Citat:
Ursprungligen postat av
Vintageman
Du är en raljerande idiot, varför fan tror du att din åsikt spelar någon roll ens? Du vet ju ingenting om politik och t.ex. vad som kommer hända om att alla de uppehållstillstånd som ska göras till tillfälliga nu faktiskt innebär om det får fortsätta under nästkommande mandatperiod och inte sossarna tar över.
(En hint är att SD kommer lägga som absolut grundkrav på regeringen att de inte kommer tillåta dom att söka nya uppehållstillstånd då de har 9/10 har semestrat i sitt eget hemland.)
Gissa en gång vad som händer din jävla torsk, jag tänker inte sitta o förklara för dig. Gissa bara, om du kan räkna ut ens vad som kommer hända med Sveriges läge och vår chans att klara oss.
Så förklara din jävla hora, eller ska jag kalla dig blonda piga med jävlar anama i som du ville bli kallad i den tråden du efterfrågade en SD man att vara med. I förhållande då asså! Suveränt hur skruvad man kan vara och inte inse hur man beter sig mot andra.
Grejen är ett par generationer sedan så slogs män med varandra varje dag utan att någon började gråta och ville spärra in folk på livstid. Det var en del av att växa upp och bli man. På den tiden fanns det män som gick i krig och behövde utstå händelser som du inte kan föreställa dig.
Att slå och bli slagen var en del av uppfostringen. I många muslimska kulturer får både barn och kvinnor bli misshandlade. De gråter inte och anmäler allt till polisen som du gör. Du är en fredsskadad person som inte förstår att våld är ett normalt inslag i 99% av alla kulturer som någonsin existerat.
Män av den gamla skolan bar sina ärr med stolthet och skröt om sina slagsmål, och kvinnorna kastade sig över dem och såg med förundran på en riktig soldat som utstått krig och som slagits för sitt liv.
Ingen kvinna kan känna åtrå för en man som aldrig varit i slagsmål, som inte har några ärr att visa upp för kvinnan.
Idag är ni bortklemade och finlemmade som gråter vid tanken på slag.
Jag har blivit misshandlad men jag har varken anmält det till polisen eller gråtit över det på Flashan.
Du behöver tuffa till dig, torka tårarna och bli en man. En man som gråter vid tanken på något som helst våld skulle få ett tufft uppvakanade om hen kom ut i den riktiga världen och såg hur mycket våld som finns runt om i världen och genom historien. Frågan är om du skulle klara det eller bryta ihop i gråt och ropa på mamma staten.