Citat:
Ja, det är ju just det. Den där ensamheten jag kan känna ibland. 🥵En del kunder kan fråga om ens säljande, men känns förstås bäst att prata med er andra.👍💯
Hur känner ni andra när ni köper kläder till er själva? (älskar att shoppa mycket -jösses).Oftast utgår jag från vad jag själv tycker känns skulle passa mig, men kommer på mig själv att jag ibland tänker: just det här kommer nog min stamkund Mister Bister X att gilla, få hans hjärta att smälta.
Sådär ibland.🐱🐱
Hur känner ni andra när ni köper kläder till er själva? (älskar att shoppa mycket -jösses).Oftast utgår jag från vad jag själv tycker känns skulle passa mig, men kommer på mig själv att jag ibland tänker: just det här kommer nog min stamkund Mister Bister X att gilla, få hans hjärta att smälta.
Sådär ibland.🐱🐱
Så har jag faktiskt aldrig tänkt, men jag shoppar inte så mycket heller och ingen av mina stammisar bryr sig om kläder eller underkläder. De gillar allt så diskret och vanligt som möjligt och när det ska liggas så är de mest intresserade av att kläderna ska av.

Jag har haft träffar med mina två favoriter den här veckan och vi har alltid bra snack, den ena bor inte i min stad så vi träffas inte så ofta, den andra träffar jag regelbundet och har gjort i många år så vi känner ju varandra väl. Det är väl lite på samma tema men ibland händer det att jag tänker "Det här måste jag komma ihåg att berätta för Mr N, det kommer han att tycka är kul!". Så jag tänker ju på mina stammisar ibland i vardagen, men aldrig när det handlar om kläder jag köper.

Jag har ju några stammisar med materialfetischer men de köper alltid de kläderna de vill att jag ska ha på mig, ibland så tänker jag att jag ska överraska dem och köpa nåt jag tror att de gillar. Det skulle de säkert uppskatta, men jag tror att en stor del av grejen för dem är att de surfar runt och beställer hem kläder och planerar in en träff. 😊