2025-11-13, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Vilka då?
Här är en lista på dom största missilerna, klicka på valfri så får du måtten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_ICBMs
Citera
2025-11-13, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och det där har vi redan varit igenom, hur vet du att dessa militärer var inne precis överallt? Exakt när var de inne och var, det brann ju, det rasade, det var avspärrat och räddning pågick. Man kunde inte förrän senare genomsöka alla skrymslen..

Det är bara sjukt hur du kan avfärda alla fakta som motbevisar dig och samtidigt svälja och tro på vad skit som helst som du tycker/tror passar din tro om alla konspirationer. För du tror ju på en hel radda i vanlig konspirationstoks anda
Dom säger att dom genomsökte varenda vrå, dom kom dit kl 4 på eftermiddagen och spenderade minst 200 timmar i byggnaden.
Citera
2025-11-13, 12:17
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern

Drt är du som påstår att det var en missil. Länka till den missilen.

Och interkontinentala kärnvapenmissiler som du länkade till har inte den manövreringsförmågan som behövs för att träffa Pentagon i sidan.

Det krävs kryssningsmissiler för det.
Citera
2025-11-13, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Drt är du som påstår att det var en missil. Länka till den missilen.

Och interkontinentala kärnvapenmissiler som du länkade till har inte den manövreringsförmågan som behövs för att träffa Pentagon i sidan.

Det krävs kryssningsmissiler för det.
Jag har inte påstått att det var en missil, jag säger bara att det kan vara så.
Citera
2025-11-13, 13:40
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Jag har inte påstått att det var en missil, jag säger bara att det kan vara så.
Visa en missil som det kan vara då.
Citera
2025-11-13, 13:48
Medlem
Citat:

Ska jag göra ditt jobb för att styrka vad du tror och påstår… ?

Om du menar att alla de saker som man redovisar i de officiella förklaringarna inte stämmer, så är det DU som ska lägga fram bevis för det, inte jag
Citera
2025-11-13, 13:56
Medlem
Citat:
Dom säger att dom genomsökte varenda vrå, dom kom dit kl 4 på eftermiddagen och spenderade minst 200 timmar i byggnaden.

Ok, så då var alla bränder släckta och risk för ras säkrat överallt?

Du tror alltså blint på vad dessa påstår eller påstås säga, utan källkritik?

Och avfärdar alla bekräftade fakta på att man fann lik från flygplanet inne i Pentagon, och detta styrktes med DNA etc, och flygplansdelar kunde härröras med unika tag-nummer. Och det är en massa vittnen som såg ett stort trafikflygplan, vilket dessutom klippte lyktstolpar så brett isär att mindre plan eller missil skulle behöva flyga sicksack för att klara det, sen gjorde märken i fasaden som stämmer väl med en 757 som slår in i vinkel och lätt bankande åt vänster.
Citera
2025-11-13, 14:30
Medlem
Citat:

Kan du ge ett exempel på en ICBM med vingar? En ICBM (intercontinental ballistic missiles) ramlar nästan rakt ner eftersom dess bana är ballistisk.

Första ICBM från din länk:
Citat:
The Sarmat is a three-stage, liquid-fueled missile with a range of 18,000 kilometres and a launch weight of 208.1 tonnes. The missile is 35.3 metres long and 3 metres in diameter
Notera att det är en trestegsraket. Det medför att den är mycket kortare när raketstegen har kopplats bort från verkansdelen.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Ballistisk_robot
Citat:
En ballistisk robot eller kulbanerobot är en typ av robot som bara är styrd under avfyrningsfasen, när bränslet brinner. Därefter följer den en kastbana enligt ballistikens lagar, till skillnad från kryssningsroboten som kan styras under en stor del av färden
Citera
2025-11-13, 14:34
Medlem
Citat:
Vem har bekräftat dessa fakta?

Du avfärdar alltså de officiella förklaringarna utan att ha läst dem och ved vad de innehåller….?
Och du minns heller inget av allt du skematats med i nåt år nu från oss andra som matar dig när du trollar och imiterar total och selektiv minnesförlust så man skulle kunna tro att du är enäggstvilling med onopono….
Citera
2025-11-13, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du avfärdar alltså de officiella förklaringarna utan att ha läst dem och ved vad de innehåller….?
Och du minns heller inget av allt du skematats med i nåt år nu från oss andra som matar dig när du trollar och imiterar total och selektiv minnesförlust så man skulle kunna tro att du är enäggstvilling med onopono….
Jag tror helt enkelt på dom militärer som var först på plats och säger att det inte fanns något spår av en 757 i byggnaden.
Citera
2025-11-13, 14:39
Medlem
Citat:
Personen som du indirekt hänvisade till, dess yrke är vakt.
Inte att leta bland rester och vrak.
Citera
2025-11-13, 14:48
Medlem
Citat:
Jag tror helt enkelt på dom militärer som var först på plats och säger att det inte fanns något spår av en 757 i byggnaden.

Jaha… och har du då kollat exakt vilken uppgift den/de du refererar till hade under det uppdraget..?
Hade de behörighet och kompetens att undersöka en haveriplats/olycksplats? Eller var det som det verkar enligt inlägget här under, bara vakter….?

Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Personen som du indirekt hänvisade till, dess yrke är vakt.
Inte att leta bland rester och vrak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in