Citat:
Ursprungligen postat av
scoremax
Varför skulle han veta det?
För att jag nämnde privat information i inlägget innan även om min kompis eller hans kompis, inte var somalier så var det just en somalier som jag tillsammans med andra i mycket och att vi tagit oss in i en bostad.
Det är nog inte var och varannan flashbackare som upplevt att de varit in där de inte ska och med att en av de boende kom hem och tyckte synd om personen pga mycket dåligt allmänt skick och "adopterade" personen som kamrat istället för att sparka ut vederbörande.
Sedan så förr var folk här och där uthängda här. En av snubbarna i huset den dagen, har t.ex legat uthängd i någon tråd led bild på sig och sin flickvän.
Utöver det har lite random människor som jag varit ytligt bekant med på olika vis haft tillräckligt mycket ovänner med Flashbackkonton för att här och där hängas ut här med namn och okvädesord.
Finns skäl att jag blev chockad trots att mitt eget liv inte varit en dans på rosor, när jag hittade hit.
Poängen med storyn som inkluderade en kille varpå min polare reagerade (på hans utseende) med att börja uppträda som skit mot mig, handlar just om människor med föraktansvärda beteenden tror att de kan nedvärdera mig som om jag är under dem, för att de vill få social status eller
inbillar sig att de kan trycka ner mig som om de står ovan mig.
Världen är liten. Tar vi han som legat uthängd här så höll han på med sina polare och kastade ketchup och senap på fönstren till snubben som var heroinist (jag är osäker dock då jag bara skyndade förbi killen innan, om det är samma person som jag sedan träffade på flera år senare).
Du förstår, Flashback består av en massa fega små typer som sitter i sina sällskap och håller god min men inombords är de fulla av komplex, förakt men framförallt lider de av att vara osynliga. Det tar de igen här. Själv hamnade jag här för att jag var
förbannad på riktigt.
Folk känner igen mig och saker jag berättar.
Ta bruden t.ex. Hon skrev bara för något år sedan något skit meddelande där hon (eller några av de omkring) påstod att jag ligger med hela staden.
Hon som skrämde upp en stackars missbrukare som bara försökte få ordning på sitt liv genom att försöka hålla med om allt han sa som ett litet använt, skitigt plåster. Att jag aldrig sa att han sagt att han
aldrig mer ville träffa henne för att det var något fel i huvudet på henne, innebär inte att han inte sa det. Sedan stack hon iväg och började ligga med missbrukare för att få gratis knark så hon skulle ha historier att berätta (eller snygga killar att dejta 🙃
De man själv skyddar bakom deras rygg och tar i försvar, det är alltid de som hugger en i ryggen och sätter sig i andra sällskap och talar mycket illa om en.
Kort sammanfattat: Här på Flashback finns eller fanns iallafall, de som ingen bryr sig om i verkligheten.
Här är deras lilla kittel precis som andra vrår av internet där jag inte är.
Människan försökte uppenbart förminska mig genom att slänga upp en bild på ngn somalier. Jag är jävligt van.
För män hatar kvinnor de inte kan få och kvinnor hatar kvinnor de inte kan vara. Jag må ha åldrats men många av dem som hatade mig, sitter lika misslyckade idag som då och kom ingenstans på att hata mig eller andra
som befann sig över dem .
Det är som så att nollor alltid måste leta efter människor som de kan plocka ut saker från för att försöka hitta andra att nedvärdera för att de inte ska känna att det är de själva som faktiskt är i botten.