2025-11-21, 00:19
Medlem
FriedrichApfels avatar
För att vara zigenare så var han väldigt dålig på att ljuga måste jag säga 😂
Citera
2025-11-21, 00:37
Medlem
mr.demons avatar
Leif plomerous på Dumpen. Den såg man inte komma!
Citera
2025-11-21, 00:41
Medlem
gotets avatar
Katkinky är en gädda i särklass, precis som Pappastor och Hank. En riktig gigant bland män som dumpen lanserade. Katkinky har en väldigt stor vinterjacka på sig och ser ostadig ut på benen när han vacklar iväg med terapeuten. Han sugs senare rakt ner i backen och detta är den första konfrontationen som utspelar sig på golvet i dumpens historia. Katkinky är väldigt varmt klädd och detta möte är unikt. Aldrig tidigare har en gädda seglat i backen på det här viset. Katkinky trodde han skulle få knulla och njuta precis som Peter North men han blev snuvad på konfettin. Katkinky är helt bedrövad och nedgången där på golvet. Man får sympati för Katkinky och önskar att han skulle få knulla lite och njuta som Peter North.
Citera
2025-11-21, 00:52
Medlem
BackOnCracks avatar
Den danska pedofilen (702) verkar vara en riktigt kort kille. Han uppger 165 cm men han ser kortare ut på bild.

Verkar vara aktiv i BSDM kretsar och söker kvinnor som ska dominera honom.
Citera
2025-11-21, 00:53
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Äntligen en äkta finne!
Vi saknar en Islänning och en Färöing samt grönlänning.

Glömde du Svalbard?
Citera
2025-11-21, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Leif plomerous på Dumpen. Den såg man inte komma!

Yes yes, en riktigt Zigge är det där
Citera
2025-11-21, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
#703 Lule-Pite: han skull int träff ett barn, han skulle bara söpa lite godis och titta på en bil med bror sin...

Min namn är Leifi, Leifi P(L)omerus
Citera
2025-11-21, 02:04
Medlem
gotets avatar
Är Katkinky den varmaste gäddan på hela dumpen? Det måste varit väldigt kallt ute med tanke på hans kläder. Jag önskar vi kunde få se mer av Katkinky som ett smaskigt samtal med Sara efteråt. Är det på ett hotell de fångar Katkinky? Någon som vet vart det ligger i så fall?
Citera
2025-11-21, 02:52
Medlem
gotets avatar
Vilka gäddor tror ni har fått knulla och njuta av mest tjejer? Vi vet att gäddorna på dumpen får ligga men såklart somliga mer än andra. Mina tre favoriter Pappastor, Hank och Katkinky hade alla barn och det betyder ju att de haft ett väldigt aktivt sexliv där de njutit av många tjejer. Men vem har fått ligga allra mest av gäddorna?

Kom inte med några böggäddor då jag tycker de är helt ointressanta. Jag tror själv att Naughty Santa kan vara en kandidat då han satte tjejernas hjärtan i brand efter att dumpen lanserade honom. Eller den där gäddan med stor kuk som tog Patriks telefon och sprang. Han njuter säkert också av mycket tjejer.

Så vem tror ni är dumpens Peter North?
Citera
2025-11-21, 08:30
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Fy bubblan vilken skön lirare den senaste gäddan (Norrbotten) var då. Med röda Marlboro i högsta hugg kan inte mycket gå fel. Jag känner nog att jag hade unnat honom en 14-åring. Första gången jag blir uppriktigt imponerad av en gädda, så jävla skön stil. Dumpen borde göra honom till höginkomsttagare tycker jag. Fantastiskt slirig konfrontation ”alla är tankade”.
Citera
2025-11-21, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BackOnCrack
Den danska pedofilen (702) verkar vara en riktigt kort kille. Han uppger 165 cm men han ser kortare ut på bild.

Verkar vara aktiv i BSDM kretsar och söker kvinnor som ska dominera honom.

Han är ju så jävla obehaglig. Blir fan mörkrädd av att man inte vet hur många såna som finns runt en i samhället. Dom är fan överallt. Usch. Jag förstår inte var/hur dumpen ens kommer i kontakt med dessa dårar?
Citera
2025-11-21, 12:55
Medlem
Angående gädda #373, han är bosatt i Kvidinge numera, och fortsätter ragga på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in