2025-11-17, 21:20
Medlem
filmades allt?

om nej så hejdå. utredningen mot poliserna kommer flyga raka vägen till papperskorgen.
Citera
2025-11-17, 21:42
Medlem
Ingen som vet vem det handlar om?
Citera
2025-11-17, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
En berusad person som fått sådant ryck att han har dött efter tumult med polis i bilen. Frågan är, kan en gripen person i en polisbil orsaka sådant kaos att denna situation uppstår? Eller är det en äcklig maktmissbrukande sadistpolis vi har att göra med?

Dels var han inte gripen utan lobbad och han var antagligen inte ens handfängslad och även om han var det, så är det inte så att baksätet är en bältningssäng direkt.

Det finns en anledning till varför man har bås där de får sitta i bussarna men är det i baksätet på en radiobil så går det snabbt åt helvete.
Citera
2025-11-17, 23:21
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Jävla märkligt uttryck, vadå "personen har blivit livlös"? Låter ju som rent mord och att han var död redan innan han sattes i bilen.
Citera
2025-11-17, 23:37
Medlem
Det "uppstår" "tumult" (finare ord för våld). Personen "blev livlös" av detta "tumult". Ganska lätt räkna ut vad som skett.
Citera
2025-11-18, 00:06
Medlem
Flyer6s avatar
Än en gång visar grisarna sitt rätta tryne. När ska vanligt folk börja inse att polisen inte är deras beskyddare?
Citera
2025-11-18, 00:20
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Du förskänade det förmodligen då

Det går säkert att argumentera för att jag förtjänade det och som jag skrev - det är inte det minsta synd om mig. Men du ser inte att det är problematiskt att polisen brukar (olagligt) våld för att en person misstänkt för brott har en dryg attityd?

Det sluttande planet leder till att människor dör av polisövervåld, lex Norrmalmsligan. Har för övrigt träffat på många trevliga konstaplar i yttre tjänst.
Senast redigerad av SwampDogg 2025-11-18 kl. 00:23.
Citera
2025-11-18, 00:34
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
"Utredigering"? Utredning antagligen.
"Patienten"? Polis hanterar inte "patienter".

Varför 2026, det är bara en dryg månad bort. Vad är "liknande" till 2026? Typ 2025, eller 2027?
Diabetes är inget man dör plötsligt av, man hamnar i koma först av eventuellt extremt lågt blodsocker och det är inte ett tillstånd där någon drar aggro och blir "full och bångstyrig".

Korrekturläs dina inlägg innan du klickar på "skicka svar", för svar är det sista du har.

Du var bra i Hollywood, det medges.. "Måndag hela veckan lång"?
Sorry att jag "stavade fel", jag får skylla på datorn..

Till saken:
Vi får väl se vad utredningen kommer fram till, antar att utredningen kommer fram till något "matnyttigt". -Som sagt, vi får se.

(Antar att han var bara var full, sådant händer. "Snefylla".)
Senast redigerad av kraftfoder 2025-11-18 kl. 00:40.
Citera
2025-11-18, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Än en gång visar grisarna sitt rätta tryne. När ska vanligt folk börja inse att polisen inte är deras beskyddare?
”Vanligt” folk hamnar inte redlösa i baksätet på en polisbil, som du tydligen brukar göra….
Citera
2025-11-18, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klantgubbe
Det "uppstår" "tumult" (finare ord för våld). Personen "blev livlös" av detta "tumult". Ganska lätt räkna ut vad som skett.

Obehagligt....Mord?
Citera
2025-11-18, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
De har säkert legat på honom, jag blev nedbrottat och då jag är rätt så stark så var dom 6 personer, och i tumultet verkade ingen veta vad den andre gjorde för plötsligt hade jag en på ryggen och fick noll luft, jag försökte då ropa att jag inte får luft men det går inte, du får inte ut ett ljud. Jävligt obehagligt.

Det var under träning dörrvakt händelsen uppstod.

Så jag tror de kvävt honom, liknande hände för något år sedan med där filmades händelseförloppet av en kamera i en sopbil. Utan filmen hade poliserna lyckats ljuga ihop en historia.
Sex pers som sitter på en snubbe i baksätet på en Volvo…?
Jo tjena.
Citera
2025-11-18, 07:00
Medlem
Blifullidags avatar
Inte ett snutsvin kommer dömas för detta.
Snuten kommer alltid undan med vållande till annans död.
För den avlidna var ju orsaken till sin egen död.

Jävla grisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in