2025-11-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
När du kollar på stremio så är det ju torrents ,och du delar med dig samtidigt som du kollar.
En genialiskt llösning

Nej! Använd WebStreamr tillägg så streamar du säkert utan torrent från krypterade servrar för 4K då ägaren laddar upp till en bra krypterad molntjänst sen för 1080P stremar man som på andra sidor för streaming.

Sen oss användare blir säkerhet mycket bra samt det aldrig buffrar.
Citera
2025-11-21, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Var kan man hitta "Där solen alltid skiner"?

Jag ser det på Stremio med tillägget Comet samt tillägget Thepiratebay+ när inte Comet har det.
Senast redigerad av Jycklaren 2025-11-21 kl. 11:19.
Citera
2025-11-21, 11:29
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jycklaren
Jag ser det på Stremio med tillägget Comet samt tillägget Thepiratebay+ när inte Comet har det.
Wow, det där lät jäkligt komplicerat, måste man vara högskoleutbildad för att streama? Eller jag är nog för gammal för att fatta det där.
Men tack ändå för tipset.
Citera
2025-11-21, 11:44
Medlem
Citat:
Wow, det där lät jäkligt komplicerat, måste man vara högskoleutbildad för att streama? Eller jag är nog för gammal för att fatta det där.
Men tack ändå för tipset.

https://stremio-addons.net/

Installera bara här i mobilen eller din dator så öppnar den stremio appen och du installera och väljer client. Sen bara går till pusselbiten i stremio på din smart tv och synkronisera dina tillägg. Är mycket enkelt och du kommer lära dig stremio på 5min.

Även om din ISP blockerar Thepiratebay så kommer allt fungera med Thepiratebay+ 👍🏻❤️
Citera
2025-11-21, 11:49
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
https://stremio-addons.net/

Installera bara här i mobilen eller din dator så öppnar den stremio appen och du installera och väljer client. Sen bara går till pusselbiten i stremio på din smart tv och synkronisera dina tillägg. Är mycket enkelt och du kommer lära dig stremio på 5min.

Även om din ISP blockerar Thepiratebay så kommer allt fungera med Thepiratebay+ 👍🏻❤️
Jag har ingen smarttv, så det får bli en månad eller två på SkyShowtime.
Citera
2025-11-21, 11:55
Medlem
Citat:
Jag har ingen smarttv, så det får bli en månad eller två på SkyShowtime.

Kör bara Stremio då på din dator så kan du se gratis så som jag beskrev hur du går till väga.
Senast redigerad av Jycklaren 2025-11-21 kl. 11:57.
Citera
2025-11-21, 12:09
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Kör bara Stremio då på din dator så kan du se gratis så som jag beskrev hur du går till väga.
Det är för mycket bök för att frugan vill se en jävla serie, blir enklare att ta en månads kostnad på SkyShowtime istället.
Citera
2025-11-21, 12:18
Medlem
Citat:
Det är för mycket bök för att frugan vill se en jävla serie, blir enklare att ta en månads kostnad på SkyShowtime istället.

Tar typ 2min att lösa inget krångligt alls.
Citera
2025-11-21, 12:22
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Tar typ 2min att lösa inget krångligt alls.
Nej inte för er ungdomar kanske, men när man nästan är 70 så är det inte lika lätt längre. Tekniken har sprungit ifrån mig, tyvärr.
Citera
2025-11-21, 16:23
Medlem
Citat:
Nej inte för er ungdomar kanske, men när man nästan är 70 så är det inte lika lätt längre. Tekniken har sprungit ifrån mig, tyvärr.

Kolla Youtube så ser du hur du installera tillägg

https://youtu.be/3m14ZftymN0?si=ZByNqxV6jJElBum5

Här ser du hur lätt det är
Citera
2025-11-22, 08:11
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Nej! Använd WebStreamr tillägg så streamar du säkert utan torrent från krypterade servrar för 4K då ägaren laddar upp till en bra krypterad molntjänst sen för 1080P stremar man som på andra sidor för streaming.

Sen oss användare blir säkerhet mycket bra samt det aldrig buffrar.
Jag har inget Real Debri och har aldrig upplevt torrentio att det kanske lagga i max fem sekunder, bara vid uppstar. Man kan ju välja kvaliteter bland torrentsen. Det funkat bra i ett par år innan Telia försökte sig på någon strypning, men då räckte mer att bra rensa cache och gör rebbott på stremiot.

Senast redigerad av Giant Squid 2025-11-22 kl. 08:19.
Citera
2025-11-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag har inget Real Debri och har aldrig upplevt torrentio att det kanske lagga i max fem sekunder, bara vid uppstar. Man kan ju välja kvaliteter bland torrentsen. Det funkat bra i ett par år innan Telia försökte sig på någon strypning, men då räckte mer att bra rensa cache och gör rebbott på stremiot.

Men mycket bättre med WebStreamr i alla fall där inget buffrar alls. Samt säkert för alla så man inte åker fast eller får varningsbrev.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in