2025-11-19, 17:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vem som än valde kläderna till makarna för rättegången så är det någon som har fruktansvärd klädsmak och anseende om vad lämplig klädsel är. Hoppas valet blir bättre nästa gång.

Det såg faktiskt inte så snyggt ut. Om han drog upp byxorna lite längre upp kunde man kunna kalla det för byxdress.
Det är nästan så jag börjar undra om Linnéa vill förlöjliga honom.
Grattis Linnéa, du lyckades sannerligen med det!
Citera
2025-11-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Tidigare så har han haft för lite tittare för att kunna nå ut till tillräckligt många med det han berättar.
Ingen annan svensk YouTuber har typ en chans mot Jocke, nu jämnas villkoren ut när Chrippa når ut till lika många med dokumentären.
Och jag tycker det är helt rätt!
Nu spelar det ingen roll vad Jocke gör, detta kan han inte stoppa.
Jag tänker att dokumentären inte kommer vara till nån större fördel för chrippa. Det kanske når till fler folk och då kommer ännu mer folk se vilken pajas han är.
Citera
2025-11-19, 17:58
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det såg faktiskt inte så snyggt ut. Om han drog upp byxorna lite längre upp kunde man kunna kalla det för byxdress.

Väldigt illa sittande också, på dom båda. Linnea kanske vill se ännu mindre och skör ut så hon klär sig i för stora kläder på rättegången.

Hoppas karln tvättat håret tills imorgon, eller går till frisören han med.
Citera
2025-11-19, 18:00
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
För att Julia vägrade samarbeta kring barnet ..

Då är det väl konstigt att HON fick vårdnaden?…
Citera
2025-11-19, 18:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

samma tanke här
Citera
2025-11-19, 18:03
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
https://postimg.cc/mhwfZG71

"6 år har gått sedan jag blev en offentlig person och började med Youtube, något som jag är oerhört tacksam för. Min älskade brorsa [JL] gav mig en chans att låta min egna fantasi ta mig dit jag är idag.".

4 april 2022. Det svänger i samba.

Han ser ut som en jävla felknullad mops i trynet. Märkligaste, minsta lilla jävla kroppen, huvudet ser enormt ut
Citera
2025-11-19, 18:05
Medlem
Varför har man lägre förväntningar på Chrippa?

Nu snackas det som att frugan väljer kläder åt honom, frågan är vad är han kapabel till själv?

Ni vill gärna skydda honom, men gör i samma andetag narr av honom..
Citera
2025-11-19, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Kan han skriva sig på anstalten sen då? Jag tänker kring folkbokföringen. Kanske anstalten kan vara en adress.

Hoppas anstalten ligger i Estland.
Citera
2025-11-19, 18:06
Medlem
Citat:
Dom är som cancer. Letar sig in i kroppen på den som är målet och dödar.
Jag tror dock att den glädjen kommer gå om intet då de inte kommer att lyckas med deras uppdrag.

Det är faktiskt rätt löjligt som de håller på.
När intentionen är ondska är det så mycket negativiter som styr och hjärnan smälter.

Men intressant att de som klagade högljutt på det sk drevet nu är de som styr upp ett drev själva.

Det är så med hämndlystna personer, dom går under i sin egen ondska så småningom.

De har alltid varit drevet. Ointelligenta och patetiska.
Citera
2025-11-19, 18:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Då är det väl konstigt att HON fick vårdnaden?…
Nej eftersom hon inte "fick" vårdnaden -utan han valde att skriva över den på henne för att motiveringen om samarbetssvårigheter skulle fall.
De ingick dessutom ett avtal om umgänge -- som hon givetvis struntat i att följa eftersom hon är en hederlös lögnare som inte bryr sig om barnet. Hon vill ha drama och Jockes gillande.
Citera
2025-11-19, 18:40
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vilket trams, Chrippa har fortfarande sagt dessa saker oavsett hur de klippts. Han försöker som vanligt antyda att ”någon” annan är skyldig till hans egna fel, att ”någon ”skickat detta till åklagaren.

När en åklagare vill bevisa saker i svensk domstol med klippta klipp, är det för att de inte har tillgång till råmaterialet. Nu har det framkommit att Twitch raderade allt material från Chrippas streams. Förundersökningen gällande olovligt spel påbörjades för sent för att bevaka Twitch vilket inte är konstigt då han blev bannad efter en väldigt kort tid på plattformen.

Nu behöver du inte bekymra dig över att detta inte håller som bevis då åklagaren har tömt Chrippas telefoner och datorer på konversationer mellan honom och hans sponsorer som avslöjar upplägget samt har råmaterial med inkluderad chatt från plattformen Kick. Men för mig är det glasklart att Chrippas försvarsadvokat kommer pulvrisera sönder bevisvärdet från det material ANDRA har ÄNDRAT I från exempelvis Twitch.
Citera
2025-11-19, 18:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hur man klär sig till vardags/privat är ju en sak.
Sedan finns det vissa tillfällen som tex begravning, bröllop, evenemang mm som kräver
en viss klädkod. Skrivet eller inte. Som en rättegång tex. Visst, du kan gå dit
som en pajas om du vill men om det är så bra kan ju som sagt... Diskuteras.

Klädkod på rättegång är "hela och rena kläder"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in