Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
Jag följer bara officiell information. Du nämnde tre personer och jag har redan korrigerat dig baserat på existerande och publik information.
Ge mig EN person med insyn som direkt hävdar att detta är US TECH och inte ALIEN TECH så hoppar jag på ditt tåg. Inte konstigare än så. Tills dess följer jag datan som säger att hundratals existerande vittnen säger den absoluta motsatsen.
Det är ledigt 100-0 till min fördel.
Du följer bara datan/uttalanden som går hand i hand med du hoppas. Jag har varit likadan i ämnet.
On topic:
Det är inte "100-0", det är officiell data vs. anekdoter från ET-visselblåsare. Om du ignorerar AARO:s analyser (baserat på tusentals rapporter), då snackar vi cherry-picking. Tåget är öppet, hoppa på när du vill.
Jag gav dig ju flera personer och ditt svar ändrar inte deras utlåtande.
Tidigare chef för Pentagons AARO säger ju rätt ut att det finns 0 bevis, av det han sett, som tyder på något utomjordligt men att det historiskt visat sig vara just coverups för exempelvis spionplanen man hade under uteckling, CIA gjorde även då en psyop och sa att det var UFO-sightings.
Du kan inte sudda bort den delen av historien. Att psyops för US-tech har myndigheter lurat i folk att det var UFOs. Då självklart för att vilseleda Ryssland.
Precis som jag tror är fallet nu, att dom har utvecklat teknologi som kan begränsa eller helt desarmera motståndares kärnvapenkapacitet, vilket förklarar otroligt mycket från både dokumentären, det vi sett i övrigt och vad samt framförallt VILKA som "upplyser oss".
Självklart vill dom inte Ryssland och Kina skall känna till detta, därav COVERUP på denna nivå.
Du har rätt i att dom flesta spekulerar i vad det kan vara och inte vara.
Men det gäller båda sidor, vilket dokumentären tydligt visar.
Så bara för du blint väljer att bara ha dom som källor när dom säger det som passar din önskebild av verkligheten så betyder det inte att det finns folk som påstår det jag påstår.
Skulle snarare säga ration är just nu 99-1, till min fördel.
Då min teori både har använts tidigare och är bevisat medans din "teori", som dock verkas ändras från dag till dag, är långt ifrån någonsin bevisad.
Coverup så det sjunger om det och
jag är lika besviken som du är.
Anledningen till att jag som sagt tidigare direkt blev misstänksam när Rubio och nästan likvärdigt högt uppsatta blandar sig in i diskussionen ;
Hade man velat göra en psyop trovärdig, både för folket (tydligen går du på det) och framförallt Ryssland/Kina, så hade man använt en person som Rubio vars arbetsuppgift är just nationens säkerhet.
It all makes to much sense