Citat:
Ursprungligen postat av
AsAc
Haha det är en riktigt intressant tanke! I sådant fall är han ett geni och ämnad för större uppdrag än Bolibompa. Att klara av att spela totalt korkad, sitta och sprida skit på nätet under så lång tid och vara en nickedocka till Anjo och Jocke kräver bra tålamod och skådespelartalang.
Det vore faktiskt lite konstigt om det inte finns en infiltratör om dessa grävande journalister har jobbat med dokumentären i minst 1.5 år.
Jag lägger inlägget i denna tråd, eftersom Anjo är den som pratat mest om SVT, dokumentären och Bo Göran Bodin.
Jag håller med och det finns garanterat minst en infiltratör och det är nåt som inte stämmer med Motvikt. Han lever ett till synes normalt liv och omges av normala människor.
Dokument inifrån behöver honey traps och jag tror att han skulle ta jobbet utan att tveka en sekund och helt utan förbehåll. Jag menar, att öppet hänga ut gamla kollegor och en av dom mest respekterade i branschen. Naeeööh. Det blir är för dumt. Ifall han är på riktigt kommer han kunna visa sig på stan på grund av risken att träffa nån gammal klasskompis från Sigtuna eller kollega från SVT. Det är för dumt och det är ödets ironi ifall Jockes drevkarriär började som ett konstprojekt (Hanna Widerstedt) och slutade med ett annat, Motvikt.
Motvikt har nästlat sig in hos Jocke, Rask och Anjo på kort tid. Tänk dig, spionkamera och dold mikrofon på Jockes 40-årsfest. Guldcontent.
Nu måste jag sluta fantisera.
Jag tror inte Joakims nya uppviglingar till att förtala Bo Göran Bodin och försöka väcka misstro mot SVT kommer vara positivt för Jockes fortsatta karriär. Anjos ytterligare lögner och gränslösa debacel som nu pågått i flera veckor på Anjos kanal hjälper inte heller till. Det blir åka av i december gubbar.