2025-11-19, 02:45
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Nej jag skulle aldrig välja kvinnan framför mannen i den kontexten att bägge två ska se likvärdiga ut. Medelmåttiga sa du dessutom.

Det är som om jag skulle ge dig alternativ där vi redan innan vet att du kommer svara så som jag vill. Vill du som man hellre kyssa en modellsnygg man, eller få en avsugning av din mamma? (Jag utgår ifrån att du är man).

Svarar du mannen så är du uppenbart mer attraherad av män än kvinnor, enligt din egen retorik.
Nej jag sa inte medelmåttiga för tankeexperimentet jag presenterade för dig. Din motvilja att svara är ett svar i sig. Du hade valt den vackra kvinnan. Det omvända gäller inte som sagt. Ett tydligt exempel på hur mycket svagare attraktion kvinnan har till mannen än vad mannen har till kvinnan.

Att ha sex med min mamma(och dessutom avsugning som jag är emot oavsett vem som utför den) skulle innebära problem som väger tyngre än äcklet inför att kyssa en man. Det är inget likvärdigt exempel. För dig att kyssa en ful man och sen gå vidare med ditt liv hade inte påverkat dig negativt annat än i stunden(och efterdyningar av äckelkänslor man kan leva med).

Du är oerhört infantil i ditt sätt att "diskutera". (såklart, du är ju kvinna )
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-11-19 kl. 02:48.
Citera
2025-11-19, 02:50
Medlem
Fantens avatar
Det där var jävligt många ord för att säga att man är i garderoben.
Citera
2025-11-19, 02:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Nej jag sa inte medelmåttiga för tankeexperimentet jag presenterade för dig. Din motvilja att svara är ett svar i sig. Du hade valt den vackra kvinnan. Det omvända gäller inte som sagt. Ett tydligt exempel på hur mycket svagare attraktion kvinnan har till mannen än vad mannen har till kvinnan.

Att ha sex med min mamma(och dessutom avsugning som jag är emot oavsett vem som utför den) skulle innebära problem som väger tyngre än äcklet inför att kyssa en man. Det är inget likvärdigt exempel. För dig att kyssa en ful man och sen gå vidare med ditt liv hade inte påverkat dig negativt annat än i stunden(och efterdyningar av äckelkänslor man kan leva med).

Du är oerhört infantil i ditt sätt att "diskutera". (såklart, du är ju kvinna )
Nej jag hade inte valt överhuvudtaget eftersom valet är skevt fördelat. Givetvis ska valet vara mellan en somalisk kvinna som ser likvärdig ut och med en västerländsk man som ser likvärdig ut.

Jag känner mig ganska säker på att du valde någon som såg särskilt illa ut för att mitt ex var somalier en gång i tiden och då kan du också visa upp hur han såg ut dvs på skalan eller hur? Och eftersom jag redan har haft en somalisk pojkvän och två andra har jag kysst i mina unga dagar så vet vi att jag väljer män när de ser normala ut.

Gällande kvinnan så är det självklart en modellsnygg man jag ska ha som alternativ och jag kommer välja honom likaväl som jag hade valt en somalier med normalt utseende före en kvinna.

Nej det är inte "enbart i stunden" för kvinnor som tvingas utföra intima saker med män de finner motbjudande. Använd huvudet lite mer innan du kritiserar andra.
Citera
2025-11-19, 03:44
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvMedTofflorna
Nej jag hade inte valt överhuvudtaget eftersom valet är skevt fördelat. Givetvis ska valet vara mellan en somalisk kvinna som ser likvärdig ut och med en västerländsk man som ser likvärdig ut.

Jag känner mig ganska säker på att du valde någon som såg särskilt illa ut för att mitt ex var somalier en gång i tiden och då kan du också visa upp hur han såg ut dvs på skalan eller hur? Och eftersom jag redan har haft en somalisk pojkvän och två andra har jag kysst i mina unga dagar så vet vi att jag väljer män när de ser normala ut.

Gällande kvinnan så är det självklart en modellsnygg man jag ska ha som alternativ och jag kommer välja honom likaväl som jag hade valt en somalier med normalt utseende före en kvinna.

Nej det är inte "enbart i stunden" för kvinnor som tvingas utföra intima saker med män de finner motbjudande. Använd huvudet lite mer innan du kritiserar andra.

Varför skulle han veta det?
Citera
2025-11-19, 05:53
Medlem
Kanske din är det. Jag ser ut som en fotomodell och har ideal manskropp. Extremt bra fysik och bokstavligt talat perfekta former.
Citera
2025-11-19, 07:42
Medlem
Oh-be-wans avatar
Efterbliven trådstart. IQ här är trasigt.

Nej. Mansformen är inte alls motbjudande. Inte kvinnoformen heller. Dessa två former är ämnade för varandra.

Att din lilla skithjärna tycker män inte är vackra är helt okej eftersom du är man (med extremt lågt IQ). Helt 100 % naturligt trots onaturligt lågt IQ, vilket du kan vara glad för. Skulle du mot all förmodan vara kvinna, så är du bara defekt. Och det är långt mer tragiskt med andelen defekta kvinnor i befolkningen också når allt högre höjder. Ett sannerligen ohållbart samhälle = civlisationen blir till anarki och förstörs.
Senast redigerad av Oh-be-wan 2025-11-19 kl. 07:59.
Citera
2025-11-19, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Det tror jag inte på.

Om det vore sant, varför måste medelmåttiga män kämpa så för en ful kvinna?

Man ska väl aldrig väl kämpa för någon man tycker är ful och egentligen inte vill ha. Varför tror du att en ful kvinna vill träffa en kille som inte verkar attraherad av henne? Det är klart att hon inte är mottaglig då. Sluta kämpa där.

Egentligen är det ett ytterst fåtal personer som vi alla verkligen vill ha och leva med. Därför ska man vara rädd om kärleken när man möter den och har den. Det gäller båda killar och tjejer.

Problemet är att dagens killar verkar tro att man bara ska kunna hitta en tjej så snart man vill det. Typ beställa. Men känslor och personkemi fungerar inte.så. Bor du dessutom på ett mindre ställe finns det få killar/,tjejer att träffa. Så självklart är det ett problem i sig.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-11-19 kl. 08:09.
Citera
2025-11-19, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Man ska väl aldrig väl kämpa för någon man tycker är ful och egentligen inte vill ha. Varför tror du att en ful kvinna känner för att träffa en kille som inte verkar attraherad av henne?

Egentligen är det ett ytterst fåtal personer som vi alla verkligen vill ha och leva med. Därför ska man vara rädd om kärleken när man möter den och har den. Det gäller båda killar och tjejer.

Problemet är att dagens killar verkar tro att man bara ska kunna hitta en tjej så snart man vill det. Typ beställa. Men känslor och personkemi fungerar inte.så. Bor du dessutom på ett mindre ställe finns det få killar/,tjejer att träffa. Så självklart är det ett problem i sig.
Att en kvinna är ful betyder inte att män inte är attraherade av henne sexuellt. Fula kvinnor har som bekant inga bekymmer att få ligga med det motsatta könet, vilken absolut fula men även medelmåttiga och till och med snygga män har. Det här är allmänt känt och lätt observerat.

Vill man bara ha sex är det ju lite som att beställa. Anledningen att det inte funkar så är för att kvinnor inte vill det, män hade för det mesta inte haft problem med det.
Citera
2025-11-19, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Hur bra en man är i en relation speciellt har sällan med utseendet att göra. Det där med utseende, det är ni pojkar som gillar att fokusera på det.
Så varför inte kyssa en ful kille? De flesta fula män är beredda att behandla vilken kvinna som helst som en prinsessa om de får uppmärksamhet från dem. Det gör inte en snygg kille.

Kvinnor är mer noga med mäns utseende än vice versa. Inte för att det är sexuellt attraherade av utseendet i samma grad som män är, men för att en snygg man står högre upp i den sociala hierarkin och har bra gener att föra vidare till kvinnans avkomma. Det höjer kvinnans upplevda självvärde, något de såklart gillar.
Citera
2025-11-19, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Att en kvinna är ful betyder inte att män inte är attraherade av henne sexuellt. Fula kvinnor har som bekant inga bekymmer att få ligga med det motsatta könet, vilken absolut fula men även medelmåttiga och till och med snygga män har. Det här är allmänt känt och lätt observerat.

Vill man bara ha sex är det ju lite som att beställa. Anledningen att det inte funkar så är för att kvinnor inte vill det, män hade för det mesta inte haft problem med det.

Som du beskriver är kvinnor inte intresserade av att ligga med random män som bara ser dem som ett tomt hål. Helt meningslöst. Eländigt. De flesta män gör inte det heller faktiskt. Om de har något innanför pannbenet och kanske behöver prioritera sin tid och är någorlunda empatiska.

Acceotera att kärleksrelationer inte växer på träd och att det är några få man har under livet.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-11-19 kl. 08:29.
Citera
2025-11-19, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Som du beskriver är kvinnor inte intresserade av att ligga med random män som bara ser dem som ett tomt hål. Helt meningslöst. Eländigt. De flesta män gör inte det heller faktiskt. Om de har något innanför pannbenet och kanske behöver prioritera sin tid och är någorlunda empatiska.
Och varför har så många män inga problem med att ligga med kvinnor som ser dem som en känslolös dildo? Kan vi bara tillstå att män är inherent motbjudande och det därför måste till massa extra lull lull ifall det ska idkas samlag med en man, för att kompensera för obehaget?
Citera
2025-11-19, 08:33
Medlem
När jag var yngre så var jag starkare, kunde springa mer, var rörligare. Jag tränade för att jag mådde bra och så gillade jag hur jag såg ut.
Jag trodde att det var ett plus att jag var i bra form. Att kvinnor uppskattar det.
Det jag såg var att kvinnor ändå hade problem med hur jag såg ut. De kände att de var tvungna att säga nåt om min vikt och min kropp.

Jag har många gånger sett kvinnor skriva att män överskattar sin attraktionskraft. Det ligger nog nåt i det. Om en man känner sig bra och fin, så är han förmodligen inte så bra och fin som han själv tror.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-11-19 kl. 08:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in