Inser ni också att detta är sanningen? Om så, hur påverkar det er? Eller är ni i total förnekelse? Ni kan också skriva fler pinsamma bortförklaringar till kvinnans ytterst svaga attraktion till mannen.
Vilken jävla dålig attityd du har.
Och du har startat i princip identiska trådar förut.
Det är ingen ful kille som har bett mig om en kyss, så jag vet inte vad du pratar om. Eller menar du att jag ska gå runt på stan och erbjuda fula män kyssar? Jag har mitt liv att leva broder, du lever i en fantasivärld.
Det är män som är mer noga på vad de tänder på rent fysiskt, varför tror du att alla brudar springer runt sminkade och i korta kjolar?
En snygg man är ingenting utan en bra personlighet..
Så om de hade gjort det hade du gladeligen tackat ja då? Du går bara runt i cirklar med dina argument.
Män hade haft sex med en kvinna iklädd en sopsäck.
Du kan troligtvis inte ens bedöma en mans personlighet på ett korrekt sätt. Du låter dig duperas om han är snygg, och tillskriver fula killar dåliga egenskaper oavsett om de har dem eller inte. Om du ens är en kvinna. Så funkar det i verkligheten min vän.
Det är alltid på pinsamt när det diskuteras varför kvinnor har en så svag attraktion till män jämfört med mäns attraktion till kvinnor. Alltid dessa trötta bortförklaringar, som t.ex att kvinnan är kräsen av biologiska skäl(hon bär barnet, färre ägg än spermier osv)...När den enkla, och mest uppenbara anledningen är att mansformen är inherent motbjudande.
Jag förstår att det aldrig talas om detta då hela samhället vilar på lögnen om ömsesidig attraktion mellan könen. Men på ett forum som flashback, där obekväma sanningar lyfts, kan vi väl hålla oss till sanningen om detta också?
Inser ni också att detta är sanningen? Om så, hur påverkar det er? Eller är ni i total förnekelse? Ni kan också skriva fler pinsamma bortförklaringar till kvinnans ytterst svaga attraktion till mannen.
Min första tanke när jag läste det här var att fan vad jag önskar att vi män kunde komma tillsammans och förgöra den västerländska kvinnan och ersätta henne med asiater eller annat som inte är såna värdelösa uppkäftiga batikhäxor som hittar på allt möjligt för att göra det så jävligt som möjligt för mäns existens
Börjar bli trött på den västerländska kvinnans skitsnack
Ja vi män förlorar med att mixa våra gener men fifan vad man blir apatisk ibland
Kanske det ultimata svaret blir att förgöra er från jordens yta så man kanske kan få någon sense of normalcy tillslut
Så om de hade gjort det hade du gladeligen tackat ja då? Du går bara runt i cirklar med dina argument.
Män hade haft sex med en kvinna iklädd en sopsäck.
Du kan troligtvis inte ens bedöma en mans personlighet på ett korrekt sätt. Du låter dig duperas om han är snygg, och tillskriver fula killar dåliga egenskaper oavsett om de har dem eller inte. Om du ens är en kvinna. Så funkar det i verkligheten min vän.
Du verkar inte vara på en bra plats, och projicerar dina egna negativa tankar på alla andra. Människor beter sig olika, både män och kvinnor. Jobba med din egen negativitet så ska du se att världen blir en bättre plats för dig också!
Du verkar inte vara på en bra plats, och projicerar dina egna negativa tankar på alla andra. Människor beter sig olika, både män och kvinnor. Jobba med din egen negativitet så ska du se att världen blir en bättre plats för dig också!
Starkt argument, verkligen. När man inte vill diskutera saken kan man ju dra en sådan.
Jag är för övrigt tillfreds. Jag lever inte i en fantasivärld där kvinnor attraheras av mitt utseende. Det hjälper både mig och kvinnor jag möter.
Den är praktisk ibland. Hon sitter inomhus i värmen nu och kan vara tacksam över att män använde sina kroppar för att bygga.
Många kvinnor uppskattar musik som män använde sina kroppar för att skapa. AC/DC t ex. Väldigt fysiskt, kött och blod. Kukrock skulle man t o m kunna kalla det.
Det är alltid på pinsamt när det diskuteras varför kvinnor har en så svag attraktion till män jämfört med mäns attraktion till kvinnor. Alltid dessa trötta bortförklaringar, som t.ex att kvinnan är kräsen av biologiska skäl(hon bär barnet, färre ägg än spermier osv)...När den enkla, och mest uppenbara anledningen är att mansformen är inherent motbjudande.
Jag förstår att det aldrig talas om detta då hela samhället vilar på lögnen om ömsesidig attraktion mellan könen. Men på ett forum som flashback, där obekväma sanningar lyfts, kan vi väl hålla oss till sanningen om detta också?
Oh, en inceldagbok förtäckt med tvärsäkra påståenden där alla som inte håller med ljuger. Sexigt.
Nej, mansformen är inte "inherent motbjudande".
Sanningen är att män med noll faktisk erfarenhet av kvinnor istället projicerar sin ensamhet på hela mänskligheten.
Kvinnor uppskattar kvinnokroppen mer.
Men så är det det där med att skaffa bebis, då behövs ofta en man.
Och så säger Samhället att det är status att ha en Man. Helst en riktig Man. En Äkta Man.
Det är status för en man att ha en kvinna också. Har han inte det så är han inte en riktig Man.
Det är viktigt att visa upp en bra fasad och yta för Samhället.
Titta på oss, vi har lyckats. Gör som oss, då blir ni också bra och har lyckats. Som vi gjorde.
Sen att hon måste dras med den tråkiga och motbjudande karlsloken hemma är smällar man får ta.
15 Sexy Male Body Traits Women Secretly Love. Varför gillar kvinnor det i hemlighet? Pinsamt att erkänna? Vill de behålla lite mystik? Varför fattar män inget, hur kvinnor funkar?
Någon objektiv skönhet eller fulhet mellan könen som TS verkar vilja få det till i sin värld är uppenbarligen den egna subjektiva psykologin som spökar, den uppfattade skönheten ligger annars i betraktarens ögon.
Människor associerar skönhet/fulhet med symmetri/asymmetri och det finns mycket forskning på det området.
båda är hamburgare på menyn, kvittar om det är Marilyn Monroe eller Gustav Vasa
Man kan väl på sin höjd säga att ''women are beautiful'' '' men are handsome'' när det pratas om attraktion och snygga personer. Män vill dock inte vill bli associerade med ett fint objekt utan med ståtlighet, elegans, styrka etc som tillhör den maskulina naturen.
Den feminina naturen vill mycket hellre imitera en "blomma" i sin egen perception om självet, därav de olika sätt vi kulturellt och socialt relaterar till de olika könen.
Man kan väl dock säga att den genomsnittliga kvinnan är mer attraktiv/ mindre ful än den genomsnittliga mannen i medelåldrarna, men det beror på att kvinnor bättre vårdar om sitt utseende och lever hälsosammare än männen som lever mindre sunt, tobak/alkohol/ ultraprocessad mat och därför åldras och får fula kroppar i förtid.
Kvinnor använder också mycket smink och generellt är kvinnoklädsel skapt för att främja det estetiskt tilltalande etc, därför som kvinnor älskar shopping medan män för det mesta inte kunde bry sig mindre. Däremot en man som tränar och tar hand om sitt utseende är likvärdig och kanske t.o.m attraktivare än kvinnorna högre upp i åldrarna p.g.a hur testosteron skyddar hudbarriären när vi blir äldre.
Någon objektiv skönhet eller fulhet mellan könen som TS verkar vilja få det till i sin värld är uppenbarligen den egna subjektiva psykologin som spökar, den uppfattade skönheten ligger annars i betraktarens ögon.
Människor associerar skönhet/fulhet med symmetri/asymmetri och det finns mycket forskning på det området.
båda är hamburgare på menyn, kvittar om det är Marilyn Monroe eller Gustav Vasa
Man kan väl på sin höjd säga att ''women are beautiful'' '' men are handsome'' när det pratas om attraktion och snygga personer. Män vill dock inte vill bli associerade med ett fint objekt utan med ståtlighet, elegans, styrka etc som tillhör den maskulina naturen.
Den feminina naturen vill mycket hellre imitera en "blomma" i sin egen perception om självet, därav de olika sätt vi kulturellt och socialt relaterar till de olika könen.
Man kan väl dock säga att den genomsnittliga kvinnan är mer attraktiv/ mindre ful än den genomsnittliga mannen i medelåldrarna, men det beror på att kvinnor bättre vårdar om sitt utseende och lever hälsosammare än männen som lever mindre sunt, tobak/alkohol/ ultraprocessad mat och därför åldras och får fula kroppar i förtid.
Kvinnor använder också mycket smink och generellt är kvinnoklädsel skapt för att främja det estetiskt tilltalande etc, därför som kvinnor älskar shopping medan män för det mesta inte kunde bry sig mindre. Däremot en man som tränar och tar hand om sitt utseende är likvärdig och kanske t.o.m attraktivare än kvinnorna högre upp i åldrarna p.g.a hur testosteron skyddar hudbarriären när vi blir äldre.
/THREAD
Skönhet är inte subjektivt. Det handlar som du säger om symmetri/harmoni och välutvecklad bensstruktur. En undervecklad underkäke till exempel, är inte skönhet. Väldigt objektivt.
Testosteron skyddar inte hudbarriären. Det ger oljig hud vilket kan ge upphov till acne och rödhet. Män med välutvecklad benstuktur i ansiktet kan åldras väl för att deras ben sträcker ut den föråldrade huden så den inte hänger ned och ser livlös ut. De flesta män har dock inte det och ser ut som skit hela livet. Titta på män som missbrukar androgener så ser du att de ser ut som skit i huden, de kan lätt se 10-20 år äldre ut.
Testosteronet och dess metabolit dihydrotestosteron ger upphov till kroppsbehåring, skäggväxt samt håravfall. Det är något som med tiden har associerats med något fult. Män ska raka sig i ansiktet, och män med bara överkroppar i modetidningar etc är helt släta. Håravfall ska stoppas osv. Är det en slump att mannens sekundära könskarekteristika anses motbjudande av gemene man? Finns ju de som gillar det, men i minoritet får man säga.
Man kan ju orda om det ena och det andra, men ett väldigt enkelt bevis för detta är att en kvinna, nästan oavsett utseende (gravt missbildad undantagna) kan få sex på en kvart medan en helt normal man kan kämpa i åratal för att ha sex en enda gång.
Senast redigerad av Nyepost 2025-11-19 kl. 14:24.