2025-11-20, 09:52
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Möjligtvis ytligt bekant
Finns många jag säger att jag inte känner men är ytligt bekant med

Är du bekant med nån världsberömd pedofil och sexualbrottsling?
Citera
2025-11-20, 09:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Källa, eller knip käft!

Men lägg ner. Trump har gång på gång hävdat att han absolut inte kände Epstein utan bara råkade hamna på bild med honom några gånger. Lika sant som när Paulo sa att det var första gången han knullade en hora.
Citera
2025-11-20, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Jag vet inte riktigt, men tonårstjejer i alla fall. Hursomhelst fungerade det som en honeytrap det var hela syftet, det är väl självklart.

Så, vad förmåddes dessa väldigt mäktiga män till?
Ja precis. Det måste vara det rätta fokuset, plus vilka som låg bakom och hjälpte Epstein.
Citera
2025-11-20, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Är du bekant med nån världsberömd pedofil och sexualbrottsling?
"Världsberömd", NU ja när allt är uppdagat. Ja, det finns nog många som känt sexbrottslingar, betydligt vanligare än du verkar vilja intala dig. Har själv en bekant som åkte dit för många år sen, hade ingen aning, med din vänsterextrema "logik" måste jag ju varit peddo också. nähä, nee yorks societet hänger på samma fester, guuuud vad märkligt.
Citera
2025-11-20, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
"Världsberömd"? Ja, det finns nog många som känt sexbrottslingar, betydligt vanligare än du verkar vilja intala dig. Har själv en bekant som åkte dit för många år sen, hade ingen aning, med din vänsterextrema "logik" måste jag ju varit peddo också.

Nu är det väl skillnad mellan att känna någon som åkt dit och att fortsätta ha vänskapliga kontakter med någon som inte bara har åkt dit, utan har bedrivit sexualbrott på nästintill industriell skala...
Citera
2025-11-20, 10:07
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
"Världsberömd"? Ja, det finns nog många som känt sexbrottslingar, betydligt vanligare än du verkar vilja intala dig. Har själv en bekant som åkte dit för många år sen, hade ingen aning, med din vänsterextrema "logik" måste jag ju varit peddo också.

Ifrågasätter du att Epstein är världsberömd?

Jag förstår inte varför nån vill försöka släta över det faktum att världens mäktigaste man var tjenis med vår tids kändaste pedofil och sexualbrottsling. Det är väl osoft hur man än vrider och vänder på det?
Citera
2025-11-20, 10:11
Medlem
Citat:
Ifrågasätter du att Epstein är världsberömd?

Jag förstår inte varför nån vill försöka släta över det faktum att världens mäktigaste man var tjenis med vår tids kändaste pedofil och sexualbrottsling. Det är väl osoft hur man än vrider och vänder på det?

Låter på många i begåvningsreserven här som att de hade backat Trump och Epstein även om det var deras egna döttrar den senare bjöd ut...
Citera
2025-11-20, 10:13
Bannlyst
Citat:
Men lägg ner. Trump har gång på gång hävdat att han absolut inte kände Epstein utan bara råkade hamna på bild med honom några gånger. Lika sant som när Paulo sa att det var första gången han knullade en hora.

Dom var säķert bekanta träffat på varandra flera gånger éftersom dom gick på kändisfester och klubbar.
Men att Trump ingick i pedofilringen tror jag däremot inte trots vad flertalet skribenter hävdar.
Fram med bevisen eller knip igen.
Citera
2025-11-20, 10:16
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khunphet
Dom var säķert bekanta träffat på varandra flera gånger éftersom dom gick på kändisfester och klubbar.
Men att Trump ingick i pedofilringen tror jag däremot inte trots vad flertalet skribenter hävdar.

Att de ens kände varandra är väl tillräckligt för att man ska tycka det är osoft? Vi snackar alltså om vår tids absolut kändaste pedofil och sexualbrottsling.
Citera
2025-11-20, 10:16
Medlem
Citat:

De var inte "bekanta" utan just vänner, och dessutom nära vänner enligt den standard som gäller i amerikanska societetskretsar, och framför allt för Trump som i övrigt inte verkar ha haft några ordentliga vänner överhuvudtaget.
Senast redigerad av Flaskback 2025-11-20 kl. 10:20.
Citera
2025-11-20, 10:18
Medlem
Bill Clinton framstår som den mest belastade i de delar som hittills har släppts medan Donald Trump kan kopplas till möjliga dolda agendor. Den fullständiga publiceringen av dessa uppgifter kan allvarligt skada ledande företrädare för båda partierna.
Citera
2025-11-20, 10:25
Medlem
Citat:
Det räcker med att han har haft sex med brudar yngre än 18 för att det ska räknas som kriminellt i USA. Sett till bevisen som kommit fram hitills så verkar det ju inte otroligt iaf och han uppför sig som om han har något att dölja: https://youtu.be/pdh1dYvvrsk?si=54XCJCWQvNmt_aB0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in