2025-11-15, 18:17
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Kazper Karlzzon blir nog inte kvar i AIK. Ute och bölar i media om saker som borde och ska tas internt.

Bölar förvisso men lite märkligt att inte AIK hör av sig under hela utlåningen?
Citera
2025-11-15, 21:44
Medlem
skogsburkans avatar
Olof Mellberg är väl klubblös just nu. Är han inte material för något Allsvenskt lag?
Citera
2025-11-15, 21:52
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Olof Mellberg är väl klubblös just nu. Är han inte material för något Allsvenskt lag?

Jag ville ha honom till AIK tidigare men nu känns han iskall.
Citera
2025-11-15, 22:15
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag ville ha honom till AIK tidigare men nu känns han iskall.
Vill du ha tillaka Kazper Karlsson?
Citera
2025-11-15, 22:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vill du ha tillaka Kazper Karlsson?

Ja om han förstår att han spelar för oss och inte er där man kan gnälla.
Citera
2025-11-16, 12:53
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Surt, som fan

Såg du detta också?
https://x.com/TheLeaguePaper/status/1990015741832134749?t=GhjL-0HEZ-WAMaZ-p7zzIw&s=19

Eller finns det fler källor?

Tråkigt för Bajen betydligt roligare besked för oss andra.
Citera
2025-11-16, 15:01
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Tråkigt för Bajen betydligt roligare besked för oss andra.
Viktigt att vi får ut svenska tränare utanför Norden. Det här är en otrolig möjlighet för Hellberg. Bättre än för tex Thelin. Championship är skyltfönster nummer ett samtidigt som det är en härlig liga i sig självt
Citera
2025-11-16, 15:12
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Viktigt att vi får ut svenska tränare utanför Norden. Det här är en otrolig möjlighet för Hellberg. Bättre än för tex Thelin. Championship är skyltfönster nummer ett samtidigt som det är en härlig liga i sig självt

Håller med! Där har vi en som förtjänar en egen tråd istället för Thelin som av någon märklig anledning har en egen på detta forumet.

Verkar som det är centimer från att bli helt klart nu också.
Citera
2025-11-16, 15:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Håller med! Där har vi en som förtjänar en egen tråd istället för Thelin som av någon märklig anledning har en egen på detta forumet.
Jo.. speciellt till hans unga ålder med. Förhoppningsvis kan vi få en ny Svennis kanske. Vi får se.

Det öppnar upp för för fler om det faller väl ut. Något vi behöver. Svenska tränarkåren är i skriande behov av detta.

Även där är ju tex Danmark och Norge före nu.
Citera
2025-11-16, 15:42
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:

Verkar som det är centimer från att bli helt klart nu också.
Det är ingen "märklig anledning". Anledningen är att jag startade en. Starta en om Hellberg och Swansea så finns det en sån också. Och den finns inte heller av nån "märklig anledning", den finns för att någon var intresserad av ämnet och startade den. Du känns som en riktig som här hajp-tönt så jag förstår att du vill följa mediaälsklingen Hellberg.
Citera
2025-11-16, 15:47
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Du känns som en riktig som här hajp-tönt så jag förstår att du vill följa mediaälsklingen Hellberg.

Då är din magkänsla fan ta mig sämre än dina åsikter tyvärr.
Citera
2025-11-16, 15:50
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det är ingen "märklig anledning". Anledningen är att jag startade en. Starta en om Hellberg och Swansea så finns det en sån också. Och den finns inte heller av nån "märklig anledning", den finns för att någon var intresserad av ämnet och startade den. Du känns som en riktig som här hajp-tönt så jag förstår att du vill följa mediaälsklingen Hellberg.
Thelin verkar ändå vara omtyckt då han ännu överlevt mycket tuffa perioder och uppenbarligen tror ledningen på honom och spelartruppen. Det är imponerande. Påminner lite om Elfsborg nu om han får det förtroendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in