Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Nej jag sa inte medelmåttiga för tankeexperimentet jag presenterade för dig. Din motvilja att svara är ett svar i sig. Du hade valt den vackra kvinnan. Det omvända gäller
inte som sagt. Ett tydligt exempel på hur mycket svagare attraktion kvinnan har till mannen än vad mannen har till kvinnan.
Att ha sex med min mamma(och dessutom avsugning som jag är emot oavsett vem som utför den) skulle innebära problem som väger tyngre än äcklet inför att kyssa en man. Det är inget likvärdigt exempel. För dig att kyssa en ful man och sen gå vidare med ditt liv hade inte påverkat dig negativt annat än i stunden(och efterdyningar av äckelkänslor man kan leva med).
Du är oerhört infantil i ditt sätt att "diskutera". (såklart, du är ju kvinna

)
Nej jag hade inte valt överhuvudtaget eftersom valet är skevt fördelat. Givetvis ska valet vara mellan en somalisk kvinna som ser likvärdig ut och med en västerländsk man som ser likvärdig ut.
Jag känner mig ganska säker på att du valde någon som såg särskilt illa ut för att mitt ex var somalier en gång i tiden och då kan du också visa upp hur han såg ut dvs på skalan eller hur? Och eftersom jag redan har haft en somalisk pojkvän och två andra har jag kysst i mina unga dagar så vet vi att jag väljer män när
de ser normala ut.
Gällande kvinnan så är det självklart en modellsnygg man jag ska ha som alternativ och jag kommer välja honom likaväl som jag hade valt en somalier med
normalt utseende före en kvinna.
Nej det är inte "enbart i stunden" för kvinnor som tvingas utföra intima saker med män de finner motbjudande. Använd huvudet lite mer innan du kritiserar andra.