Tillägg: personligen hoppas jag att det är Charlie och Ania som får kniven i ryggen av Emilly. Hejar mer på henne än de två, och hoppas att hon allierar sig med gamla nord. Vad tror ni?
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Varken Charlie eller Ania följer Emilly på Instagram och vice versa.
Hur tror ni ö-rådet kommer gå till nu när det blir utröstade parvis? Om urnan hamnar på duell, kan det inte vara så att duellen står mellan de 2 personer som blir utröstade?
Om det skulle bli så, så tror jag det blir såhär:
Eftersom Ania & Ebba är immuna så tror jag att Nord väljer att rösta på Kevin & Emilly. Det blir en duell mellan dem och Emilly vinner den. Då känns det rimligt att de fortfarande är vänner vilket syns på Instagram. Emilly väljer sen att gå emot syd-pakten och röstar därefter ut dem tillsammans med nord, vilket skulle kunna förklara att hon inte har kontakt med Charlie eller Ania efter programmet som någon skrev tidigare i tråden. Eller vad tror ni?
Hur tror ni ö-rådet kommer gå till nu när det blir utröstade parvis? Om urnan hamnar på duell, kan det inte vara så att duellen står mellan de 2 personer som blir utröstade?
Om det skulle bli så, så tror jag det blir såhär:
Eftersom Ania & Ebba är immuna så tror jag att Nord väljer att rösta på Kevin & Emilly. Det blir en duell mellan dem och Emilly vinner den. Då känns det rimligt att de fortfarande är vänner vilket syns på Instagram. Emilly väljer sen att gå emot syd-pakten och röstar därefter ut dem tillsammans med nord, vilket skulle kunna förklara att hon inte har kontakt med Charlie eller Ania efter programmet som någon skrev tidigare i tråden. Eller vad tror ni?
Var min tanke också eller ska de skicka två till gränslandet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!