2025-11-18, 21:40
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har du frågat såna där bögare om hur de ser på saken?

Ja, de gillar att suga okända mäns kukar och dricka deras piss senast jag frågade

Bögar visar hur pervers dragningen till män är. I slutändan är det bara perversion kvar. Det finns ingen romantisk attraktion till den fula mansformen.
Citera
2025-11-18, 21:41
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Hellre det än en gubbe. Helt klart kan jag kyssa en medelmåttig tjej. Ingen big deal.

Dom blir knullade av en man, beviser ju inget.

Jag skulle också hellre kyssa en random man än en random kvinna, då jag är hetero, precis som du
Citera
2025-11-18, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Jag skulle också hellre kyssa en random man än en random kvinna, då jag är hetero, precis som du
Det tror jag inte på.

Om det vore sant, varför måste medelmåttiga män kämpa så för en ful kvinna?
Citera
2025-11-18, 21:43
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Hellre det än en gubbe. Helt klart kan jag kyssa en medelmåttig tjej. Ingen big deal.

Dom blir knullade av en man, beviser ju inget.

Precis, detta tankeexperiment avslöjar kvinnans brist på attraktion till mansformen. De kysser hellre en medelmåttig kvinna än en medelmåttig man. Män däremot kysser hellre en ful kvinna än en "snygg" man. Det säger allt.

Citat:
Lögn. Eller önsketänkande. Sant är det inte iallafall.
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-11-18 kl. 21:45.
Citera
2025-11-18, 21:47
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Det tror jag inte på.

Om det vore sant, varför måste medelmåttiga män kämpa så för en ful kvinna?

Dessa män är kanske inte relationsmaterial? Inte vet jag. Kvinnor är sällan bara ute efter det fysiska. Men om det hade handlat om bara en KYSS, så hade det för mig varit ett enkelt val. Jag är inte intresserad av att kyssas med kvinnor.

Tråden handlar hur som helst om mansformen är ful eller ej och om ni grabbar vill tro det, så är det synd om er. Gör inte susen för självförtroendet. Jag har gett mitt kvinnliga perspektiv.
Citera
2025-11-18, 21:49
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Precis, detta tankeexperiment avslöjar kvinnans brist på attraktion till mansformen. De kysser hellre en medelmåttig kvinna än en medelmåttig man. Män däremot kysser hellre en ful kvinna än en "snygg" man. Det säger allt.

Lögn. Eller önsketänkande. Sant är det inte iallafall.

Vad menar du med "önsketänkande?" Det är ganska naturligt för mig att hellre vilja hångla med män än kvinnor. Detta gäller majoriteten av heterosexuella kvinnor. Det är så biologi fungerar?
Citera
2025-11-18, 21:50
Medlem
Citat:
Dessa män är kanske inte relationsmaterial?
För att de är fula?

Snygga killar med urusla relationsegenskaper har sällan lika stora problem.
Citera
2025-11-18, 21:56
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
För att de är fula?

Snygga killar med urusla relationsegenskaper har sällan lika stora problem.

Hur bra en man är i en relation speciellt har sällan med utseendet att göra. Det där med utseende, det är ni pojkar som gillar att fokusera på det.
Citera
2025-11-18, 22:04
Medlem
Citat:
Det är alltid på pinsamt när det diskuteras varför kvinnor har en så svag attraktion till män jämfört med mäns attraktion till kvinnor. Alltid dessa trötta bortförklaringar, som t.ex att kvinnan är kräsen av biologiska skäl(hon bär barnet, färre ägg än spermier osv)...När den enkla, och mest uppenbara anledningen är att mansformen är inherent motbjudande.

Jag förstår att det aldrig talas om detta då hela samhället vilar på lögnen om ömsesidig attraktion mellan könen. Men på ett forum som flashback, där obekväma sanningar lyfts, kan vi väl hålla oss till sanningen om detta också?

Inser ni också att detta är sanningen? Om så, hur påverkar det er? Eller är ni i total förnekelse? Ni kan också skriva fler pinsamma bortförklaringar till kvinnans ytterst svaga attraktion till mannen.
Vi män attraheras av fina attraktiva kvinnor som tar no bullshit men de vet deras plats i hemmet.
Senast redigerad av Temporary84 2025-11-18 kl. 22:16.
Citera
2025-11-18, 22:19
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Det är alltid på pinsamt när det diskuteras varför kvinnor har en så svag attraktion till män jämfört med mäns attraktion till kvinnor. Alltid dessa trötta bortförklaringar, som t.ex att kvinnan är kräsen av biologiska skäl(hon bär barnet, färre ägg än spermier osv)...När den enkla, och mest uppenbara anledningen är att mansformen är inherent motbjudande.

Jag förstår att det aldrig talas om detta då hela samhället vilar på lögnen om ömsesidig attraktion mellan könen. Men på ett forum som flashback, där obekväma sanningar lyfts, kan vi väl hålla oss till sanningen om detta också?

Inser ni också att detta är sanningen? Om så, hur påverkar det er? Eller är ni i total förnekelse? Ni kan också skriva fler pinsamma bortförklaringar till kvinnans ytterst svaga attraktion till mannen.

håll tyst din indoktrinerade matriarkat slav.
Mans kroppen är fan skapelsens krona.
Ditt självhateri kan du gott ha själv.
svag attraktion till män? Va snackar du ens om. De knullas här de knullas där.
Du behöver inte kalla hela manssläktet för fula bara för att du har dåligt självförtroende och är en kuvad typ som förmodligen inte attraherar nån. Pissless på alla svaga luffar karlar som jämt ska klanka ner på sina egna och andras lemmar. Ha lite jäkla stolthet när du vandrar genom livet va? Du kan ju aldrig ha träffat på några nymfomaner i ditt liv inte din stackare. Din smak är din smak tittar du dig i spegeln och ser bara skit det är ditt problem och inte en universiell sanning.

elefant kan du va själva va!
Senast redigerad av acid_nation 2025-11-18 kl. 22:22.
Citera
2025-11-18, 22:21
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Dessa män är kanske inte relationsmaterial? Inte vet jag. Kvinnor är sällan bara ute efter det fysiska. Men om det hade handlat om bara en KYSS, så hade det för mig varit ett enkelt val. Jag är inte intresserad av att kyssas med kvinnor.

Tråden handlar hur som helst om mansformen är ful eller ej och om ni grabbar vill tro det, så är det synd om er. Gör inte susen för självförtroendet. Jag har gett mitt kvinnliga perspektiv.

Nej, det är redan konstaterat att den är.

Jag ska ge dig ett snällare och mer specifikt exempel så du får svårare att ljuga. Du måste kyssa en av dessa:

han

eller hon

Och var nu ärlig. Jag som man kysser hellre länkade mannens kvinnliga motsvarighet än länkade kvinnans manliga motsvarighet.

Citat:
Ursprungligen postat av acid_nation
håll tyst din indoktrinerade matriarkat slav.
Mans kroppen är fan skapelsens krona.
Ditt självhateri kan du gott ha själv.
svag attraktion till män? Va snackar du ens om. De knullas här de knullas där.
Du behöver inte kalla hela manssläktet för fula bara för att du har dåligt självförtroende och är en kuvad typ som förmodligen inte attraherar nån. Pissless på alla svaga luffar karlar som jämt ska klanka ner på sina egna och andras lemmar. Ha lite jäkla stolthet när du vandrar genom livet va? Du kan ju aldrig ha träffat på några nymfomaner i ditt liv inte din stackare. Din smak är din smak tittar du dig i spegeln och ser bara skit det är ditt problem och inte en universiell sanning.

elefant kan du va själva va!

Här har vi en som lever i förnekelse. Djupt omanligt.
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-11-18 kl. 22:24.
Citera
2025-11-18, 22:32
Medlem
acid_nations avatar
Citat:
Nej, det är redan konstaterat att den är.

Jag ska ge dig ett snällare och mer specifikt exempel så du får svårare att ljuga. Du måste kyssa en av dessa:

han

eller hon

Och var nu ärlig. Jag som man kysser hellre länkade mannens kvinnliga motsvarighet än länkade kvinnans manliga motsvarighet.

Här har vi en som lever i förnekelse. Djupt omanligt.

visst manshatar trådstartaren från hällvedet
vik hädan du fallne kukkrympare !
Erkänn kraften i dolmen!!!
erektionens kraft skall eka ljusets makt in i evigheten !!!
amen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in