2025-11-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag håller med det är verkligen hjärndöd underhållning.

Händer knappt någonting.

ibland får man höra att "känslorna hettar till" sen sitter emma-kajsa o rasmus som stenar bredvid varandra i halva avsnittet och vågar knappt titta på varandra. lite lyteskomik nästan
Citera
2025-11-20, 00:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Viktor är en kåtbock, kladdar på allt. När han har satt på häftplåstret kommer eftertankens kranka blekhet.

Med betoning på blekhet.
Citera
2025-11-20, 02:09
Medlem
Tervulls avatar
Fattar inte hur man kan gnälla och tycka att det är tråkigt och inte händer nåt. Är det roligare när alla sökande väljer att åka hem eller när bonden skickar hem allihop direkt vilket har hänt ett antal gånger. Själv tycker jag att detta är en av de bästa säsongerna av bonde då det är svartsjuka och känslor hos alla bönderna, det lipas till höger och vänster så ska det vara.

Undrar varför Rasmus ens tog med Emma Kajsa till den här ön. Han hade ju inte mål i mun och satt och kramade om sig själv. Han var ju helt stel och jag tror att hans känslor för henne har svalnat av rejält. Usch denna hemska Wilma ställer till en scen i nästa avsnitt. Skönt att man slapp se henne igår hon går mig på nerverna. Den karl som står ut med henne är en mycket stark man. Hoppas hon åker nästa vecka.

Christian ser ut att vara minst 55 år, tror sjukdomstiden satte sina spår. Hon som han var med igår på dejt är ju både snyggast och vettigast men jag tror ändå på näsringen. Han gillar att bli uppläxad av henne.

Viktor kommer skicka hem Sara i nästa avsnitt för att ångra sig direkt och få panik. Det låter som om han ska anställa en dräng utifrån hur han tänker. Han har känslor för Sara men vågar inte agera på dom pga av tidigare erfarenheter. Så blir man aldrig lycklig och i slutändan så tror jag att Sara kommer tillbaka (om hon får åka hem).

Elin känns bara desperat. Nu när hon ratat de andra så är det plötsligt Lucas som är bäst. Övernattningsdejten såg sååå tråkig och krystad ut. Hon kommer inte finna långvarig kärlek i det där gänget det sätter jag en peng på. Gillar henne inte längre för hon känns inte äkta och har sjunkit som en sten i mina ögon.
Senast redigerad av Tervull 2025-11-20 kl. 02:33.
Citera
2025-11-20, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Håller med till fullo.

En sak jag tänkte på var att Sara tog på sig Victors tröja och inte sin egen, för att demonstrera på ett subtilt sätt att "jag hör till Victor och han hör till mig" på festen med kompisarna.

Lade också märke till det!
Citera
2025-11-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Fattar inte hur man kan gnälla och tycka att det är tråkigt och inte händer nåt. Är det roligare när alla sökande väljer att åka hem eller när bonden skickar hem allihop direkt vilket har hänt ett antal gånger. Själv tycker jag att detta är en av de bästa säsongerna av bonde då det är svartsjuka och känslor hos alla bönderna, det lipas till höger och vänster så ska det vara.

Undrar varför Rasmus ens tog med Emma Kajsa till den här ön. Han hade ju inte mål i mun och satt och kramade om sig själv. Han var ju helt stel och jag tror att hans känslor för henne har svalnat av rejält. Usch denna hemska Wilma ställer till en scen i nästa avsnitt. Skönt att man slapp se henne igår hon går mig på nerverna. Den karl som står ut med henne är en mycket stark man. Hoppas hon åker nästa vecka.

Christian ser ut att vara minst 55 år, tror sjukdomstiden satte sina spår. Hon som han var med igår på dejt är ju både snyggast och vettigast men jag tror ändå på näsringen. Han gillar att bli uppläxad av henne.

Viktor kommer skicka hem Sara i nästa avsnitt för att ångra sig direkt och få panik. Det låter som om han ska anställa en dräng utifrån hur han tänker. Han har känslor för Sara men vågar inte agera på dom pga av tidigare erfarenheter. Så blir man aldrig lycklig och i slutändan så tror jag att Sara kommer tillbaka (om hon får åka hem).

Elin känns bara desperat. Nu när hon ratat de andra så är det plötsligt Lucas som är bäst. Övernattningsdejten såg sååå tråkig och krystad ut. Hon kommer inte finna långvarig kärlek i det där gänget det sätter jag en peng på. Gillar henne inte längre för hon känns inte äkta och har sjunkit som en sten i mina ögon.

Nej, Emma-Kajsa är nog inte den rätta för den charmige Rasmus. Stel, osexig och forcerad när hon väl ska säga något. Klart att han blev lika stel själv. Men hon lade plötsligt ena handen väldigt högt upp på hans lår, det överraskade! Sedan tittade hon bort från honom. Han visste väl inte var han skulle göra av sig men höll god min eftersom hon är så konstig. Dessa två verkar komma från olika världar.

Övernattningsdaten med Elin verkade vara en flopp, men kanske bäst så för alla. Denne man måste nog vara en av världens mest osexiga top-ten nördar (duh!?). Tror aldrig han haft en tjej på riktigt. Han sov väl gott direkt, kanske med kepsen på. Elin måste ha varit lättad att "slippa". Tänk att ha honom som enda sällskap (förutom kossor?) under låååånga, mörka vinterkvällar ute på vischan......
Då gäller det för Elin att ladda upp med massor av filmer, musik och böcker.

Vad gäller Christian, tror jag inte att boxnings-kopian kommer att passa honom om han inte gillar att bråka. Hon verkar ha svårt för att kompromissa för det allra minsta. Han kommer att bli galen på henne och kanske vådaskjuter henne i skogen när han inte orkar med hennes humörsvängningar mer. Men å andra sidan kanske han gillar att få höra var skåpet ska stå eller att få sig litet smisk (?).

Tror inte Viktor kommer att stå ut med Sara som redan verkar tro sig ha pinkat in sitt revir (lånat hans tröja m.m.). Efter ett par gånger i sänghalmen kommer han att tröttna. Hoppas han hittar någon trevlig gotländska istället. Fast han måste vara rädd om flinten när han går till stranden. Får inte glömma att smörja in solcreme. Kanske inspirerar någon av tjejerna till en ny aktivitet.
Citera
2025-11-20, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Gammelbonden, Christian(?) är creepy.

Tror han är van att få tjejer på fall
Citera
2025-11-20, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag stör mig på att hans största intresse är att terrorisera(döda) oskyldiga djur i skogen.

Och alla jakttroféer.

Gissar att han har en väldigt liten kuk som måste hävda sig på det sättet.

Ja, vad säger det egentligen om kvinnorna som uppvaktar honom? De vill ha en stark karl som kommer hem med bytet över axeln och är inga djurvänner. Jag tippar på att han vill ha ett våp som han kan ta hand om, så jag tror inte på honom och näsringen.
Citera
2025-11-20, 09:11
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Nej, Emma-Kajsa är nog inte den rätta för den charmige Rasmus. Stel, osexig och forcerad när hon väl ska säga något. Klart att han blev lika stel själv. Men hon lade plötsligt ena handen väldigt högt upp på hans lår, det överraskade! Sedan tittade hon bort från honom. Han visste väl inte var han skulle göra av sig men höll god min eftersom hon är så konstig. Dessa två verkar komma från olika världar.

Övernattningsdaten med Elin verkade vara en flopp, men kanske bäst så för alla. Denne man måste nog vara en av världens mest osexiga top-ten nördar (duh!?). Tror aldrig han haft en tjej på riktigt. Han sov väl gott direkt, kanske med kepsen på. Elin måste ha varit lättad att "slippa". Tänk att ha honom som enda sällskap (förutom kossor?) under låååånga, mörka vinterkvällar ute på vischan......
Då gäller det för Elin att ladda upp med massor av filmer, musik och böcker.

Vad gäller Christian, tror jag inte att boxnings-kopian kommer att passa honom om han inte gillar att bråka. Hon verkar ha svårt för att kompromissa för det allra minsta. Han kommer att bli galen på henne och kanske vådaskjuter henne i skogen när han inte orkar med hennes humörsvängningar mer. Men å andra sidan kanske han gillar att få höra var skåpet ska stå eller att få sig litet smisk (?).

Tror inte Viktor kommer att stå ut med Sara som redan verkar tro sig ha pinkat in sitt revir (lånat hans tröja m.m.). Efter ett par gånger i sänghalmen kommer han att tröttna. Hoppas han hittar någon trevlig gotländska istället. Fast han måste vara rädd om flinten när han går till stranden. Får inte glömma att smörja in solcreme. Kanske inspirerar någon av tjejerna till en ny aktivitet.

Hahaha vådaskott i skogen på nosringen är faktiskt något man kan se framför sig när han tröttnat på hennes eviga klagosång. Dock tror jag att han till en början tänder på att hon är bestämd. Så snyggingen från igår ligger nog risigt till trots att hon är smidig, sexig och icke dominant.

Tror inte heller Elin övernattningsdejt har legat, det står oskuld i pannan på honom. Fy fan vad tråkigt dom verkade ha det men ändå tjatade Elin om hur bra det kändes och hur lugn hon kände sig. Hur då? Vad var det som var så jävla bra? Och det enda lugnet var väl från hans helt döda personlighet. Han ville dessutom bara äta sin macka i lugn och ro men hon fortsatte mala och mala. Herregud.

Ja det är nog lika bra att Viktor lägger ner med alla 3 tjejerna. Den enda han har känslor för är Sara och henne är han livrädd för. Det är ju lite som Heidi och Peja, han ville knulla henne i ladugården men i stället skickade han hem henne och fick psykiska men över lång tid.

Emma Kajsa är tråkig och Wilma horribel så troligtvis faller valet på Nathalie. Rasmus blev väl livrädd att Emma Kajsa skulle fortsätta upp under shortsen och smeka på den lilla snorren. Det var därför han krampaktigt höll så hårt om sina ben och såg ut som en skolpojke som blivit påkommen med att stjäla godis.
Senast redigerad av Tervull 2025-11-20 kl. 09:45.
Citera
2025-11-20, 09:45
Medlem
KrossedOuts avatar
Christian kommer välja Johanna, det har jag slagit fast ända sedan speedejten.

Rasmus väljer Wilma, tyvärr.

Elin, skickar hem alla?
Citera
2025-11-20, 09:51
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut

Elin, skickar hem alla?

Väljer han Wilma borde han göra en mental utredning.
Citera
2025-11-20, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut

Elin, skickar hem alla?
Elin kommer väl att välja Lukas sideshow bob
Citera
2025-11-20, 10:38
Medlem
langtranggangs avatar
Rasmus väljer nog Nathalie. Tycker det sett ut som de haft mest kemi redan från början. När han kysste henne på deras dejt vid sjön och tog tag i hennes ansikte med händerna för att dra det närmare sig är man förälskad..
Ska inte han få erbjudande om en övernattningsdejt eller har jag missat det?

Chrille väjer Johanna, Elin ingen och genomskinlige-Viktor tar Sara. Men de gör nog slut efter ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in