2025-11-17, 18:22
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurrespratt24
Haha, det tror jag inte. Det finns inget som tyder på det. Han var ju inte ens förbannad efteråt. Jämför med reaktionen när Ike svek. Nej du, Jan visste mycket väl vad som skulle hända med Håkan. Dock röstade han inte själv på honom, där drog han gränsen. Men han visste, absolut.

Håller inte med din tro.
Citera
2025-11-17, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Nu vrider du ändå på sanningen.
Jan blev själv bedragen av subborna i samband med detta, han gjorde det i godtro.

Både Jan och Håkan blev blåsta.
Jan vet mycket väl hur spelet fungerar. Finns ingen anledning att ändra strategi när dom har övertaget. Iskallt att bara följa "order" och spela dum. Helt rätt spelat att hålla käften och bjuda på kaffe istället.

Smart kille.
Citera
2025-11-17, 22:16
Medlem
Julia gästar dagens avsnitt av Hannas podd Måndagsvibe, där berättar Julia att två deltagare hade sex på toaletten, vilka deltagare är detta?

Man kan utläsa lite genom raderna att det inte är Julia, Hanna eller Dominika genom dessa citat:

Hanna säger "Julia kommer inspringandes till mig och berättar att det är några som knullar på toaletten". Dagen efter hade Julia berättar detta för gruppen och Dominika hade reagerat med "Vaaa?"

Ca 31 minuter in i avsnittet för den som vill lyssna.
Citera
2025-11-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag hejar på Julia och Hanna. Hellre bloda svenskar som vinner, än svartingarna.

Det finns ju klipp från kvällstidningarnas intervjuer vid någon typ av pressgrej/event där man intervjuade deltagna om deras fördomar. Juholt ”försäger” sig (medvetet eller omedvetet), vinnaren försäger sig också (samma inslag) men det tråkiga är att man sedan publicerar inslaget utan att klippa bort dessa delar.

Citatet från Juholt var något i stil med: ”Den som som jag hade mest fördomar om var X. X visade sig ju uppenbart vara smartare än oss alla andra.”

Sedan intervjuar man X som säger: ”Ja, asså jag var ju bra på det här?! Det trodde nog inte folk om mig. Inte så här bra iaf.”

Fortfarande ingen spoiler men en no brainer (i bokstavlig och bildlig bemärkelse)
Citera
2025-11-17, 22:53
Medlem
BombaySaphires avatar
Varför producerar SVT sån här skit? Obegripligt.
Citera
2025-11-17, 23:05
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SyltaTarzan
Det finns ju klipp från kvällstidningarnas intervjuer vid någon typ av pressgrej/event där man intervjuade deltagna om deras fördomar. Juholt ”försäger” sig (medvetet eller omedvetet), vinnaren försäger sig också (samma inslag) men det tråkiga är att man sedan publicerar inslaget utan att klippa bort dessa delar.

Citatet från Juholt var något i stil med: ”Den som som jag hade mest fördomar om var X. X visade sig ju uppenbart vara smartare än oss alla andra.”

Sedan intervjuar man X som säger: ”Ja, asså jag var ju bra på det här?! Det trodde nog inte folk om mig. Inte så här bra iaf.”

Fortfarande ingen spoiler men en no brainer (i bokstavlig och bildlig bemärkelse)

Då blir det väl tyvärr Julia som vinner.
Citera
2025-11-18, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Julia gästar dagens avsnitt av Hannas podd Måndagsvibe, där berättar Julia att två deltagare hade sex på toaletten, vilka deltagare är detta?

Man kan utläsa lite genom raderna att det inte är Julia, Hanna eller Dominika genom dessa citat:

Hanna säger "Julia kommer inspringandes till mig och berättar att det är några som knullar på toaletten". Dagen efter hade Julia berättar detta för gruppen och Dominika hade reagerat med "Vaaa?"

"Kärleksparet" Ike o Fröken?
Citera
2025-11-18, 06:23
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virkloppan
"Kärleksparet" Ike o Fröken?

Inte var det nog Håkan och Ayan, piratiska bilringar är oemotståndligt 😂😂😂
Citera
2025-11-18, 11:41
Medlem
pungsorks avatar
Fortfarande tror jag att risken är stor att Ayan vinner. Dom andra har inte fattat hur farlig hon är. Synd att kocken åkte ut, nu vet jag inte vem jag unnar att vinna😬
Citera
2025-11-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungsork
Fortfarande tror jag att risken är stor att Ayan vinner. Dom andra har inte fattat hur farlig hon är. Synd att kocken åkte ut, nu vet jag inte vem jag unnar att vinna😬
Jag tror fröken vinner. Hon har inte gjort sig ovän med någon. Röstar hellre på sig själv än på någon annan. Så om de andra kommer att ha någonting att säga till om så blir det nog fröken annars så är Julia Queen i huset. Kvar nu: Julia, Hanna, Jan, Dominica, Ayan och fröken.
Citera
2025-11-18, 12:58
Medlem
Vilka hade sex i toaletten som julia säger
Citera
2025-11-18, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash

Om man får gissa är det väl Fröken och Ike... Eller Fröken och Marcus..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in