2025-11-13, 16:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Såg precis Julias live där hon säger att flickan fortfarande pratar om att hon har blivit slagen av Linnea. Samt så gjorde Linnea en socanmälan senast i söndags i sitt eget namn att flickan inte får mat hemma. Samt en helt sjuk anmälan anonymt till soc att det vore bättre om pappans nya fru tar hand om flickan.

Oklart vad som stämmer och inte. Men om, hoppas soc lyssnar på flickan samt varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget? Det är helt sjukt ju.

Ju fler anmälningar L gör mot J så skadar de till slut C.. (been there , inte för eget syfte men mitt ex fick fördel då den andras nya hatade mitt ex så pass att denne anmälde för allt och blev bara till fördel för mitt ex)

Så... ja bara fördelar åt J och negativt för C så länge de görs falska anmälningar ifrån L (när hon uppger sitt namn)
Citera
2025-11-13, 16:36
Medlem
DonLatinos avatar
Nu har jag inte orkat snöa in mig i allt, men hur kan Chrippa fortfarande röra sig fritt? Är utredningen fortfarande pågående? Eller väntar han på att ställa in sig?
Citera
2025-11-13, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Nu har jag inte orkat snöa in mig i allt, men hur kan Chrippa fortfarande röra sig fritt? Är utredningen fortfarande pågående? Eller väntar han på att ställa in sig?

Rättegången är på måndag
Citera
2025-11-13, 17:37
Medlem
Citat:
Såg precis Julias live där hon säger att flickan fortfarande pratar om att hon har blivit slagen av Linnea. Samt så gjorde Linnea en socanmälan senast i söndags i sitt eget namn att flickan inte får mat hemma. Samt en helt sjuk anmälan anonymt till soc att det vore bättre om pappans nya fru tar hand om flickan.

Oklart vad som stämmer och inte. Men om, hoppas soc lyssnar på flickan samt varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget? Det är helt sjukt ju.
Har tagit mig friheten att feta en del av din text.

Ena stunden skriver du att det är "oklart vad som stämmer" för att i nästa sekund skriva "varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget?"
Utan att veta vad som är sant eller ej så sitter du just nu och försöker skapa en trådsanning samt öka på drevet ytterligare.

Om barnet har blivit utsatt för våld, varför i h*lv*et* sitter den här Julia och pratar om detta på sociala medier? Har hon t.ex. anmält detta till polisen? Om ja, varför har då inget hänt än? Om nej, varför har hon inte anmält?
Dessa frågor kan naturligtvis varken du eller jag svara på men jag tycker det är för j*vl*gt om denna Julia antingen sitter och ljuger om något såhär allvarligt eller om hon inte har gjort någon polisanmälan.

Gällande soc.anmälningar som påstås ha skett så finns det flera alternativ att välja mellan:

1. Att någon psyksjuk hatare har skickat in en soc.anmälan i Linneas namn.
2. Att Julia sitter och ljuger
3. Att Linnea har skickat in en soc.anmälan

... och nej jag tittar inte på TikTok, om det är där den här Julia har sagt dessa saker. Jag baserar min åsikt på det du skriver/återger.
Citera
2025-11-13, 17:56
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Ena stunden skriver du att det är "oklart vad som stämmer" för att i nästa sekund skriva "varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget?"
Utan att veta vad som är sant eller ej så sitter du just nu och försöker skapa en trådsanning samt öka på drevet ytterligare.

Om barnet har blivit utsatt för våld, varför i h*lv*et* sitter den här Julia och pratar om detta på sociala medier? Har hon t.ex. anmält detta till polisen? Om ja, varför har då inget hänt än? Om nej, varför har hon inte anmält?
Dessa frågor kan naturligtvis varken du eller jag svara på men jag tycker det är för j*vl*gt om denna Julia antingen sitter och ljuger om något såhär allvarligt eller om hon inte har gjort någon polisanmälan.

Gällande soc.anmälningar som påstås ha skett så finns det flera alternativ att välja mellan:

... och nej jag tittar inte på TikTok, om det är där den här Julia har sagt dessa saker. Jag baserar min åsikt på det du skriver/återger.
Om barnet fortfarande berättar att Linnea slagit henne, varför gör då inte polisen och socialtjänsten något?
Det är något som inte stämmer i denna historia.
Citera
2025-11-13, 17:57
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa

Skriver ” Oklart vad som stämmer och inte. Men om, hoppas soc lyssnar på flickan samt varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget? Det är helt sjukt ju.”

Dvs OM det stämmer så hoppas jag att soc lyssnar på flickan och OM det stämmer så varför sitter hon och anmäler? Det är sjukt såfall. Så nej, inga trådsanningar, skriver att jag inte har en aning, men OM.

Anledningen att Julia pratar om det är för att hon är flickans mamma, hon har rätt att prata om det. Ja, hon har anmält flera gånger, men det har blivit nedlagt då det inte finns fysiska bevis.
Citera
2025-11-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Som jag tidigare skrev..
Snea..
Hon inte bara kastar han under bussen. Hon KÖR bussen, hon kör över honom, backar
och kör över honom igen!

Chrippa? Tycker ibland. Vissa stunder lite synd om han.

Naja.. KÄMPA! 👋

Ju mer som kommer fram ju mer ser de som inte behöver försvara henne att det är just det som sker.
Det tar inte bort det Chrippa gör alldeles själv men jag lovar, hade inte Linnéa varit i hans liv hade det inte ballar ur så här. Fullkomligt vansinne.

Jag tror Chrippa hade rätt i att hon har borderline. Minst.
Citera
2025-11-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darchaos
Sjuk människa den där Chrippa, skulle behöva lite lavetter rakt över ansiktet.

Sen dom efterblivna som sitter o tjötar om "drevet" här inne, ja ni är rätt efterblivna.....Hade ni inte varit efterblivna så förstår ni säkert att om det hade funnits ett drev mot mongolid-Chrippa så hade erat mongo-snack gjort det värre.

Skulle dock inte förvåna mig om ett drev faktiskt skulle uppstå pga er klappmongon

Dom kämpar ju på att starta drev mot Anjo och Lisen.
Det börjar bli farligt nu.
Citera
2025-11-13, 18:14
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Dom kämpar ju på att starta drev mot Anjo och Lisen.
Det börjar bli farligt nu.

Dom har märkt att dom inte kommer åt Anjo, så dom går på Lisen nu. Känner att det är något dom kommer ångra i slutändan.
Citera
2025-11-13, 18:16
Medlem
Citat:
Skriver ” Oklart vad som stämmer och inte. Men om, hoppas soc lyssnar på flickan samt varför sitter Linnea och socanmäler än i dagsläget? Det är helt sjukt ju.”

Dvs OM det stämmer så hoppas jag att soc lyssnar på flickan och OM det stämmer så varför sitter hon och anmäler? Det är sjukt såfall. Så nej, inga trådsanningar, skriver att jag inte har en aning, men OM.

Anledningen att Julia pratar om det är för att hon är flickans mamma, hon har rätt att prata om det. Ja, hon har anmält flera gånger, men det har blivit nedlagt då det inte finns fysiska bevis.

Linnéa är inte frisk och jag tror att det kommer en dag då Chrippa inser det. Han behöver avgiftas och någon professionell att prata med.
Inte galna flashbacksre som uppenbart "hjälper" honom.
Citera
2025-11-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om barnet fortfarande berättar att Linnea slagit henne, varför gör då inte polisen och socialtjänsten något?
Det är något som inte stämmer i denna historia.

Kan vara för att flickan inte är hos dom
Citera
2025-11-13, 18:20
Medlem
Citat:
Dom har märkt att dom inte kommer åt Anjo, så dom går på Lisen nu. Känner att det är något dom kommer ångra i slutändan.

Det kommer dom att få göra.

Och det som visar att det inte är intelligenskommiten som har möte är att deras klipp och klistra finns i ett större sammanhang.

Jag tycker att Linnéa ska anmälas för att anmält Lisen på felaktiga grunder. Det får man inte.

Chrippa tjockskalle visade endast enbart väldigt lite eftersom han och Linnéas specialitet är att ta saker ur sin kontext. Det är helt makalöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in