Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
"Tappa huvudet igen?!? Nej. Låta någon provocera mig till mitt fulaste jag igen? Nej. Det är svårare att rubba & skapa sprickor i en stadig grund 🙏❤️🙏 Tack Gud, Tack Jesus för att ni stärker mig var dag 🙏 Ödmjuk står jag inför er & mina medmänniskor med ljuset åter i mitt hjärta. Tacksam att jag mår bra igen, för vår himmelske Fader är vittne till hur djupt deprimerad jag varit, ensamheten, rädslan, oron, missaktningen som vore nog för 10 liv 🥺
Mitt hjärta var fullständigt trasigt & jag stängde av ALLT & gick i svagt hårt elakt försvar, jag var ensam, jag hade inte verktygen, jag erkänner. Men, jag drog mig tillbaka, lade en ny grund för mig själv ~ NU är det dags att resa stommen, bygga nya väggar & börja på något nytt, något starkare ❤️
Kärlek A. "
Slut med blockandet?
Å här är originaltexten?
Lose your head again?!? No. Let someone provoke me to my ugliest self again? No. It is more difficult to shake and create cracks in a solid foundation 🙏❤️🙏 Thank God, Thank you Jesus for strengthening me every day 🙏 Humbly I stand before you and my fellow human beings with the light again in my heart. Thankful that I feel good again, because Heavenly Father is a witness to how deeply depressed I have been, the loneliness, the fear, the worry, the disrespect that would be enough for 10 lives 🥺 My heart was completely broken & I turned off EVERYTHING & went into weak hard evil defense, I was alone, I didn't have the tools, I admit. But, I withdrew, laid a new foundation for myself ~ NOW it's time to erect the frame, build new walls & start something new, something stronger ❤️