Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-11-15, 23:15
Medlem
Jag har en undran.

Till er killar som har en lösvagina, kan man ha en liten kuk för att kunna använda den?

Min sex lust är otroligt hög och behöver spruta varje dag minst 3 gånger innan den kan försvinna. Men har svårt att få till ligg då jag har fått höra att jag har en liten. Nu undrar jag, kan man ha en liten kuk för att använda en såkallad fleshligt?

Jag tänker en sån här
https://intimparadiset.com/products/loving-joy-ava-doggy-style-vibrating-male-masturbator?variant=52747601445128

Ngn som har en sån och kan rekommendera den för ngn med liten kuk. Help a brother out!!!!!!

Eller denna
https://intimparadiset.com/products/rev-lite-realistic-vagina-male-masturbator?variant=52747601379592
Citera
2025-11-15, 23:54
Medlem
Du har aldeles för liten kuk för att använda någon av dessa...
Citera
2025-11-16, 03:54
Medlem
Kan vara bitter tjej som kväver ur sig elakheter för det får henne att må bättre. Angående fleshlighten så lär den vara helt okej för dig
Citera
2025-11-16, 10:15
Medlem
Vore marcligt om det inte fanns olika storlekar?
Finns ju hur mycket som helst att välja på när det kommer till dildos.

Hur liten är en kuk för att den räknas som en liten kuk?
Undrar även varför du vill att din kuk ska försvinna?
Citera
2025-11-16, 17:10
Medlem
fittfrossas avatar
Så hur stor är kuken..? Allt är ju relativt.

Och spruta 3 gånger om dagen låter jobbigt. Av ren nyfikenhet, hur fördelas detta? Är det morgon lunch kväll som gäller eller kör du ett längre pass bara?
Citera
2025-11-16, 18:21
Medlem
Undersnusks avatar
Skit i vad tjejerna säger. Bara knulla på.
Citera
2025-11-16, 19:21
Medlem
Men har du ngn fleshlight känner starkt att jag vill klicka hem någon av de jag hitta
Citat:
Ursprungligen postat av Undersnusk
Skit i vad tjejerna säger. Bara knulla på.
Citera
2025-11-16, 19:24
Medlem
ajdå, har du en fleslight och hur stor har du om min eventuellt är liten är frågan :/
Citat:
Ursprungligen postat av real2one
Du har aldeles för liten kuk för att använda någon av dessa...
Citera
2025-11-16, 19:27
Medlem
Alltid morgonståndet, sen kanske vid lunch om jag har mindre att göra vissa dagar, annars eftermiddagarna och en gång i sängen innan jag somnar. Hur gör du? Har du ngn lösfitta och kan rekommendera? Jag klickade hem den första och hoppas att min kuk ej drunkar i den :/
Citat:
Ursprungligen postat av fittfrossa
Så hur stor är kuken..? Allt är ju relativt.

Och spruta 3 gånger om dagen låter jobbigt. Av ren nyfikenhet, hur fördelas detta? Är det morgon lunch kväll som gäller eller kör du ett längre pass bara?
Citera
2025-11-16, 19:29
Medlem
Ja jag vet men mina ligg avslutas alltid när mina kläder är av då de säger att det inte kommer funka, det har gjort att jag har dåligt självförtroende trots min höga sexlust. Jag köpte den första och hoppas inte att min kuk drunkar i den bara :/
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Vore marcligt om det inte fanns olika storlekar?
Finns ju hur mycket som helst att välja på när det kommer till dildos.

Hur liten är en kuk för att den räknas som en liten kuk?
Undrar även varför du vill att din kuk ska försvinna?
Citera
2025-11-16, 19:31
Medlem
Seriös fråga. Är en lösvagina så mycket bättre än den klassiska handen...?
Citera
2025-11-16, 19:32
Medlem
Aa väldigt bittra, mina ligg avslutas alltid när mina kläder är av då de säger att det ej kommer funka, har fått väldigt dåligt självförtroende av detta och köpte hem den första lösfittan för att min sexlust är så hög. Har du ngn av dessa och vad tycker du om dom isåfall?
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Kan vara bitter tjej som kväver ur sig elakheter för det får henne att må bättre. Angående fleshlighten så lär den vara helt okej för dig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in