allsvenskan igen. Om dom nu åker ur vilket det mesta talar för. Jag ser inte att dom har det i sig att vända på detta

Dom har fullt upp att få ordning på den läckande ekonomin vilket lär märkas i truppen rejält. Det lär inte underlättas av Superettan.
Agreed. Ser otroligt mörkt ut för dem pga ekonomin.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-11-22 kl. 18:34.
Citera
2025-11-22, 18:43
Medlem
baggebo1s avatar
AIK är tydligen intresserade av britten Michael Beale. Jag tycker den här sammanfattningen på hans wikisida är jävligt rolig:
Citat:
After stints working as first team coach with Steven Gerrard at Rangers and Aston Villa, Beale became manager of Queens Park Rangers in June 2022. He left QPR after five months to become manager of Rangers, but was sacked from that role in October 2023. Beale subsequently joined Sunderland in December 2023, lasting 12 games in charge, before being sacked in February 2024. Beale was appointed assistant manager of Al-Ettifaq by Steven Gerrard in November 2024, and sacked in January 2025.
https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Beale_(football_coach)

Magnifico, splendido, honom ska vi ha, tänker AIK-ledningen och sparkar den duktige MT. DÅRAR.
Citera
2025-11-22, 20:09
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
AIK är tydligen intresserade av britten Michael Beale. Jag tycker den här sammanfattningen på hans wikisida är jävligt rolig:

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Beale_(football_coach)

Magnifico, splendido, honom ska vi ha, tänker AIK-ledningen och sparkar den duktige MT. DÅRAR.
Ena olyckan efter den andra!
Citera
2025-11-23, 08:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Jag vill ha Nyman, men lämnar väl inte.
Citera
2025-11-23, 08:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
100 lax i Kalifatet eller Superettan i kalla Norrköping? Lojal är han, men även lojalitet har sina gränser. Nu vet jag visserligen inte hur välbetald han är i Norrköping, men kontraktet löper ju till 2030 vilket kan bli problematiskt när man nu ska ner i kostnadskostym.
Citera
2025-11-23, 09:55
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Norrköping lär behöva sälja allt dom kan, men någon måtta får det väl vara tänker jag?
Citera
2025-11-23, 09:56
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Norrköping lär behöva sälja allt dom kan, men någon måtta får det väl vara tänker jag?

Blir även svårt att få hem Linus Wahlqvist på sikt, också väldigt Peking-lojal. Han har vi försökt värva tidigare.
Citera
2025-11-23, 14:39
Medlem
CasualCapybaras avatar
Från Öster och Värnamo lär väl följande spelare vara intressanta för Allsvenska klubbar;

Antonsson
Adjei
Starke Hedlund
Uddenäs
Ljung
Victor Larsson
Grozdanic
Citera
2025-11-23, 14:40
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat: