Jag blir besviken om det kommer gymreklam eller träningsrelaterad reklam nu framöver. Hoppas tränandet bara är för att hon vill det hade varit roligare att följa än om det bara var för 'jobb" som vanligt.
Men om Hanna var på gymmet idag, var var då Lars? Är hon tillbaka på förskolan nu? Vabbade K? Och vad gjorde då Hanna - var hon ledig och åkte till gymmet eller var gymmet en del av hennes jobb? Frågorna är oändliga.
Det kanske är en äldre video för det är väl deras äldre bil?
Spännande att läsa varför de till sist kom fram till att de inte skulle fortsätta med syskonförsöket.
Så alla vi som trodde att det var för att ragga nya följare hade fel .......eller inte!
Spännande att läsa varför de till sist kom fram till att de inte skulle fortsätta med syskonförsöket.
Så alla vi som trodde att det var för att ragga nya följare hade fel .......eller inte!
Varför känns det som att det är Hannas beslut? Undra vad Kebaben vill?
Ja det undrar jag också.
För övrigt så har hon raderat det nu såklart
Smart hon är som har kvar storyn efter med hänvisning till kommentaren som hon svarade på, folk måste ju bli förvirrade. Varrrrrrför tar människan bort allt hon lägger upp 🤯
Ja det undrar jag också.
För övrigt så har hon raderat det nu såklart
Jag ser den än om du menar den med syskonförsök. Vet inte varför någon tyckte att det känns som enbart Hannas beslut? Hon skriver bäst för dom som familj, och där ingår väl Kevin.
Gällande att de nyligen ville försöka igen, (vilket jag håller med om är ett stort beslut så pass kort tid efter) talar för att de aldrig ville ha ett till syskon på riktigt nej. Och att de haft den känslan hela tiden.
Sen är resonemanget konstigt, som att man skaffar syskon för att man inte är nöjd. Alla föräldrar är väl nöjda och tacksamma över sina barn? Men visst, man fattar vad hon menar.
"Vi var (och är) så nöjda med henne"
"Men när vi väl har stannat upp och känt efter så har vi landat i vår grundkänsla som vi haft hela tiden, att vi är så nöjda och tacksamma över L"
Senast redigerad av Knappast....... 2025-11-19 kl. 22:51.