2025-11-16, 14:19
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Haha, en befogad fråga ändå. Hoppas Ponta fortsätter veva.
Ja, för det kan ju inte vara pga oacceptabelt beteende på YouTube…

Svagbegåvade, sköra människor som får luft av ökat antal följare och därför bestämmer sig för att de står över lagen (och bryter den).

Veva på PissePönta! Veva på!
Citera
2025-11-16, 14:20
Avslutad
För att inte ha sett dokumentären så har Anjo extremt många åsikter om det eventuella innehållet. Jockiboi hängde ut Hannah W på ett vidrigt sätt, fick hon komma till tals då? Jag bara undrar
Sen kan man ju fråga sig, kan inte Jockiboi prata för sig själv? Anjo fäktar vilt för honom, helt omedveten om att hans tur för en sann Jocke-avrättning närmar sig väldigt snabbt
Citera
2025-11-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
För Guds skull, låt honom fortsätta! Det här är mer än vad man kunde önska sig!

Situationen är helt ny för honom och han trampar djupare i skiten ju mer han försöker kontrollera och hans manangement låter det ske. Oavsett anledning så är jag övertygad om att vi kommer få se än mer idiotiska försök.

Heja!

ja just det. den där stefan eller vad han heter. hur kan de ens tillåta det som händer?
Citera
2025-11-16, 14:30
Medlem
vichy6s avatar
Me like!

Barn blir utbildade i juridik.
Alla kärringar är utom räddning.
Hoppas Anjo mamma inkorporerar detta 🙂
Citera
2025-11-16, 14:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
ja just det. den där stefan eller vad han heter. hur kan de ens tillåta det som händer?
Ja, det kan man undra. Ninetone är ett minst sagt trendkänsligt bolag och trenden just nu är starkt beroende av Anjo och Jåckes humör. Normalt sätt försöker managementföretag hålla koll på sina kunder och försöka se till deras bästa…

Nu verkar det vara en blind som leder en blind.
Citera
2025-11-16, 14:43
Avstängd
ruskinarmss avatar
Citat:
Ja, det kan man undra. Ninetone är ett minst sagt trendkänsligt bolag och trenden just nu är starkt beroende av Anjo och Jåckes humör. Normalt sätt försöker managementföretag hålla koll på sina kunder och försöka se till deras bästa…

Det är Patrik Frisks huvudvärk.
Spårar det ur för mycket lär han vidta åtgärder.
Citera
2025-11-16, 14:43
Medlem
knark-kungens avatar
Ny video utlovas ikväll, han är märkbart tagen av allting som händer i hans liv just nu, men så dum att han fortsätter göra det hela ännu värre.

Han är en modern pajas, en sån man betalade för att se på cirkus, han förstår det bara inte själv.
Citera
2025-11-16, 14:46
Medlem
Citat:

Dom är vana att Jocke kan böla sig ur de flesta situationer med hjälp av sin barndom.
Snyftet med bebisröst brukar funka, frågan är om det hjälper när folk utanför deras YouTube och spökjaktsbubbla blir varse.
Citera
2025-11-16, 15:02
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ny video utlovas ikväll, han är märkbart tagen av allting som händer i hans liv just nu, men så dum att han fortsätter göra det hela ännu värre.

Han är en modern pajas, en sån man betalade för att se på cirkus, han förstår det bara inte själv.

”Jag älskar hur feta Badbollens livsmål verkar vara att gräva sig allt djupare med sin egen tröghet och lögner som spade. Och vad var det "mystiska" telefonsamtalet mitt i samtalet med den gravt alkoholiserade och lismande Motvikt? .
Citera
2025-11-16, 15:18
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Oj vad stryk Anjo får i Cluees senaste video.

https://youtu.be/HYWSEczMCPg?si=hp0qoNqejnf5n1BE
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo framstår som en riktig galning i Cluees nya video.

Om SVT plockat upp bara hälften, så kommer Anjo krossas offentligt.

Och det har han förtjänat!
Citat:
Hur mycket tror ni Anjo kokar idag sedan Cluue doggade sönder honom i gårdagens video?

Stämningen är nog inte den bästa där hemma nu, snart ska pappa åtalas och sändas på riks-tv

God jul din jävla chipstutte
Ligger en dag efter, men jävlar vad skadade Anjo och Lisen är! Jocke också! Rask är en annan sak för han har ingen trovärdighet på samma sätt som dom andra.

Jag uppmanar inte till hot, men om något "hände" Anjo och Lisen så kommer jag att köpa en flaska Champagne. Får Anjo fängelse sen så kommer jag också att köpa en flaska Champagne.

Anjo i fängelset sen:
https://youtu.be/-hOJ6IWttDU?t=158
Citera
2025-11-16, 15:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Ligger en dag efter, men jävlar vad skadade Anjo och Lisen är! Jocke också! Rask är en annan sak för han har ingen trovärdighet på samma sätt som dom andra.

Jag uppmanar inte till hot, men om något "hände" Anjo och Lisen så kommer jag att köpa en flaska Champagne. Får Anjo fängelse sen så kommer jag också att köpa en flaska Champagne.

Anjo i fängelset sen:
https://youtu.be/-hOJ6IWttDU?t=158
Det är nog dags att lägga skumpan på kylning

När grismunnarna döms så firar vi alla
Citera
2025-11-16, 15:29
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Det är nog dags att lägga skumpan på kylning

När grismunnarna döms så firar vi alla

Jag ska nog köpa mig ett riktigt fint bubbel, eller kanske whiskey. Och avnjuta det ihop med en cigarr, här ska det verkligen frossas i deras välförtjänta olycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in