Citat:
Ja det var DIG inlägget var inriktat till!
En tillrättalagd liten fetknopp som känner dig viktig, vad annars?
"Jag har alltid röstat SD" vem bryr sig vad du röstar på ens?
Sanningen är att hundratals svenskar rånas, kidnappas, misshandlas, utpressas, tvingas konvertera och leva som dhimmis i sitt egna land. Sånt är helt okej i din förvrängda nazistskalle. Men så fort någon har brun hudfärg så gråter du ut på Flashback som det patetiska kryp du i sanning är.
Att vi kvinnor i förorterna lever i utanförskap och tvångskonverteras till dödskulten islam har du tydlingen ingenting att säga till om?
Finns inga ord för att beskriva det ryggradslösa slemdjur du i sanning är.
En tillrättalagd liten fetknopp som känner dig viktig, vad annars?
"Jag har alltid röstat SD" vem bryr sig vad du röstar på ens?
Sanningen är att hundratals svenskar rånas, kidnappas, misshandlas, utpressas, tvingas konvertera och leva som dhimmis i sitt egna land. Sånt är helt okej i din förvrängda nazistskalle. Men så fort någon har brun hudfärg så gråter du ut på Flashback som det patetiska kryp du i sanning är.
Att vi kvinnor i förorterna lever i utanförskap och tvångskonverteras till dödskulten islam har du tydlingen ingenting att säga till om?
Finns inga ord för att beskriva det ryggradslösa slemdjur du i sanning är.
Va i helvete har du för problem ditt ras? Jag håller med i allt du skriver, det är precis därför jag röstar på SD och har alltid gjort det. Jag skrev också att jag alltid ha röstat SD för att liksom kunna få dig att förstå att jag inte var nån vänsternisse.
Det gick ju dig rakt över huvudet, det förstår man. Om du har problem med att folk tävlar i dagens samhälle och skryter och har överreagerat på detta för att du har en svag personlighet så är ju det någonting du får jobba på och inte nån annan människa som ska anpassa sig. Den inställning gör ju också att du tror att jag skryter när inte så var fallet alls.
Jag gjorde förövrigt tråden för de låga straff som har delats ut, inte i egenskap av en vänsterpartist som bara ser det han vill se. Jag är ju inte ens vänster jag har alltid röstat på SD.