2025-11-21, 14:49
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persika70
Angående gädda #373, han är bosatt i Kvidinge numera, och fortsätter ragga på barn.

Får han napp då?
Citera
2025-11-21, 15:11
Medlem
SegerHelg88s avatar
#616 Caveman, han som var rik och lokalkändis, där frun fick gå ut på sociala medier och försvara sig. Sägs ju ha fortsatt förhållande med frun och hon prata med allt enligt trådar på facebook. Vet vi något mer? Hennes snyfthistoria verkar skum.

#690 Läkargäddan, vet vi vad han heter och vilken specialitet var han läkare inom? Proktologi? Vem var bruden med adhd som fick mildare straff för det? Vet vi hennes identitet?
Citera
2025-11-21, 15:13
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Hank är en självklar favorit. Han är nr 2 efter Pappastor. Vilka gäddor klassar du som dina top 3?

Katkinky är också en bland mina favoriter. Jag hittar lite information om honom så skulle gärna veta mer om hur det gick efter hans möte med dumpen.

DaddyCool för hans coola profilbild med brillorna. Sen han backa sin trailer så snyggt. Vilken karl. Men snoppen är ful.

PiggyBögslyna är också en riktig pervo det med. Haha.
Citera
2025-11-21, 17:33
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
DaddyCool för hans coola profilbild med brillorna. Sen han backa sin trailer så snyggt. Vilken karl. Men snoppen är ful.

PiggyBögslyna är också en riktig pervo det med. Haha.

Jag lägger en röst på master-stig. Ett riktig gök det med
Citera
2025-11-21, 17:54
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriedrichApfel
För att vara zigenare så var han väldigt dålig på att ljuga måste jag säga 😂

Ja det brukar vara lika naturligt som att andas för dom. Undrar om han eldar koppar ledningar när han inte jobbar på sitt biltorg

703
Citera
2025-11-21, 17:57
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Är Katkinky den varmaste gäddan på hela dumpen? Det måste varit väldigt kallt ute med tanke på hans kläder. Jag önskar vi kunde få se mer av Katkinky som ett smaskigt samtal med Sara efteråt. Är det på ett hotell de fångar Katkinky? Någon som vet vart det ligger i så fall?

Du undrar mycket konstiga saker.
Citera
2025-11-21, 18:02
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Jag lägger en röst på master-stig. Ett riktig gök det med

Nebo är en av mina favoriter.
Citera
2025-11-21, 18:06
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det är en bra metod om man har förmågan att kunna skumma lite selektivt. Tyvärr ser jag vartenda ord i en text flera rader både uppåt och nedåt, så även om jag helst slipper, så ser jag dessa ändå. Vanligtvis är jag rätt härdad av ett långt liv, men just när det gäller ren sadism mot försvarslösa offer, så har jag svårt att tackla sådant. Det är väl på sätt och vis ett kvitto på att jag vid 65 inte hunnit bli totalt cynisk i alla fall. Jag tackar dock ödmjukt för ditt tips.

Har verkligen blivit härdad, men att läsa #702 loggar vad jobbigt. Dock blir jag mest förbannad och vill ge honom en pungspark from hell.
Citera
2025-11-21, 18:43
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nebo är en av mina favoriter.

Han får dig att känna dig lyckad eller hur?

Mr Slice, den onda nallen i lådan under sängen. Honom vill jag vet mer om.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-21 kl. 18:47.
Citera
2025-11-21, 19:22
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#690 Läkargäddan, vet vi vad han heter och vilken specialitet var han läkare inom? Proktologi? Vem var bruden med adhd som fick mildare straff för det? Vet vi hennes identitet?

De länkar till domen inne på Dumpen, där står bådas namn, adresser, personnr och allt. Han jobbar med företagshälsovård främst, enligt egen utsago ville han inte "blanda nytta med nöje" dvs vill inte jobba med barn. De kn*llar han på ledig tid istället, eller använder till att framställa b*rnp*rr med.
Citera
2025-11-21, 19:32
Medlem
Helt ny på flashback (iallafall som medlem),ville bara testa hur man kommunicerar..Funkar det så kan jag enkelt konstatera att jag är samstämmig med övriga gällande top 3 angående danskgäddan..Fy fan vilken otäck människa
Citera
2025-11-21, 21:19
Medlem

"Ska köpa lite lördagsgodis"
"Ska kolla på en bil med en polare"

En ziganare upp i dagen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem