2025-11-10, 14:29
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
OK. Jag har också arbetat med klienter som jag inte valt själv. Ibland har jag ruttnat på dem och helt enkelt inte fortsatt samarbetet. Och då har det handlat om juridik. Tänker att det inte vore omöjligt för en prostituerad att känna stor avsmak. Pengar är bra men det känns som att det ibland borde krävas en kraftansträngning för att tillhandahålla tjänsten. Det är den förberedelsen jag syftar på. Men om det inte behövs så behövs det inte.

Klart jag kan känna avsmak för en kund. 🤮Oftast förtränger jag det vid själva mötet, men kommer ikapp mig lite senare. Och här kan jag säga nej till fortsatt " samarbete" och slicka såren ifred so to speak.

Så sker inte riktigt på vanliga jobbet.Här får jag ta skeden i mycket vacker hand och arbeta med ett as 👺 timme in och timme ut, dag efter dag. Sånt här kan dränera mig totalt på energi.😥😢😮🥵

Alltid har det varit så att om jag rent fysiskt känt avsmak för någon är det på grund av en oskön personlighet eller uppträdande. Sen har vi ju olika preferenser, men dessa är inte styrande just vid kundmöte som det annars är.

Sen om att se " lättad' ut vid första möte. Jag brukar le med hela ansiktet, då jag vet att detta brukar ta bort tamburstelheten mycket effektivt.Och är bara den borta, brukar det arta sig duktigt till ett bra möte.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-10 kl. 15:18.
Citera
2025-11-10, 15:21
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Klart jag kan känna avsmak för en kund. 🤮Oftast förtränger jag det vid själva mötet, men kommer ikapp mig lite senare. Och här kan jag säga nej till fortsatt " samarbete" och slicka såren ifred so to speak.

Så sker inte riktigt på vanliga jobbet.Här får jag ta skeden i mycket vacker hand och arbeta med ett as 👺 timme in och timme ut, dag efter dag.

Alltid har det varit så att om jag rent fysiskt känt avsmak för någon är det på grund av en oskön personlighet eller uppträdande. Sen har vi ju olika preferenser, men dessa är inte styrande just vid kundmöte som det annars är.

Sen om att se " lättad' ut vid första möte. Jag brukar le med hela ansiktet, då jag vet att detta brukar effektivt ta bort tamburstelheten. Och är bara den borta, brukar det arta sig duktigt till ett bra möte.

En intressant aspekt faktiskt, vi sexarbetare som inte desperat behöver pengar kan ju tacka nej till fortsatt samarbete om det är en kund vi inte gillar. Det gäller givetvis när man jobbar via agentur också. I andra branscher så måste man tåla personer man känner avsmak för på ett helt annat sätt. Intressant att flera av oss har samma upplevelse, har man känt fysisk avsmak för en kund så beror det på hur personen har betett sig. Inte pga utseendet. Många som frågar oss frågor här i tråden verkar tro att det handlar om utseendet och att man inte vill träffa nån som är ful. För mig spelar det ingen roll att han är ful om han är en bra och schysst kund.

De man inte vill träffa igen är ju de som är osköna, otrevliga, dryga, entitled, krångliga, snåla, mentalt påfrestande osv. Det har aldrig handlat om utseendet i mitt fall. Inte om dålig hygien heller. Som du säger -- oskön personlighet och oskönt beteende. Nej tack.
Citera
2025-11-10, 15:44
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
En intressant aspekt faktiskt, vi sexarbetare som inte desperat behöver pengar kan ju tacka nej till fortsatt samarbete om det är en kund vi inte gillar. Det gäller givetvis när man jobbar via agentur också. I andra branscher så måste man tåla personer man känner avsmak för på ett helt annat sätt. Intressant att flera av oss har samma upplevelse, har man känt fysisk avsmak för en kund så beror det på hur personen har betett sig. Inte pga utseendet. Många som frågar oss frågor här i tråden verkar tro att det handlar om utseendet och att man inte vill träffa nån som är ful. För mig spelar det ingen roll att han är ful om han är en bra och schysst kund.

De man inte vill träffa igen är ju de som är osköna, otrevliga, dryga, entitled, krångliga, snåla, mentalt påfrestande osv. Det har aldrig handlat om utseendet i mitt fall. Inte om dålig hygien heller. Som du säger -- oskön personlighet och oskönt beteende. Nej tack.

Nej, det handlar inte om utseende. Inte i dessa sammanhang, men många kanske tror att detta är samma som att dejta. Det är det inte, även om det kan te sig snarlikt.

Så skönt vi kan prata om detta här, då det kan kännas lite ensamt att bära erfarenhet av dålig/ äcklig kund. På vanliga jobbet har jag en hel arme' av kollegor jag kan skitsnacka💩💩ur mig om det är en kollega som spårat ur mot mig. Hujedamej 😮😮.Jag kan få tröst av de som är insatta. Sen har jag också en chef att vända mig till om läget är allvarligt.Finns få saker som känns så hopplösa som att förklara för folk som inte begriper.

Här förstår vi varandra.👍💯

.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-10 kl. 16:10.
Citera
2025-11-10, 16:07
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Nej, det handlar inte om utseende. Inte i dessa sammanhang, men många kanske tror att detta är samma som att dejta. Det är det inte, även om det kan te sig snarlikt.

Så skönt vi kan prata om detta här, då det kan kännas lite ensamt att bära erfarenhet av dålig/ äcklig kund. På vanliga jobbet har jag en hel arme' av kollegor jag kan skitsnacka💩💩ur mig om det är en kollega som spårat ur mot mig. Hujedamej 😮😮.Jag kan få tröst av de som är insatta. Finns få saker som känns så hopplösa som att förklara för folk som inte begriper.

.

För män är det nog lite främmande att ni inte uppskattar ”snygga” kunder mer. För män rent generellt går ju igång bara det yttre är vasst.
Citera
2025-11-10, 16:11
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Så skönt vi kan prata om detta här, då det kan kännas lite ensamt att bära erfarenhet av dålig/ äcklig kund. På vanliga jobbet har jag en hel arme' av kollegor jag kan skitsnacka💩💩ur mig om det är en kollega som spårat ur mot mig. Hujedamej 😮😮.Jag kan få tröst av de som är insatta. Finns få saker som känns så hopplösa som att förklara för folk som inte begriper.

.

Men exakt! Det är ju inte dejting vi pratar om. Sexarbetaren får betalt för att leverera en tjänst och en upplevelse och jag som provider vill ju träffa en person som är trevlig, säker, inte pushar gränser, är enkel att boka med, ren och behandlar mig med respekt. Det handlar inte om att jag ska tända till sexuellt själv. Visst kan man kanske säga att det är en bonus om kunden inte är ful men mer än så är det liksom inte. Även om de allra, allra flesta är helt alldagliga så varken snygga eller fula antar jag.

Så är det ju, kommer ihåg när jag jobbade på krogen och gäster var knäppa i huvudet. Då kunde man ju spy ur sig tillsammans med kollegor eller till och med hämta chefen. Som sexarbetare är man ju ganska ensam i sitt arbete, även när man jobbar på agentur. Efter en träff så kan man ju säga till agenturen att man inte gillade kunden och förklara vrf (om man vill, det måste man inte göra) och säga att man inte till träffa honom igen, men det är ju inte riktigt samma sak.

Kul att vi kan prata här!
Citera
2025-11-10, 16:15
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
För män är det nog lite främmande att ni inte uppskattar ”snygga” kunder mer. För män rent generellt går ju igång bara det yttre är vasst.

Men har jag skrivit någonstans att jag inte gillar snygga kunder?

Sokoke.cute skrev bra om detta i inlägget ovan. Det är en bonus om kunden inte är ful.

Var god skölj.
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-11-10 kl. 16:38.
Citera
2025-11-10, 22:28
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Det har knappt hänt alls, tvärtom så är det många som till och med verkar ha sprutat Axe på hela paketet. De flesta sexköp sker ju inte så spontant så då är ju kunden förberedd, privat så är det ju lite annat. Då kan det bli sex väldigt oplanerat. 😝 Jag har skrivit om dem tror jag, jag har haft två stammisar som luktade lite märkligt men jag tror inte att det hade med dålig hygien att göra. Det var nåt annat, en del människor luktar ju liksom mer än andra.

Jag tror inte att det spelar så stor roll var man träffar personen, om det är utanför hotellet eller vid hotellrumsdörren. Jag har har jobbar i flera andra europeiska länder och det är liksom ingen skillnad, det handlar ju om hur man reagerar första gången man ser en ny kund inte på vilken plats det sker.

Håller med dig, det är sällsynt med både monster och väldigt attraktiva kunder. Nåt monster har jag verkligen inte träffat på faktiskt. De flesta ser väldigt alldagliga ut och hur en kund klär sig och hur tränad han är noll intressant för mig faktiskt. Det som är viktigt är att han är schysst, lätt att boka med, ren och respekterar mina gränser.

Jobbar man utomlands genom agentur så är det nån annan som sköter all screening och kundkontakt så det blir väldigt opersonligt och ofta har man inte möjligheten att kolla upp personen själv innan träff. Det har sina för- och nackdelar, man slipper allt administrativt tjafs med time wasters men det är också ett väldigt opersonligt sätt att jobba. Som tidigare diskuterats i tråden så är ju doggy en väldigt bra ställning när man inte vill se kunden och de allra flesta verkar ju köpa att det är en favoritställning. 😂
Jag försökte få fram att jag sällan blir förvånad då jag ofta vet hur mina kunder ser ut innan jag träffar dem med screening och annat Många kunder beskriver sitt utseende också även om de inte skickar bild... men det är inte alltid träffsäkert. Eller sällan träffsäkert Väldigt ofta drar de av några år och några kilon :P

Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Inte svårare än så alltså. Ja, det låter ju som ett professionellt sätt att hantera situationen. Allt är möjligt att göra med ett leende med andra ord?
Ja, i princip allt. Har låtit kunder pulla insidan av mitt lår med ett stort leende på läpparna och låtit de veta att det är såååå skönt och de är så mycket bättre än alla andra män. Men i själva verket är jag mest glad på att de taffsar på mitt lår för 3000kr än att vara inuti mig
Citera
2025-11-10, 23:32
Medlem
Silltunnas avatar
Har ni runkat av någon storkukad gammal gubbe med era små fötter någon gång?
Citera
2025-11-11, 06:13
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna

Ha ha.🐱🐱

Nej, men en kund sög på mina tår en gång och nafsade på min fotrygg.

Skönt.🤩🤩
Citera
2025-11-11, 07:24
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Jag försökte få fram att jag sällan blir förvånad då jag ofta vet hur mina kunder ser ut innan jag träffar dem med screening och annat Många kunder beskriver sitt utseende också även om de inte skickar bild... men det är inte alltid träffsäkert. Eller sällan träffsäkert Väldigt ofta drar de av några år och några kilon :P

Ja men exakt, frilansar man i Sverige så vet man ofta en hel del om kunden innan träff och till och med hur han ser ut. När man jobbar genom agentur utomlands så blir det extremt opersonligt. "Norrman 55, Hotel Yellow, GFE 2h, torsdag kl 20." Mer info än så har man aldrig, ibland vet man bara plats, tid och typ av träff. När man frilansar så sköter man ju bokningsprocessen själv och det är ju så man weedar ut de man inte vill träffa. Jobbar man via agentur så överlåter man magkänslan till nån annan som tar bokningen och de sållar på ett helt annat sätt. Det är klart att de nekar kunder som verkar knäppa och farliga, men de som bara verkar allmänt osköna släpps igenom. Jag vet inte om kunder tänker på providerns perspektiv i det här.

Nu träffar jag inte längre nya kunder för att jag har mina stammisar och jag orkar liksom inte med kontakten med nya kunder. Det tar alldeles för mycket tid och ger så lite. Men kommunikationen och första intrycket är sjukt viktigt, en del verkar inte ens fatta att det är en riktig människa de har i andra änden av tråden. Jag har skrivit om det många ggr i tråden.

Att frilansa och jobba genom agentur är två helt olika sätt att jobba och båda har sina för- och nackdelar.
Citera
2025-11-11, 22:32
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Nej faktiskt inte. Har gjort foot job en enda gång. Som innan i tråden så har jag skrivit om att snygga kunde ofta söker dominatrix träffar (I min erfarenhet). Detta var just en sån kund som ville ha ett foot job blandat med sparkar och hårda tag på både penis och pung. Hans kuk var väl medelmåttig och han var en medelmåttig 29-årig man. Träffar honom gärna igen men han bor låååååååångt I fjärran.
Citera
2025-11-13, 17:26
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Men exakt! Det är ju inte dejting vi pratar om. Sexarbetaren får betalt för att leverera en tjänst och en upplevelse och jag som provider vill ju träffa en person som är trevlig, säker, inte pushar gränser, är enkel att boka med, ren och behandlar mig med respekt. Det handlar inte om att jag ska tända till sexuellt själv. Visst kan man kanske säga att det är en bonus om kunden inte är ful men mer än så är det liksom inte. Även om de allra, allra flesta är helt alldagliga så varken snygga eller fula antar jag.

Så är det ju, kommer ihåg när jag jobbade på krogen och gäster var knäppa i huvudet. Då kunde man ju spy ur sig tillsammans med kollegor eller till och med hämta chefen. Som sexarbetare är man ju ganska ensam i sitt arbete, även när man jobbar på agentur. Efter en träff så kan man ju säga till agenturen att man inte gillade kunden och förklara vrf (om man vill, det måste man inte göra) och säga att man inte till träffa honom igen, men det är ju inte riktigt samma sak.

Kul att vi kan prata här!

Ja, det är ju just det. Den där ensamheten jag kan känna ibland. 🥵En del kunder kan fråga om ens säljande, men känns förstås bäst att prata med er andra.👍💯

Hur känner ni andra när ni köper kläder till er själva? (älskar att shoppa mycket -jösses).Oftast utgår jag från vad jag själv tycker känns skulle passa mig, men kommer på mig själv att jag ibland tänker: just det här kommer nog min stamkund Mister Bister X att gilla, få hans hjärta att smälta.

Sådär ibland.🐱🐱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in