2025-11-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ja det var DIG inlägget var inriktat till!
En tillrättalagd liten fetknopp som känner dig viktig, vad annars?
"Jag har alltid röstat SD" vem bryr sig vad du röstar på ens?
Sanningen är att hundratals svenskar rånas, kidnappas, misshandlas, utpressas, tvingas konvertera och leva som dhimmis i sitt egna land. Sånt är helt okej i din förvrängda nazistskalle. Men så fort någon har brun hudfärg så gråter du ut på Flashback som det patetiska kryp du i sanning är.
Att vi kvinnor i förorterna lever i utanförskap och tvångskonverteras till dödskulten islam har du tydlingen ingenting att säga till om?
Finns inga ord för att beskriva det ryggradslösa slemdjur du i sanning är.

Va i helvete har du för problem ditt ras? Jag håller med i allt du skriver, det är precis därför jag röstar på SD och har alltid gjort det. Jag skrev också att jag alltid ha röstat SD för att liksom kunna få dig att förstå att jag inte var nån vänsternisse.

Det gick ju dig rakt över huvudet, det förstår man. Om du har problem med att folk tävlar i dagens samhälle och skryter och har överreagerat på detta för att du har en svag personlighet så är ju det någonting du får jobba på och inte nån annan människa som ska anpassa sig. Den inställning gör ju också att du tror att jag skryter när inte så var fallet alls.

Jag gjorde förövrigt tråden för de låga straff som har delats ut, inte i egenskap av en vänsterpartist som bara ser det han vill se. Jag är ju inte ens vänster jag har alltid röstat på SD.
Citera
2025-11-19, 18:11
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Va i helvete har du för problem ditt ras? Jag håller med i allt du skriver, det är precis därför jag röstar på SD och har alltid gjort det. Jag skrev också att jag alltid ha röstat SD för att liksom kunna få dig att förstå att jag inte var nån vänsternisse.

Det gick ju dig rakt över huvudet, det förstår man. Om du har problem med att folk tävlar i dagens samhälle och skryter och har överreagerat på detta för att du har en svag personlighet så är ju det någonting du får jobba på och inte nån annan människa som ska anpassa sig. Den inställning gör ju också att du tror att jag skryter när inte så var fallet alls.

Jag gjorde förövrigt tråden för de låga straff som har delats ut, inte i egenskap av en vänsterpartist som bara ser det han vill se. Jag är ju inte ens vänster jag har alltid röstat på SD.

Du är en pseudointellektuell fjant som blir upprörd av lite våld. Vad du inte förstår är att många oss har blivit brutaliserade och slagna av invandrare i årtionden.
Men såfort invandrare råkar vara offer just denna gång (vilket hör till ovanligheterna för övrigt) så skriar du ut som en en stucken gris och ska spela rättfärdig. Därför invandrare skrattar åt er och spottar åt svenskar som är fegisar som gömmer sig bakom logik och snusförnuftiga resonemang.
Är det då konstigt att svenska kvinnor är avtända på er? Inte ens invandrarna gråter lika högt som dig trots ett det är de som blivit slagna och inte du.
Citera
2025-11-19, 18:22
Medlem
I detta fall så borde bedömningen eskalerar till över 15 års fängelse för att de gjort det avsiktligt och är nazister. Smuts ska sitta inspärrat. Fyra fula psykopatiska horungar.
Citera
2025-11-19, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Du är en pseudointellektuell fjant som blir upprörd av lite våld. Vad du inte förstår är att många oss har blivit brutaliserade och slagna av invandrare i årtionden.
Men såfort invandrare råkar vara offer just denna gång (vilket hör till ovanligheterna för övrigt) så skriar du ut som en en stucken gris och ska spela rättfärdig. Därför invandrare skrattar åt er och spottar åt svenskar som är fegisar som gömmer sig bakom logik och snusförnuftiga resonemang.
Är det då konstigt att svenska kvinnor är avtända på er? Inte ens invandrarna gråter lika högt som dig trots ett det är de som blivit slagna och inte du.

Ja, du vet ju exakt vem jag är eller hur jag känner. Va fantastiskt, vilken egenskap du har. För att folk ska kunna veta just hur konstig du är så upprepar jag samma igen då. Jag har alltid röstat på SD, det framgår innan med. T.o.m. i TS och i de första kommentarerna. Det har jag sagt nu flera gånger i mina kommentarer till dig, nu kan folk göra sin egen "bedömning" av mig på egen hand.
Senast redigerad av Vintageman 2025-11-19 kl. 18:42.
Citera
2025-11-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenhyacinten
I detta fall så borde bedömningen eskalerar till över 15 års fängelse för att de gjort det avsiktligt och är nazister. Smuts ska sitta inspärrat. Fyra fula psykopatiska horungar.

Precis.
Citera
2025-11-19, 18:47
Medlem
senhackarens avatar
Alldeles för klena påföljder. Men den tiden kommer nog kännas som tvåsiffriga år för dom , då dom får sitta med många bruschor.
Citera
2025-11-19, 19:39
Medlem
oditnemeuxors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför ska det vara högre straff bara för att det är nazistiskt motiv?
Det ses väl som försvårande omständighet. Ungefär som att det är värre att knivskära någon om man har terroristiska motiv, än om man gör det på fyllan. Inga konstigheter juridiskt.

Dock intressant att hela logiken om att strängare straff inte fungerar är som bortblåst när det gäller nazister. Dessa är tydligen omöjliga att rehabilitera, och dessutom fullt ansvariga för sina handlingar.

Det ska bli kul att se om rikspolischefen får stå i TV och jämra sig över dessa pojkars förflutna. Jag skulle emellertid inte sätta någon penningsumma på att så kommer ske.
Senast redigerad av oditnemeuxor 2025-11-19 kl. 19:42.
Citera
2025-11-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oditnemeuxor
Det ses väl som försvårande omständighet. Ungefär som att det är värre att knivskära någon om man har terroristiska motiv, än om man gör det på fyllan. Inga konstigheter juridiskt.

Dock intressant att hela logiken om att strängare straff inte fungerar är som bortblåst när det gäller nazister. Dessa är tydligen omöjliga att rehabilitera, och dessutom fullt ansvariga för sina handlingar.

Det ska bli kul att se om rikspolischefen får stå i TV och jämra sig över dessa pojkars förflutna. Jag skulle emellertid inte sätta någon penningsumma på att så kommer ske.

Min åsikt är att de behöver tvångsrehabiliteras och kommer först ut när det står utom tvivel för flera psykologer att de defacto är normala i huvudet igen. Gör man inte detta så kan det ju bli ett dödsfall nästa gång om någon råkar ut för dom.

En fara för allmänheten helt enkelt och helt klart terroristiska motiv, precis som Islamister kan ge sig på kristna eller judar t.ex. (Detta måste man skriva för att folk är incels idag.)

Håll dom kvar tills det råder inga som helst tvivel om att de är normala igen.

När de kommer ut ska de övervakas en längre period så de inte hittar på nåt dumt igen.

Hade jag fått bestämma hade det varit kriminellt att ens va medlem i dessa klubbar och AFA t.ex.

Upplys dessa organisationer att från detta och detta datumet kommer ni alla plockas in efter razzia om ni inte upplöser er organisation och frånsäger ert medlemskap, annars blir det fem år i fängelse för medlemskap i terroristorganisation.

Deras enda mål är att skada oskyldiga, det är terroristbrott! Klart som korvspa. Vi behöver inte dessa personer i samhället! Dom är helt enkelt för dumma och för farliga tills det att dom har blivit normala igen med hjälp av vård.
Senast redigerad av Vintageman 2025-11-19 kl. 20:01.
Citera
2025-11-19, 20:30
Medlem
kibokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Så när vanliga svenskar står upp för sitt land får de 3 år i finkan? Men vad händer när afghaner tafsar på småflickor och spöar upp deras farsor? Inte fan får de såna här straff. Sverige är ett mycket sjukt land och vänstern har tagit över institutionerna så det sjunger om det

Att i grupp fegt och provocerat hoppa på ensamma främmande människor på tunnelbanan är inte att man "står upp för sitt land".

Borde rendera mer än tre års fängelse. Oavsett om man själv eller offret är nazist, kommunist, blatte eller svensk.
Citera
2025-11-19, 20:45
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Vilket fullständigt idiotiskt inlägg. Förstår du hur korkad du är? Genom att tillåta låga straff för extremism vare sig den är höger, vänster eller religiös är ingenting som gagnar oss. Låser man in dessa på långa straff så håller man samhället fredat och man sätter ner foten mot extremism och det som brukar vare de mest omoralisk människorna i samhället.

Man kan likställa dessa med pedofiler, våldtäktsmän, eller folk som kidnappar och torterat oskyldiga människor till döds.

Att du överhuvudtaget säger att andra världskriget var för 80 år sedan och vad som hände då är irrelevant är helt sjukt. Tycker du kommunism är irrelevant eller ser du det som ett problem också?

Förmodligen ja. Varför skulle nazism inte va ett problem då heller? Att slå hårt på dessa organisationer vare sig de är nazzar, afa eller islamister är någonting som vi kommer tjäna på och andra med genom att de inte blir slagna och utsatta för trauman.

Motivet var inte nazistiskt som de gjorde
? Hur tänkte du då? De är bokstavligt talat medlemmar i aktiv klubb Sverige och anföll folk med annat ursprung för att de just hade annat ursprung.

Att du säger att några oskyldiga kom i kläm tyder ju bara på att det är viktigt att lagstifta så folk som gör dessa handlingar bara för att de ser en svart människa också åker dit ordentligt så de inte misshandlar oskyldiga människor. Om det nu är så att de var "trötta på invandrare som begår brott".

Är det ens något de gav som anledning? Eller något du lagt till själv??

Jag tycker vi ska långa straff för våldsbrott över lag och inte bara för politiskt motiverade. Skadan blir knappast värre för att det är ett politiskt motiv än att man misshandlar den för att man tyckte personen var ful, att man ville råna den på pengar, att man ogillade den av någon annan orsak etc.

Nej de kan jämföras med andra som misshandlar oavsett motiv så länge inte pedofilen endast ger sig på barn med en viss hudfärg.

Det är irrelevant idag eftersom antalet nazister är försvinnande få och därför inget problem i samhället.

Menar du att misshandelsfall skulle försvinna bara vi slog ner på dessa organisationer? Eller menar du att misshandel inte är en big deal så länge den inte är politiskt motiverad?
Citera
2025-11-19, 20:59
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ja, du vet ju exakt vem jag är eller hur jag känner. Va fantastiskt, vilken egenskap du har. För att folk ska kunna veta just hur konstig du är så upprepar jag samma igen då. Jag har alltid röstat på SD, det framgår innan med. T.o.m. i TS och i de första kommentarerna. Det har jag sagt nu flera gånger i mina kommentarer till dig, nu kan folk göra sin egen "bedömning" av mig på egen hand.

Det spelar ingen roll vad du röstar på lille vän. SD kommer inte rädda dig den dagen dina barnbarn blir sålda på torget som slavar till muslimerna.
Ni lever i en fantasi om ni tror att ni kan rösta er ut från något. Tyvärr.
Citera
2025-11-19, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag tycker vi ska långa straff för våldsbrott över lag och inte bara för politiskt motiverade. Skadan blir knappast värre för att det är ett politiskt motiv än att man misshandlar den för att man tyckte personen var ful, att man ville råna den på pengar, att man ogillade den av någon annan orsak etc.

Nej de kan jämföras med andra som misshandlar oavsett motiv så länge inte pedofilen endast ger sig på barn med en viss hudfärg.

Det är irrelevant idag eftersom antalet nazister är försvinnande få och därför inget problem i samhället.

Menar du att misshandelsfall skulle försvinna bara vi slog ner på dessa organisationer? Eller menar du att misshandel inte är en big deal så länge den inte är politiskt motiverad?

AFA, Aktivklubb och islamistceller är extra brottslighet som man kan tämja genom att barmhärtighetslöst slå ner på dessa, helt enkelt göra det så oattraktivt att vara medlem där att ingen söker sig till dom någonsin. T.ex. säga åt dom att upplösa sig och ifrånsäga sig sitt medlemskap vid ett visst datum annars kommer det bli dömda för medlem i terroristorganisation i fem år.

Och ja det är självklart att brott som hatbrott är allvarligare och bör ha högre straffvärde, det är en moralisk fråga och det är också en fråga för rättstaten att döma hårdare för dessa för att avskräcka just folk från att göra det så att det inte växer.

Det här är extra brottslighet som vi kan vara utan. Rån och folk som gör det för att tillskaffa sig något av värde som de sedan kan köpa annat för är ett annat motiv, det kommer alltid finnas och det är greppbart och har inte en hatisk bakgrund till varför de gör det. Så det kan inte ha samma moraliska liknelse och straff som ett brott som begås utav hat.

Detta är alltså inte en "åsikt" utan det är fakta och det är varför det existerar sådana straff. Att du sitter o babblar emot det i nästa inlägg skiter jag i. Det är du, du fattar inte ens att det som hände i andra världskriget har relevans idag i ett av dina inlägg i tråden. Precis som inte terroristorganisationer existerar idag heller vare sig de är röda eller nazister. Hur fan kan man tänka så dumt?

Nazisterna har dessutom ökat i Sverige, precis som AFA och Islamistceller under de senaste 30 åren. Skinheadsen försvann ju under 90-talet mer eller mindre, men har nu kommit tillbaka p.g.a. det uppskruvade kulturkriget, som man märker om man tar del av det och låter sig hjärntvättas av det.

Då är det bra att staten slår ner hårt och skoningslöst när sånna grupperingar börjar växa så att brott som dessa inte händer igen mot någon som är helt oskyldig. Jag vet att det är svårt för dig att förstå det.

Jag vet.
Senast redigerad av Vintageman 2025-11-19 kl. 21:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in