Citat:
Ursprungligen postat av
JohnFitzgerald99
Nu handlade ju den här trådstarten om en kvinna (eller omogen flicka) som vill leva lyxliv med hjälp av en man. Kanske inte en slump trots allt.
Jag gissar att inte jättemånga sådana trådar kommer att startas av män. De trånar inte efter rika kvinnor på samma sätt.
Män utnyttjar kvinnor för pengar i fler romansbedrägerier även om väldigt många sådana är kvinnor men män är överrepresenterade i all ekonomisk brottslighet så vi kan utan tvekan säga att män är mer benägna till att försöka parasitera på andra än vad kvinnor är.
Jag hade själv idag definitivt valt en man med god ekonomi om han var fräsch och attraktiv. Finns inget av värde att hä.ta av män generellt har jag märkt. Däremot så har jag aldrig varit intresserad av män för pengar och förr hadd jag aldrig ens kunnat tänka mig att ha en man som betalt en massa. Vilket jag sent i livet inser var en riktigt jävla stor blunder, för fattiga män är knappast snälla i retur mot att man väljer dem istället för att jaga efter män med en plånbok.
Jag tror nog dock att det är en viss illaluktande människosort som väljer partner efter ekonomi. Att vilja vara hemma med barn är däremot inte konstigt aom kvinna. Det konstiga är om du ser det som ditt livsprojekt och sätt att försörja dig.
Det är dyrt för kvinnor att förlora inkomstår!