2025-11-14, 21:02
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yimTLGT
Så hur snabbt accelererade denna diabetiker sin 30 ton buss på de 120 sekunder det tog för dig på bussterminalen att reagera?

Anekdoter är förhållandevis värdelösa

Det finns väl bara två hållplatser på Valhallavägen utanför Östra Station. En mot Vaxholm och en mot Norrtälje. De ligger nära varandra. Har den här personen lämnat av passagerare från Vaxholm måste han göra en 180 graders sväng för att köra över busskuren mot Norrtälje som ligger mycket nära. Vad är det för busskur mot vad han kört över? Sedan finns det bussar på själva Valhallavägen, typ 4:an men de kan vi bortse ifrån.
Senast redigerad av stevenstills 2025-11-14 kl. 21:05.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Här är en tankeställare: tänk om dådet var planerat och medvetet, och att del av planen är att chaffören ska spela psyksjuk vilket media sen köper med hull och hår!!!

Ser ut som en trött gubbe bara med kass hälsa
Citera
Medlem
Någon som vet var man kan se videon?
Lider med alla inblandade
Citera
2025-11-14, 21:03
Avslutad
Citat:
Här är en tankeställare: tänk om dådet var planerat och medvetet, och att del av planen är att chaffören ska spela psyksjuk vilket media sen köper med hull och hår!!!

Tänk samma sak. Och sen uttalar sig familjen som dom gör... Får fan rysningar
Citera
2025-11-14, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är samma sak.

Nej, det är inte samma sak.
Sveriges offentliga styre är indelat i stat, region och kommun.
Kollektivtrafiken i Stockholm och omgivande kommuner ansvarar Region Stockholm för.
Citera
2025-11-14, 21:04
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men jag såg han hade slips. Han ser inte ut som en terrorist faktiskt.

Jag retar mig på att SL:s kvinnliga talesperson bär Adidaskläder i tjänsten.

VAD FAN LIKNAR DETTA?
Ja, dålig stil!
Hen är en jobbar hemma.
Och VDn gömmer sig på okänd ort.
Typiskt Sverige en fredag.

Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Var det buss 676 eller 670?:
Det var "Ej i Trafik"

Den har kört över några träd efter busskurerena?
Citera
2025-11-14, 21:04
Medlem
Citat:

Det är min fasta hållning oavsett vad media kommer ut med i slutändan.
Citera
2025-11-14, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solvindarfriska
Båda händerna på ratten?
Svårt att se att man svimmar eller får en hjärtattack med händerna på ratten och foten på gaspedalen. Men kanske finns någon läkare som kan uttala sig.

Sen kan man ju skylla på sjukdomsfall i nästan alla lägen, det lyftes ju även som en förklaring för den arab som högg halsen av en svenska kvinna på Ikea.

Helt ointressant vad du har svårt att se. Det intressanta är vad som hände i verkligheten. Jag har svårt att se att du inte inte har en micropenis
Citera
Medlem
Sasha08s avatar
Han beter sig inte som den typiska terroristen dock vet man ju aldrig, men hade han velat begå attentat så hade ett så tungt fordon kunnat dödat/skadat många fler än så.
Citera
Avstängd
Vid svimning så kan det finnas bakomliggande orsaker som epilepsi, stroke eller hjärt fel.

Vid blodsockerfall..så blir det inte såhär dramatiskt. Man tappar inte medvetandet direkt utan det tar tid. Innan dess så uppkommer flera andra symtom. Tappar man med medvetandet vid blodsockerfall så sätter ambulanspersonal nål och ger glukos. Fanns ingen ambulanspersonal i närheten. Bara poliser.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Ser ut som en trött gubbe bara med kass hälsa

Ska bli intressant att se vad de hittar för fel på snubben
Citera
Medlem
Sqrbankens avatar
Av de bilderna jag tagit del av så framstår busschauffören som väldigt chockad på ett "trovärdigt vis". Osäker på om han medvetet velat fimpa folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in