2025-11-16, 12:56
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Ögonblicket när Anjo spärrar upp ögonen och spelar förvånad är så dåligt skådespelat att det gör ont. En person som dessutom aldrig någonsin blivit imponerad, förvånad eller inspirerad av någon annan än sin mästare, skulle plötsligt tappa hakan av något MOTVIKT skulle säga. Tillåt mig skratta. Som att motvikt dessutom skulle hålla på något så viktigt som de vill få det att framstå det som hemligt fram till intervjun, är helt osannolikt.

Ingen annan än Anjos dummaste hundar kan fortfarande fallas för hans lögner.

Japp!

Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Sen om Linnea o Bo Göran är nära ”kompisar” skulle man ju vilja veta ?
Citera
2025-11-16, 12:56
Avstängd
ruskinarmss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
WTF!!! Titta på Anjos senaste storys, där han insinuerar att Bo-Göran Bodin har fått en avsugning av någon...
Hoppas Anjo får en ytterligare anmälan mot sig, vilket j*vl* stolpskott Anjo är.

Kolla extra på tablettmissbrukarens pupiller, får man verkligen så stora pupiller om man har starkt ljus riktat mot sig...

Har du inte Instagram så kan du kolla via länken här ovan.

Måste ju vara den yttersta bekräftelsen för Bo-Göran att han verkligen petat hål på en varböld.

Jag tror SVT är ganska vana och tålmodiga med upprörda och arga människor. Men det finns en gräns för dom också såklart. Och den gränsen är nog passerad nu.
Verkar som att Anjo med dessa stories uppmanar sina följare till hot och hat mot en enskild journalist.
Sånt beteende står inte högt i kurs inom mediavärlden. Ägnar man sig åt sånt blir det mer eller mindre omöjligt att få gråta ut i annan media över hur dumma och orättvisa SVT är.

Och mitt i allt detta kaos ska Jocke lajva DJ på Dreamhack och delta i lekprogram i TV4.
Stelt....
Citera
2025-11-16, 12:59
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
jag funderar på om Anjo på riktigt kan vara så här jävla trög i skallen? en helidiot måste ju inse att hoppa på en journalist kommer göra allt mycket, mycket värre. han spelar bollen precis dit de har räknat ut att han ska spela den. det är helt hjärndött
För Guds skull, låt honom fortsätta! Det här är mer än vad man kunde önska sig!

Situationen är helt ny för honom och han trampar djupare i skiten ju mer han försöker kontrollera och hans manangement låter det ske. Oavsett anledning så är jag övertygad om att vi kommer få se än mer idiotiska försök.

Heja!
Citera
2025-11-16, 13:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
WTF!!! Titta på Anjos senaste storys, där han insinuerar att Bo-Göran Bodin har fått en avsugning av någon...
Hoppas Anjo får en ytterligare anmälan mot sig, vilket j*vl* stolpskott Anjo är.

Kolla extra på tablettmissbrukarens pupiller, får man verkligen så stora pupiller om man har starkt ljus riktat mot sig...

Har du inte Instagram så kan du kolla via länken här ovan.
Ja han verkar ju påverkad av något .. dessutom är han väl vilsen i Fakta igen när hulkgråter som proxy åt Jocke. Olof K har väl inte suttit i Spanien på evigheter, utan sitter i USA (såvitt jag vet)
Och varför drar han in Lokal mitt allt.
Citera
2025-11-16, 13:18
Avslutad
Känns som att Anjo borde se filmen med sig själv och sin mor "Hur var det på nätet idag" som handlar om vet och etikett, hur man ska bete sig...
Citera
2025-11-16, 13:26
Medlem
Är det någon mer som kommer ihåg hur Banjo Whitetrash, där i februari, gormade i alla kanaler och vid varje tänkbart tillfälle: ”Men se dokumentären och kritisera den sen. Ni har ju inte ens sett filmen än. Ni kan inte kritisera den innan ni har sett den.” om sin egen ”dokumentär”?
Citera
2025-11-16, 13:29
Medlem
Rätt talande att Anjo, Rask, Motvikt och deras följare levt i månader i villfarelsen att SVT skulle sätta sina bäst grävande och prisbelönta journalister att reda ut ett familjedrama under 2024 på Youtube. Tror dom att hela jorden kretsar runt dom? SVT bryr sig antagligen inte ett skit i det där, båda parter har betett sig som apor och så är det med det. Det är makten och hatet på nätet som är prioriteringen och dom som fallit offer för dessa hyenor får äntligen sin röst hörd på riktigt. Chatloggar och inspelningar från alla möjliga telefoner kommer dyka upp och det blir inte vackert.

Tycker också det är smakligt av SVT att inte intervjua Lisen och Jonna då dessa två visserligen haft mindre roller i bakgrunden men i huvudsak är det Jocke och hans hundars metoder som ska exponeras. Där låter man fruarna vara, det finns också barn som behöver trygghet framåt. Extra roligt då Anjo sitter i videos och beklagar sig över att Lisen inte blivit tillfrågad att vara med. Och inte Jonna heller... Hur bränd är han?

Det är bara att luta sig tillbaka i soffan och njuta av den tiden vi har framför oss. Jag tror inte det är slut på eländet än på ett bra tag.

Edit: Jag hoppas att detta blir en dokumentär som visas i skolor i framtiden, för att lyfta hur mobbing på nätet skadar folk.
Senast redigerad av AsAc 2025-11-16 kl. 13:44.
Citera
2025-11-16, 13:42
Avslutad
Ingen kan marknadsföra SVT Dokumentären som Anjo. Alla kommer vilja se den, och få bekräftat att det haveri dom ser på youtube faktiskt händer. Varför säger Jockiboi inget? Är han inlagd? Han har haft riktigt svåra dagar och nätter nu en tid, stressen är påtaglig. Jag misstänker att han, med hjälp av sin avelshanne jagar efter gamla kreatörer och annat folk som kan sitta inne med material, men det är för sent
Youtubes Janne Josefsson aka Anjo kommer implodera, och Jockeboi sugs med in katastrofen
Citera
2025-11-16, 13:45
Medlem
abvs avatar
Hur mår ketchup-Ponta egentligen? Om han fick självmordstankar av att röka lite maja så ser framtiden lite halvmörk ut för anjoboi. Det var ganska längesen det var för sent att rätta till och rädda det här haveriet till jutubbb-karrär men som vanligt fattar anjo ingenting. Att Lisen har varit högst delaktig visste väl alla redan men det är ändå kul när sånt här grisbeteende bubblar upp för öppen ridå.

Jag kan bara instämma med er som rekommenderat att kika in på baba björlunds instagram, han är helt galen nu.
Citera
2025-11-16, 13:45
Medlem
vichy6s avatar
Anjo:

En gris kan alltid sjunka lägre.

Lyxfällan
Biggest loser
Dokumentär som cyberbully

Sjukt snyggt CV
Citera
2025-11-16, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
För Guds skull, låt honom fortsätta! Det här är mer än vad man kunde önska sig!

Situationen är helt ny för honom och han trampar djupare i skiten ju mer han försöker kontrollera och hans manangement låter det ske. Oavsett anledning så är jag övertygad om att vi kommer få se än mer idiotiska försök.

Heja!

Det blev julafton tidigt i år.
Citera
2025-11-16, 14:09
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svergland
Anjo frågar sig bland annat vem som gett Bo Göran en avsugning för att denna dokumentär ska bli av.
Haha, en befogad fråga ändå. Hoppas Ponta fortsätter veva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in