2025-11-16, 11:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja man får inte avsugningar genom att göra feminina saker eller av att cucka för sin kvinna. Så nu vet ni det grabbar!

Hitta en ny flickvän med, hon låter ju helt bedrövlig.
Citera
2025-11-16, 11:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Skiter i era kön. Sluta prata om era kön så mycket. Jag gjorde det frivilligt ja, det visar på en OSJÄLVISKHET. Till skillnad från SJÄLVISKHETEN att inte ge 2 minuter av sitt liv till mig. Vad är det som är så svårt att förstå?

Nej, osjälviskt hade det varit om du hade gjort det för att du verkligen ville det och utan att förvänta dig något tillbaka. Att du ber om en avsugning för att du var "snäll" och kollade på hennes dokusåpa gör att det inte är en osjälvisk handling. Då hade du en baktanke med det hela.
Citera
2025-11-16, 11:09
Medlem
Citat:
Jag tänkte idag att jag ställer upp för tjejen idag och gör med henne det som hon gjort under hela hennes depressiva period dvs tittade på hennes skitiga jävla dokusåpa med bimbo-tjejer och bimbo-män som gör bimbo-saker. Alltså 14 timmar i sträck och nu skojar jag inte. Jag räknade timmarna.
Man sitter och tittar på programmet. En kille och en tjej pratar. Kul. Plötsligt börjar tjejen grina av någon anledning. Sedan sitter tjejen i nästa inslag i någon jävla stol och pratar om hur hon grinade. Sedan ser man 40 minuter av snack mellan olika människor i samma hus om varför tjejen grinade. Alltså jag blir fylld av ilska bara av att skriva ner det. Så var det avsnitt efter avsnitt. Ni måste ju förstått hur det kändes att titta på det i 14 timmar i sträck. Jag gjorde det för hennes skull. Men när jag på kvällen frågar om jag kan få en avsugning för att jag gick igenom denna bokstavligen tortyr för en man, så blev hon sur och tyckte att jag objektifierade henne. Har hon sett de jävla patt-bimbosarna som antingen gråter eller knullar framför kameran varenda sekund i det jävla programmet hon tittar på varje dag? Hon själv sitter alltså 14 timmar varje jävla dag med den skiten, jag satt bara en dag. Det var seriöst en uppoffring jag gjorde och det tog hela min dag. Då snackade hon inte om någon "objektifiering", men så fort det var dags för nåt jag gillade så fanns det massa problem med det.

Jag vaknade idag fortfarande sur över det och vet inte hur jag ska gå vidare. Är det rätt av mig att tycka att man ska kunna få en liten 2 minuters avsugning efter att ha suttit i 14 TIMMAR och tittat på hennes skitprogram för IQ-befriade kvinnor? Har hon rätt på något sätt när hon säger att jag objektifierade henne? Är inte 2 min kuksugning för 14 timmars tortyr en EXTREMT rättvis transaktion? Hur borde jag formulera mig när hon väl fattar att jag är sur (som de alltid gör) så att jag inte låter mer "objektifierande" i hennes öron och istället kan lösa problemet smidigt? Är så jävla irriterad och jag vet att irritationen inte kommer att släppa på länge om jag inte säger nåt men jag vet inte vad jag ska säga för att lösa problemet snarare än göra det värre.

Man ska aldrig förvänta sig att få något tillbaka av det man gör.

Det man kan göra är att välja generösa i sitt liv.
Citera
2025-11-16, 11:10
Medlem
Citat:
Jag tänkte idag att jag ställer upp för tjejen idag och gör med henne det som hon gjort under hela hennes depressiva period dvs tittade på hennes skitiga jävla dokusåpa med bimbo-tjejer och bimbo-män som gör bimbo-saker. Alltså 14 timmar i sträck och nu skojar jag inte. Jag räknade timmarna.
Man sitter och tittar på programmet. En kille och en tjej pratar. Kul. Plötsligt börjar tjejen grina av någon anledning. Sedan sitter tjejen i nästa inslag i någon jävla stol och pratar om hur hon grinade. Sedan ser man 40 minuter av snack mellan olika människor i samma hus om varför tjejen grinade. Alltså jag blir fylld av ilska bara av att skriva ner det. Så var det avsnitt efter avsnitt. Ni måste ju förstått hur det kändes att titta på det i 14 timmar i sträck. Jag gjorde det för hennes skull. Men när jag på kvällen frågar om jag kan få en avsugning för att jag gick igenom denna bokstavligen tortyr för en man, så blev hon sur och tyckte att jag objektifierade henne. Har hon sett de jävla patt-bimbosarna som antingen gråter eller knullar framför kameran varenda sekund i det jävla programmet hon tittar på varje dag? Hon själv sitter alltså 14 timmar varje jävla dag med den skiten, jag satt bara en dag. Det var seriöst en uppoffring jag gjorde och det tog hela min dag. Då snackade hon inte om någon "objektifiering", men så fort det var dags för nåt jag gillade så fanns det massa problem med det.

Jag vaknade idag fortfarande sur över det och vet inte hur jag ska gå vidare. Är det rätt av mig att tycka att man ska kunna få en liten 2 minuters avsugning efter att ha suttit i 14 TIMMAR och tittat på hennes skitprogram för IQ-befriade kvinnor? Har hon rätt på något sätt när hon säger att jag objektifierade henne? Är inte 2 min kuksugning för 14 timmars tortyr en EXTREMT rättvis transaktion? Hur borde jag formulera mig när hon väl fattar att jag är sur (som de alltid gör) så att jag inte låter mer "objektifierande" i hennes öron och istället kan lösa problemet smidigt? Är så jävla irriterad och jag vet att irritationen inte kommer att släppa på länge om jag inte säger nåt men jag vet inte vad jag ska säga för att lösa problemet snarare än göra det värre.
Om du är en man då gör du inte detta i 14 timmar mot din vilja. Men du är tydligen inte en man.
Hon blir avtänd och därför vill hon inte suga av dig.

Edit: som intelligent man går det faktiskt att få behållning av sådana TV-serier, om du låtsas vara en psykoanalytiker och försöker lista ut alla deltagares psykologiska diagnoser kan det bli ganska intressant ändå. Du hittar alltid tjejen med daddy issues och killen med trust issues osv.
Senast redigerad av Binary 2025-11-16 kl. 11:14.
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Eller hur? Idioten sitter och tittar på den här skiten varje dag. Hon får inget knull på länge iaf.

Något säger mig att du kommer lida mer av det än hon.
Citera
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Vadå, har hon kåtsensorer i munnen? Jag kan slicka fitta utan att vara kåt, varför skulle det inte gå utmärkt att suga kuk?

Va på riktigt, kan du det? Har du slickat fitta och samtidigt haft en slak och lös kuk? Varför har den inte blivit hård?

Citat:
Hahaha jaså du är en kvinna, inte konstigt att du tar en kvinnas parti då. Kan du inte se logiken i mitt inlägg? Är det svårt att göra dig kåt eller?

Haha nej, det är inte svårt.

Är det ens nice att få blow job av en tjej som inte vill? Dödar inte det allt? Blir inte blowjobet bättre om du gör henne kåt och villig från början? Dom män som har störst förmåga att göra kvinnor kåta och villiga är dom som får flest blow jobs - detta verkar vara nyheter för dig med tanke på din trådstart, eller?
Citera
2025-11-16, 11:12
Medlem
Citat:
Jag bad om svar på tre specifika frågor. Du får nåt cp-damp. Jag är nu ett troll pga din reaktion. Logiken där?
Vet inte ens hur du vet min ålder.

Ah, ursäkta. Jag tycker du ska dumpa henne. Om hon inte uppskattar dina uppoffringar för henne är hon inget att ha. Går 12 på dussinet som läskar sig på män som ger dem 14 timmar utan förbehåll.
Citera
2025-11-16, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, osjälviskt hade det varit om du hade gjort det för att du verkligen ville det och utan att förvänta dig något tillbaka. Att du ber om en avsugning för att du var "snäll" och kollade på hennes dokusåpa gör att det inte är en osjälvisk handling. Då hade du en baktanke med det hela.
Nej jag hade ingen baktanke. Tänkte inte ens på avsugning under de första timmarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Om du är en man då gör du inte detta i 14 timmar mot din vilja. Men du är tydligen inte en man.
Hon blir avtänd och därför vill hon inte suga av dig.
Hahahahaha jag önskar att du kunde se mig och förstå hur verkligen korkat det är att påstå det du påstår om en person som du inte känner. Jag funderar på om jag kan spela in när mina vänner garvar åt dig, ska jag PMa dig det då? Hon blir inte avtänd, hon tyckte att det var objektifierande att fråga. Hitta inte på egna fakta.
Citera
2025-11-16, 11:13
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Fattar inte hur ni sliddjur tänker. Vad är det att "känna för"? Jag "kände" inte för att titta på dokusåpan heller, jag gjorde det för henne. Hon gjorde inte något för mig.

Ingen avsugning och jag tror inte du får mycket annat heller. Ynkligare handjur får man leta efter.
Citera
2025-11-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Va på riktigt, kan du det? Har du slickat fitta och samtidigt haft en slak och lös kuk? Varför har den inte blivit hård?
Den blir hård när den behöver, det jag säger är att jag inte behöver vara kåt i förväg som ni prinsessor tydligen måste vara.

Citat:
Haha nej, det är inte svårt.

Är det ens nice att få blow job av en tjej som inte vill? Dödar inte det allt? Blir inte blowjobet bättre om du gör henne kåt och villig från början? Dom män som har störst förmåga att göra kvinnor kåta och villiga är dom som får flest blow jobs - detta verkar vara nyheter för dig med tanke på din trådstart, eller?
Det jag sett på dokusåpan säger emot detta. Verkade vara enklare för dem att få kuksugningar av tjejer de känt i en dag än vad det är för mig och min bokstavliga flickvän. Ser du inte med din kvinnohjärna att LOGIKEN INTE ADDAR UPP?
Citera
2025-11-16, 11:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Klassisk Betahane tråd, en Alfa tar fram kuken, ber kärring jäveln hämta en öl o sedan suga till du är nöjd,annars kastar man ut henne.

Du ber, går o lägger dig i skam med oförättat ärende..

beta
Citera
2025-11-16, 11:17
Medlem
Citat:
Nej jag hade ingen baktanke. Tänkte inte ens på avsugning under de första timmarna.

Hahahahaha jag önskar att du kunde se mig och förstå hur verkligen korkat det är att påstå det du påstår om en person som du inte känner. Jag funderar på om jag kan spela in när mina vänner garvar åt dig, ska jag PMa dig det då? Hon blir inte avtänd, hon tyckte att det var objektifierande att fråga. Hitta inte på egna fakta.
Det är vad hon säger till dig. Om hon inte vill göra slut kan hon ju inte säga rakt ut att du är avtändande.

I'm telling you. Ditt beteende är avtändande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in