2025-11-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Fast det betyder ju inte att "manskroppen är inneboende motbjudande".
Kalla det vad du vill, bevisen pekar på att kvinnor undviker att ha romantiska och sexuella relationer med män i allt större utsträckning samt att de tänder på kvinnor fast än de påstår sig inte göra det. För mig är det uppenbart, att män är motbjudande. Kvinnokroppen har alltid kunnat sälja för att den tilltalar med sin inneboende skönhet, manskroppen är för inbördes beundran bland män. Främst stora muskler vilket signalerar styrka, dominans, inte skönhet.
Citera
2025-11-19, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Vi behöver inte få bevisat att kvinnor tänder på män, för det är redan bevisat bortom alla tvivel för normalt tänkande människor som kan dra simpla logiska slutsatser. Ingen forskar på det för det behövs ingen forskning för uppenbara saker i livet. Vi behöver inte heller bevisa att en elefant är fysiskt större än en ekorre, ifall du undrande.

Det är ett logiskt felslut, kvinnor tänder på kvinnor ≠ för att kvinnor är mer attraktiva än män.

Att män inte tänder på andra män i samma utsträckning som kvinnor behövs heller inga studier för, det har en naturlig evolutionär förklaring. Det skulle vara en katastrof ifall män slutade att konkurrera om kvinnor och ägnade sig åt andra män istället. Kvinnor har inte samma roll att spela och det kan förklara mycket med människans sexuella beteenden, där spelar också skillnaden i hormoner och manlig libido in.
Fast bevisen talar emot det? Förr hade kvinnor inget annat val än att underkasta sig en man. Ingen brydde sig om kvinnors sexualitet och attraktion till män. Sen det ändrades är trenden att de undviker män i allt högre grad. De används som spermadonatorer och bankomater, och ofta inte ens det.
Citera
2025-11-19, 18:03
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Kalla det vad du vill, bevisen pekar på att kvinnor undviker att ha romantiska och sexuella relationer med män i allt större utsträckning samt att de tänder på kvinnor fast än de påstår sig inte göra det. För mig är det uppenbart, att män är motbjudande. Kvinnokroppen har alltid kunnat sälja för att den tilltalar med sin inneboende skönhet, manskroppen är för inbördes beundran bland män. Främst stora muskler vilket signalerar styrka, dominans, inte skönhet.
Det är en extremt ytlig slutsats. Hade det varit så att kvinnor inte tycker om manskroppen så hade det här varit ett problem genom hela mänsklighetens historia men det har det ju inte.
Citera
2025-11-19, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det är en extremt ytlig slutsats. Hade det varit så att kvinnor inte tycker om manskroppen så hade det här varit ett problem genom hela mänsklighetens historia men det har det ju inte.
Det är ett logiskt felslut, eftersom män är fysiskt överlägsna kvinnor så är det inget problem för artens fortsätta överlevnad om det är vad du syftar på.
Citera
2025-11-19, 18:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Varför skulle han veta det?
För att jag nämnde privat information i inlägget innan även om min kompis eller hans kompis, inte var somalier så var det just en somalier som jag tillsammans med andra i mycket och att vi tagit oss in i en bostad.

Det är nog inte var och varannan flashbackare som upplevt att de varit in där de inte ska och med att en av de boende kom hem och tyckte synd om personen pga mycket dåligt allmänt skick och "adopterade" personen som kamrat istället för att sparka ut vederbörande.

Sedan så förr var folk här och där uthängda här. En av snubbarna i huset den dagen, har t.ex legat uthängd i någon tråd led bild på sig och sin flickvän.

Utöver det har lite random människor som jag varit ytligt bekant med på olika vis haft tillräckligt mycket ovänner med Flashbackkonton för att här och där hängas ut här med namn och okvädesord.

Finns skäl att jag blev chockad trots att mitt eget liv inte varit en dans på rosor, när jag hittade hit.

Poängen med storyn som inkluderade en kille varpå min polare reagerade (på hans utseende) med att börja uppträda som skit mot mig, handlar just om människor med föraktansvärda beteenden tror att de kan nedvärdera mig som om jag är under dem, för att de vill få social status eller inbillar sig att de kan trycka ner mig som om de står ovan mig.

Världen är liten. Tar vi han som legat uthängd här så höll han på med sina polare och kastade ketchup och senap på fönstren till snubben som var heroinist (jag är osäker dock då jag bara skyndade förbi killen innan, om det är samma person som jag sedan träffade på flera år senare).

Du förstår, Flashback består av en massa fega små typer som sitter i sina sällskap och håller god min men inombords är de fulla av komplex, förakt men framförallt lider de av att vara osynliga. Det tar de igen här. Själv hamnade jag här för att jag var förbannad på riktigt.

Folk känner igen mig och saker jag berättar.
Ta bruden t.ex. Hon skrev bara för något år sedan något skit meddelande där hon (eller några av de omkring) påstod att jag ligger med hela staden.

Hon som skrämde upp en stackars missbrukare som bara försökte få ordning på sitt liv genom att försöka hålla med om allt han sa som ett litet använt, skitigt plåster. Att jag aldrig sa att han sagt att han aldrig mer ville träffa henne för att det var något fel i huvudet på henne, innebär inte att han inte sa det. Sedan stack hon iväg och började ligga med missbrukare för att få gratis knark så hon skulle ha historier att berätta (eller snygga killar att dejta &#128579

De man själv skyddar bakom deras rygg och tar i försvar, det är alltid de som hugger en i ryggen och sätter sig i andra sällskap och talar mycket illa om en.

Kort sammanfattat: Här på Flashback finns eller fanns iallafall, de som ingen bryr sig om i verkligheten.

Här är deras lilla kittel precis som andra vrår av internet där jag inte är.

Människan försökte uppenbart förminska mig genom att slänga upp en bild på ngn somalier. Jag är jävligt van. För män hatar kvinnor de inte kan få och kvinnor hatar kvinnor de inte kan vara. Jag må ha åldrats men många av dem som hatade mig, sitter lika misslyckade idag som då och kom ingenstans på att hata mig eller andra som befann sig över dem .

Det är som så att nollor alltid måste leta efter människor som de kan plocka ut saker från för att försöka hitta andra att nedvärdera för att de inte ska känna att det är de själva som faktiskt är i botten.
Senast redigerad av AvMedTofflorna 2025-11-19 kl. 18:53.
Citera
2025-11-19, 19:02
Medlem
Självklart attraheras kvinnor av manskroppen titta bara på hur kvinnorna uppför sig när Chippendales hade sin storhetstid!
Citera
2025-11-19, 19:07
Medlem
Citat:
Fast bevisen talar emot det? Förr hade kvinnor inget annat val än att underkasta sig en man. Ingen brydde sig om kvinnors sexualitet och attraktion till män. Sen det ändrades är trenden att de undviker män i allt högre grad. De används som spermadonatorer och bankomater, och ofta inte ens det.
Kvinnor undviker inte män, men visst har kvinnor idag mer att säga till om och ställer högre krav på männen, därav incelrörelsen. Men att kvinnor undviker män för att män är mindre attraktiva än kvinnor och kvinnorna därför föredrar andra kvinnor är ju bevisligen bullshit ( rent ut av sagt löjeväckande)

Historiskt drog männen ut i strid, män som överlevde och kom hem till byn hade inte sällan flera kvinnor att välja bland, man kunde prata om ett kvinnoöverskott. I nutid har vi antagligen ett omvänt mansöverskott i Europa, dessutom importerar våra EU- lakej- politiker en massa mena män. Kvinnorna är helt enkelt bortskämda, lägg till en massa hormoner i kranvattnet, mikroplast/nanoplast helvetet vi får i oss + osunda vanor i samhället som den perversa porren, och vår biolog blir förvirrad ( hbtqi).

Slutligen är det sant att män också undviker kvinnor i allt högre grad så det blir en ond cirkel, det har med samhällets osunda utveckling att göra och mindre med våra biologiska preferenser som knappt hunnit anpassa sig till tidens kaos.
Citera
2025-11-19, 19:08
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Det är ett logiskt felslut, eftersom män är fysiskt överlägsna kvinnor så är det inget problem för artens fortsätta överlevnad om det är vad du syftar på.
Nej, det är det inte.
Citera
2025-11-19, 19:17
Medlem
Citat:
Kvinnor undviker inte män, men visst har kvinnor idag mer att säga till om och ställer högre krav på männen, därav incelrörelsen. Men att kvinnor undviker män för att män är mindre attraktiva än kvinnor och kvinnorna därför föredrar andra kvinnor är ju bevisligen bullshit ( rent ut av sagt löjeväckande)

Historiskt drog männen ut i strid, män som överlevde och kom hem till byn hade inte sällan flera kvinnor att välja bland, man kunde prata om ett kvinnoöverskott. I nutid har vi antagligen ett omvänt mansöverskott i Europa, dessutom importerar våra EU- lakej- politiker en massa mena män. Kvinnorna är helt enkelt bortskämda, lägg till en massa hormoner i kranvattnet, mikroplast/nanoplast helvetet vi får i oss + osunda vanor i samhället som den perversa porren, och vår biolog blir förvirrad ( hbtqi).

Slutligen är det sant att män också undviker kvinnor i allt högre grad så det blir en ond cirkel, det har med samhällets osunda utveckling att göra och mindre med våra biologiska preferenser som knappt hunnit anpassa sig till tidens kaos.
Mm, det är hbtq maffian och mikroplasternas fel.

Kvinnor undviker inte män, de ställer bara högre krav. Medan män inte gör det. Inser du inte att ställer högre krav = undviker. Det är bara en omskrivning av samma sak.

Om män var inherent attraktiva så hade inte kvinnor ställt absurda krav på dem. De hade räckt att vara en man.
Citera
2025-11-19, 19:55
Medlem
Citat:
Kvinnor undviker inte män, de ställer bara högre krav. Medan män inte gör det. Inser du inte att ställer högre krav = undviker. Det är bara en omskrivning av samma sak.

Om män var inherent attraktiva så hade inte kvinnor ställt absurda krav på dem. De hade räckt att vara en man.
Kvinnan är selektiv, hennes biologiska roll kräver det av henne(graviditet). Inte en man som kan spruta och sen gå vidare. Vad är det du inte fattar med grundläggande biologiska skillnader och hur det påverkar vårt beteende?

Jag skall göra det väldigt simpelt så att även du förhoppningsvis fattar.

En öde ö med 1 kvinna och 1000 män = max 1 graviditet. 1 man och 1000 kvinnor = 1000 gravida kvinnor ( pilske Djingis Khan). I det första måste männen konkurrera sinsemellan. I det andra exemplet behöver inte kvinnorna konkurrera eftersom Djingis inte lär göra någon besviken.

Varför du fortsätter upprepa att heterosexuella kvinnor tycker män är mindre attraktiva än kvinnor trots att det är ett löjeväckande påstående som ingen heterosexuell kvinna skulle hålla med dig om förblir ett mysterium. Eller för den delen att män är ''inherent'' fula jämfört mot kvinnor.
Senast redigerad av Imladris 2025-11-19 kl. 19:59.
Citera
2025-11-19, 20:07
Medlem
Citat:
Kvinnan är selektiv, hennes biologiska roll kräver det av henne(graviditet). Inte en man som kan spruta och sen gå vidare. Vad är det du inte fattar med grundläggande biologiska skillnader och hur det påverkar vårt beteende?

Jag skall göra det väldigt simpelt så att även du förhoppningsvis fattar.

En öde ö med 1 kvinna och 1000 män = max 1 graviditet. 1 man och 1000 kvinnor = 1000 gravida kvinnor ( pilske Djingis Khan). I det första måste männen konkurrera sinsemellan. I det andra exemplet behöver inte kvinnorna konkurrera eftersom Djingis inte lär göra någon besviken.

Varför du fortsätter upprepa att heterosexuella kvinnor tycker män är mindre attraktiva än kvinnor trots att det är ett löjeväckande påstående som ingen heterosexuell kvinna skulle hålla med dig om förblir ett mysterium. Eller för den delen att män är ''inherent'' fula jämfört mot kvinnor.
I ditt exempel med den öde ön så kommer den starkaste mannen vinna, inte för att kvinnan väljer det utan för att han slår ihjäl de andra männen och gör som han vill med kvinnan. Kvinnan gör inget selektivt val LOL. Så var det när vi var primitiva apor och grottmän ända fram tills kvinnors sexuella frigörelse.

Kvinnor föredrar betamän som de kan styra och ställa med, om de får välja själva. Finns studier på det. Jag vill inte höra mer om dina apteorier nu det är bara cringe.
Citera
2025-11-19, 20:39
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Kvinnor är objektivt sätt vackrare, med kurvor och former... Mumma

Nej kvinnor är mer "mjuka" i sina former, men inte objektivt sätt vackrare, enligt mig som är kvinna. Jag tycker män är lika vackra varelser dom med, med sina "hårda" drag
Senast redigerad av SoulOfSophia 2025-11-19 kl. 20:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in