2025-11-19, 14:35
Medlem
https://postimg.cc/mhwfZG71

"6 år har gått sedan jag blev en offentlig person och började med Youtube, något som jag är oerhört tacksam för. Min älskade brorsa [JL] gav mig en chans att låta min egna fantasi ta mig dit jag är idag.".

4 april 2022. Det svänger i samba.
Citera
2025-11-19, 14:38
Medlem
Ofattbart att ingen raidat hans tattarlägehet i Ekholmen än och enkelt tömt lägenheten på alla dyra märkeskläder och fantastiska klockor. Kanske sker nu när det står vilka dagar det är rättegång och ingen förståndshandikappad är hemma?
Citera
2025-11-19, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym

"6 år har gått sedan jag blev en offentlig person och började med Youtube, något som jag är oerhört tacksam för. Min älskade brorsa [JL] gav mig en chans att låta min egna fantasi ta mig dit jag är idag.".

troligen har JL tagit hans telefon och gjort den uppdateringen.... Inte skulle han skriva det själv.. Måste vara jobbigt att knarka sönder sig så man inte ens vet var man va igår blir svårt hålla sig till sanningen då.. Kommer va tuffa dagar innerst inne för Kräftan i rätten för bakom fasaden tror jag han där inser att fan skulle lyssnat på min bror och tagit hjälpen... Även om han kommer sen efter stå och skrika att han är en idiot... Det tråkiga är att han och frun drivit på det sk. drevet mot dom själva då dom tjänat pengar på det, men nu då dom satt sig i en sits då dom inte kan ta in pengar då båda kommer troligen inte kunna ha näringsverksamhet så är det synd om dom och dom inte vill ha "drevet" dom själva skapat och fått deras huvud inkomst ifrån.... En liten sak undra om broder Jacke driver nån firma eller om det är pengar in utan skatt i hans liv oxå ? Tråkigt om han inte sköter det och går samma väg....
Citera
2025-11-19, 14:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det här kan vara det mest korkade du skrivit i den här tråden. Du är alltså uppe i en bra bit över 5000 inlägg i den här tråden på drygt 1,5 år. Du lägger redan som det är flera timmar på honom. Bara alla inlägg du skrivit har tagit åtskilliga timmar, dessa baseras ofta på saker han säger i sina videor och på sina sociala medie-plattformar.

Är det någon som lägger timmar på att uppmärksamma Chrippa, då är det du.

Tar några sekunder att skriva en kommentar.
Aldrig i livet att jag skulle lägga tid på honom utanför tex flashback. Det får du och gänget gärna göra. Jag har inte den tiden till förfogande.
Jag kan förstå att tex Axel kan göra så då han är ett praktexempel på att inte ens försöka att ha ett jobb och därmed ha massor av tid att lägga.

Du skulle väl dit? Du skrev det innan i varje fall. Var det till belåtenhet?
Citera
2025-11-19, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Herregud, det är pga Jocke som någon vet vem Chrippisen är...

Hundra procent.
Jacke har också åkt snålsjkuts på Jockes kändisskap.
Citera
2025-11-19, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
troligen har JL tagit hans telefon och gjort den uppdateringen.... Inte skulle han skriva det själv.. Måste vara jobbigt att knarka sönder sig så man inte ens vet var man va igår blir svårt hålla sig till sanningen då.. Kommer va tuffa dagar innerst inne för Kräftan i rätten för bakom fasaden tror jag han där inser att fan skulle lyssnat på min bror och tagit hjälpen... Även om han kommer sen efter stå och skrika att han är en idiot... Det tråkiga är att han och frun drivit på det sk. drevet mot dom själva då dom tjänat pengar på det, men nu då dom satt sig i en sits då dom inte kan ta in pengar då båda kommer troligen inte kunna ha näringsverksamhet så är det synd om dom och dom inte vill ha "drevet" dom själva skapat och fått deras huvud inkomst ifrån.... En liten sak undra om broder Jacke driver nån firma eller om det är pengar in utan skatt i hans liv oxå ? Tråkigt om han inte sköter det och går samma väg....

Bra sammanfattat!
Citera
2025-11-19, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hundra procent.
Jacke har också åkt snålsjkuts på Jockes kändisskap.

Bröderna riff raff åker fortfarande snålskjuts på deras halvbror Joakim Lundell.
Citera
2025-11-19, 15:53
Medlem
Citat:

Har han på sig strumpbyxor på bilden? Aldrig sett ett par tightare byxor än det där. 🤡
Citera
2025-11-19, 16:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Har han på sig strumpbyxor på bilden? Aldrig sett ett par tightare byxor än det där. 🤡
Han har verkligen ändrat klädstil sedan han lämnade Julia .. Mycket proprare och snyggare klädd nu.
Citera
2025-11-19, 16:08
Medlem
Citat:

Så oattraktivt med såna korta dvärgben. Längre överkropp än underkropp. 🤮
Citera
2025-11-19, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har verkligen ändrat klädstil sedan han lämnade Julia .. Mycket proprare och snyggare klädd nu.
Han liknar en Guccitorped från förorten.
Citera
2025-11-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Såklart du skulle få det tilldet, idiot! Där jag huserar brukar jag ibland prata om vad som händer i Sverige och såklart har Chrippa kommit upp. Och alla skrattar, dels för han är en soppa i sig själv, dels för han är så patetisk i sina försök att se rik ut samt hur han sätter sig i sådan skit han gör. Så en del vet vem han är ja, och han får inte Sverige att se bra ut 😅

Hm nu påverkas inte Sverigebilden av just chrippa och hans ekonomiska brott🤣🤣 Det är våra politiker och journalister och kriminella klaner och hamas terroristerna som har förstört Sverigebilden! Chrippa är småpotatis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in