2025-12-17, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Att du inte kan förstå ''bomben' i dokumentären beror mer på din intelligens, än på något annat.

Jocke kommer Cancelled från stora uppdrag efter detta. Förstår du inte det?

Återstår ju att se, men tror att du kommer bli besviken.

Snart är det dags för Christofer och lilla frun och leka röda mattan igen. Tragiskt att de inte inser hur de ser ut och vad som väntar. På tal om intelligens.
Citera
2025-12-17, 04:44
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Att du inte kan förstå ''bomben' i dokumentären beror mer på din intelligens, än på något annat.

Eh vad pratar du om? Ingen kommer komma ihåg denna dokumentär om några månader..
Citera
2025-12-17, 06:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Eh vad pratar du om? Ingen kommer komma ihåg denna dokumentär om några månader..

Det kommer att räcka, om det behövs, att Jocke går ut och pratar i en tv-soffa om att saker och ting kanske blev fel, förklarar varför, på sitt vanliga lugna sätt, så kommer folk fortsätta stå vid hans sida, glömma och gå vidare.
Det kommer vara så mycket andra, fler och större rubriker från nu på fredag, där folk får se Chrippadagapandeneanderthalare kläs av in på skinnet, det kommer även komma upp till ytan vad lilla frun hållit på med, visas videos från och om dem i gammelmedia t o m där det visas upp hur vägen från influencer till kriminell blev till. Blir inga tv-soffor dock för Chrippa o frun.
Citera
2025-12-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Julia däremot ...Det är en fitta som säljer sitt barn och utsätter sitt barn för sjuka situationer.. Allt för pengar och uppmärksamhet från Jocke...
Du satte ord på dig själv där, vackert. Hur gammal var du sa du? Dags att gå ut med hundarna om du nyktrat till.

Du som känner idioten, varför dricker han lågkalori juice? Tror han på riktigt att det innehåller noll socker? Du behöver inte svara, fitta.
Citera
2025-12-17, 07:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Julia däremot ...Det är en fitta som säljer sitt barn och utsätter sitt barn för sjuka situationer.. Allt för pengar och uppmärksamhet från Jocke...

Tanten verkar spegla Kräftans känslor och vara ledsen över att han får nöja sig med ett åkerspöke med en tolvårings kropp istället för en kvinna som ser ut och besitter de former attraktiva kvinnor normalt gör.

Julia har iallafall barnet till skillnad från Kräftan. Tänk vad misslyckad man är som förälder om man inte ens får träffa sitt barn utan att ha extra personer med sig.
Citera
2025-12-17, 07:41
Medlem
Citat:

Jag bryr mig inte om Jocke och tycker det är lite löjligt med en 40-åring som spelar offerkortet varannan månad men cancelled blir han nog inte.

Har du missat att han är med i fyrans nygamla storsatsning Körslaget? Och att även stora festivaler har boka in honom till kommande festivalsommar?
Citera
2025-12-17, 08:02
Medlem
OBS! hypotes

Domen kommer på fredag. Tingsrätten kommer inte ta i från tårna, C undkommer ett strängt fängelsestraff och kommer gå ut och gapa på SoMe att ”vad var det jag sa; tack alla följare för all kärlek och stöd under denna hatkampanj där
Jocke försökte sätta dit mig. En kräfta är alltid en kräfta och nu går jag vidare på botten och simmar upp till toppen HEJ HO LETS GO!”
Vi alla kommer undra hur kattfan kan ha 9 liv gång på gång.

Sedan kommer ha fortsätta dunka ut videos om dokumentären, ta lilla mammi under sina kräftstjärtar och vägra bli bortglömd. Klamrar sig fast som en kloakråtta.

Julia kommer hålla skinnen stängd. Tänka först, tala sedan. Fokus på barnet. Kanske vejpa lite på Instagram.

Fru L går samma väg som maken sin. Fler videos på Snapchat med lila solglasögon och Nocco-drickande. Kommer även hon spä på om dokumentären för att hålla sig relevant då hon är main-försörjare i familjen.

Domen överklagas till hovrätten inom 3v. Däremot många röda dagar så överklagandefristen blir väl i januari någon gång. Julen firas i Sälen och det snöar, livet är toppen. Fasaden är kvar.
Citera
2025-12-17, 08:55
Avstängd
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p5eudonym
OBS! hypotes

Domen kommer på fredag. Tingsrätten kommer inte ta i från tårna, C undkommer ett strängt fängelsestraff och kommer gå ut och gapa på SoMe att ”vad var det jag sa; tack alla följare för all kärlek och stöd under denna hatkampanj där
Jocke försökte sätta dit mig. En kräfta är alltid en kräfta och nu går jag vidare på botten och simmar upp till toppen HEJ HO LETS GO!”
Vi alla kommer undra hur kattfan kan ha 9 liv gång på gång.

Sedan kommer ha fortsätta dunka ut videos om dokumentären, ta lilla mammi under sina kräftstjärtar och vägra bli bortglömd. Klamrar sig fast som en kloakråtta.

Julia kommer hålla skinnen stängd. Tänka först, tala sedan. Fokus på barnet. Kanske vejpa lite på Instagram.

Fru L går samma väg som maken sin. Fler videos på Snapchat med lila solglasögon och Nocco-drickande. Kommer även hon spä på om dokumentären för att hålla sig relevant då hon är main-försörjare i familjen.

Domen överklagas till hovrätten inom 3v. Däremot många röda dagar så överklagandefristen blir väl i januari någon gång. Julen firas i Sälen och det snöar, livet är toppen. Fasaden är kvar.

Personligen tror jag att om han blir fälld så kommer han få ett strängt straff. Han kommer bli ett exempel på hur man inte ska göra. Så att folk fattar konsekvenserna. Det är vad jag tror.

Men vem vet hur dom tänker.

Vet inte om detta sagts men skulle inte förvåna mig om chrippa har sagt till sin advokat att yrka på förmildrande omständigheter pga dramat. Vilket i sig är oväsentligt för brottet ifråga men chrippa tänker inte längre än hårfästet.
Citera
2025-12-17, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Personligen tror jag att om han blir fälld så kommer han få ett strängt straff. Han kommer bli ett exempel på hur man inte ska göra. Så att folk fattar konsekvenserna. Det är vad jag tror.

Men vem vet hur dom tänker.

Vet inte om detta sagts men skulle inte förvåna mig om chrippa har sagt till sin advokat att yrka på förmildrande omständigheter pga dramat. Vilket i sig är oväsentligt för brottet ifråga men chrippa tänker inte längre än hårfästet.

Ja, är dom smarta så fäller dom han hårt för det olovligt spelandet han har marknadsfört för att sätta ett exempel till andra lågbegåvade luffare där ute.
Citera
2025-12-17, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det blir nog ingen guldspade för denna Bo-Göran denna gång. Detta sänkte inte Jocke, tvärtom. Mamman fick upprättelse njah.. fick hon? Dom som inte läst hans bok kommer nog göra det nu. Win-Win för Jocke. Lögn eller inte.
Det är Jocke som kommer sitta i morgonsoffan inte Chrippa. Chrippa lär nog få sitta i någon annanstans. Anjo & Rask är kvar. Dom kommer fortsätta mata videos.
Dessa videos kommer inte handla om Chrippa & Snean. Det blir nog kriget mot SVT. (Tror)
Jocke? .. Vet inte? Kanske kommer han anmäla SVT mäktig som han är.
Jocke borde tatuera in en räv bakom örat 🦊

Landa det bra? Eller föll det platt?

Nej detta blev ännu ett magplask och det kom aldrig någon bomb.
Och Jocke fick mer förfrågningar om jobb och boken monster är den som säljs mest just nu om man ville att Jocke skulle få hat så blev det precis tvärtom så jag skulle säga att det föll platt som en pannkaka.
Citera
2025-12-17, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Förstår inte hur Christofer kan se detta som något bra. Vad gav det dem? En dokumentär som klippen är fellagda i, manipulerade texter mm.

Haha ungefär så, ganska löjligt att göra så med konversationerna när dom finns i helhet för det är ju precis det folk ser nu eller dom flesta gör det.
Citera
2025-12-17, 09:21
Medlem
wicks avatar
Hur kan han få fortsätta som han gör? Bedriva sociala medier, samarbete och nu även kepsar? Hur kan de bara låta han fortsätta han lär inte börjat betala skatt från ingenstans liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in