2025-11-17, 23:32
Medlem
Telepatisks avatar
Fan vad jag stör mig på Skuldrövslickaren som tar Anjos parti som vanligt. Inte så konstigt att en gammal nazist avksyr SVT dock Senaste klippet är rena rama propagandan haha..

Jag vet inte om han är autistisk eller inte har någon empati, men han uttrycker sig hela tiden som om att det han säger är rätt och dessutom på ett väldigt självbelåtande sätt. Tror sig kunna allt om ekonomi fastän han inte verkar ha några som helst tillgångar.
Citera
2025-11-17, 23:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag försökte titta på Anjos video där han läser upp Linneas förhör, men den är helt enkelt olyssningsbar.
Han framför förhörsledarens frågor med en nedvärderande ton och lägger dessutom till saker i Linneas svar som hon aldrig sagt. Resultatet blir oseriöst, osammanhängande och rent tramsigt. Jag trodde att det skulle vara en seriös video, men där hade jag fel.

Ge exempel på när han lägger till saker? Förutom att han missar nåt ord här och där som inte har någon betydelse alls.
Tack på förhand.
Citera
2025-11-17, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Fan vad jag stör mig på Skuldrövslickaren som tar Anjos parti som vanligt. Inte så konstigt att en gammal nazist avksyr SVT dock Senaste klippet är rena rama propagandan haha..

Jag vet inte om han är autistisk eller inte har någon empati, men han uttrycker sig hela tiden som om att det han säger är rätt och dessutom på ett väldigt självbelåtande sätt. Tror sig kunna allt om ekonomi fastän han inte verkar ha några som helst tillgångar.
Men man får ju ge honom att han åtminstone har karisma och inlevelse!
Citera
2025-11-17, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Vore det inte skönt för dig att skaffa en ny hobby?
Så du kan må bättre?

Ett visst mått av hat kan vara konstruktivt
Citera
2025-11-17, 23:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ett visst mått av hat kan vara konstruktivt

Jasså, på vilket sätt då?
I denna tråd verkar dock folk ätas upp av hat.
Det kan aldrig vara nyttigt Inte om du hatar 99 procent av din vakna tid.
Citera
2025-11-17, 23:55
Medlem
Citat:

Nej, 99 procent är på tok för mycket.
Citera
2025-11-18, 01:01
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:

Man kan ju tro att du pratar om Anjo själv?
Senast redigerad av STALK3R 2025-11-18 kl. 01:03.
Citera
2025-11-18, 01:54
Medlem
Spritnotas avatar
En ytterst relevant parents bland allt dagsaktuellt som händer här:

Om Verz eller Papaverz själva gör en stor grej av att de tar en öl med någon - fine

Men första gången någon slår på stora trumman är Anjo. Säger väldigt mycket mer om Anjo än om Verz.

Tomas och Carina har. Rask visste. Han sade inte ett knyst och det ska han fan ha, Baronen. För han har också umgåtts med dem offcam före och efter men hade absolut INGA publika problem med det. Vad jag hört var han helt chill offcam med. Det går tycka om människor som inte brinner för att hata dina fiender. Allt i hela världen kretsar inte runt dig. Så den insikten, den ska Rask ha cred för. Rask är CHILL med att Tomas och Carina kan ta en öl med Verz och hans pappa. Och ingen jävel postar om det på sociala medier heller som att det vore en SKANDAL, inte dem, ingen hater, inte Rask. Rask är chill överlag när hans "supporters" möter hans haters.

Men smygfoton på att Verz och Papaverz tar en öl med Axel och stämmer av läget med en ny bekantskap är HEADLINES för Anjo. Så sjukt paranoid.

Så snälla rara Anjo, ändra (del 7 var det kanske?) i Historien om Joz om Verz från Unlisted till Public, du vet den specialaren om Verz alla nya inte sett. Den som fick mig att genuint avsky dig för all tid framöver för fortfarande det absolut vidrigaste jag sett. Jag vill verkligen att alla som kom in från Chrippadramat ska se den videon som fick mig att hata dig passionerat.
Senast redigerad av Spritnota 2025-11-18 kl. 01:59.
Citera
2025-11-18, 02:46
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ge exempel på när han lägger till saker? Förutom att han missar nåt ord här och där som inte har någon betydelse alls.
Tack på förhand.
Kolla på videon så kommer du förstå vad jag menar. Anjo gör det i hela videon när han läser upp Linneas förhör.
Kan du inte lyssna och läsa samtidigt så du själv upptäcker när Anjo lägger till saker så kan jag ge dig lite exempel med exakta tidpunkter imorgon.
Citera
2025-11-18, 02:49
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Du gillar Anjo. Men klagar på folk som "hatar" Anjo?
Kan du inte själv se det ironiska i det?
Anjo som inte gör annat än sprider hat, och berättar själv om hur stolt han är över att han mobbar andra människor
Citera
2025-11-18, 02:54
Avslutad
Citat:

Nä typ 75 kan vara OK men sen får.man stilla sig lite.
Citera
2025-11-18, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Haha det är en riktigt intressant tanke! I sådant fall är han ett geni och ämnad för större uppdrag än Bolibompa. Att klara av att spela totalt korkad, sitta och sprida skit på nätet under så lång tid och vara en nickedocka till Anjo och Jocke kräver bra tålamod och skådespelartalang.

Det vore faktiskt lite konstigt om det inte finns en infiltratör om dessa grävande journalister har jobbat med dokumentären i minst 1.5 år.
Jag lägger inlägget i denna tråd, eftersom Anjo är den som pratat mest om SVT, dokumentären och Bo Göran Bodin.

Jag håller med och det finns garanterat minst en infiltratör och det är nåt som inte stämmer med Motvikt. Han lever ett till synes normalt liv och omges av normala människor.

Dokument inifrån behöver honey traps och jag tror att han skulle ta jobbet utan att tveka en sekund och helt utan förbehåll. Jag menar, att öppet hänga ut gamla kollegor och en av dom mest respekterade i branschen. Naeeööh. Det blir är för dumt. Ifall han är på riktigt kommer han kunna visa sig på stan på grund av risken att träffa nån gammal klasskompis från Sigtuna eller kollega från SVT. Det är för dumt och det är ödets ironi ifall Jockes drevkarriär började som ett konstprojekt (Hanna Widerstedt) och slutade med ett annat, Motvikt.

Motvikt har nästlat sig in hos Jocke, Rask och Anjo på kort tid. Tänk dig, spionkamera och dold mikrofon på Jockes 40-årsfest. Guldcontent.

Nu måste jag sluta fantisera.

Jag tror inte Joakims nya uppviglingar till att förtala Bo Göran Bodin och försöka väcka misstro mot SVT kommer vara positivt för Jockes fortsatta karriär. Anjos ytterligare lögner och gränslösa debacel som nu pågått i flera veckor på Anjos kanal hjälper inte heller till. Det blir åka av i december gubbar.
Senast redigerad av Pallal 2025-11-18 kl. 04:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in