2025-11-05, 15:03
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprayflaskan
Gud nej, sonens huvudsakliga boende är fortfarande hos Rasmus. T har sonen varannan helg fortfarande,

Kanske var så, men han ville ha hela vårdnaden men fick det inte som tur var
Citera
2025-11-07, 19:42
Medlem
Ingen som har FUPen som cirkulerar på TikTok och kan lägga upp den här?
Citera
2025-11-12, 18:54
Medlem
varför är han inte dömd för våldtäkt mot barn?
Citera
2025-11-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
varför är han inte dömd för våldtäkt mot barn?
För sjukt nog är de lagligt för en 60åring att ligga med en 15åring.
Byx myndigheten borde ha en ålderspann ex är du över 25 får du inte vara med någon mellan 15-18
Citera
2025-11-13, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilhelminaa
Byx myndigheten borde ha en ålderspann ex är du över 25 får du inte vara med någon mellan 15-18
Hon var 14 dock. Våldtäkt mot barn!
Citera
2025-12-07, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon var 14 dock. Våldtäkt mot barn!

Om det finns bevis att hon blev gravid vid 14 års ålder en dag innan byxmyndig, nåla dit fanskapet, blir bara äcklad av hans perversa ögon och syn på att utnyttja unga. Hade min dotter blivit gravid med en 30 åring ung ålder i detta fall, hade lynchats hans bollar och låtit han få rida på en dalahäst
Citera
2025-12-09, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R2d2uppside
Om det finns bevis att hon blev gravid vid 14 års ålder en dag innan byxmyndig, nåla dit fanskapet, blir bara äcklad av hans perversa ögon och syn på att utnyttja unga. Hade min dotter blivit gravid med en 30 åring ung ålder i detta fall, hade lynchats hans bollar och låtit han få rida på en dalahäst

Det tror jag säkert. Lugna ner dina brinnande nävar, Liu Kang
Citera
2025-12-14, 01:54
Medlem
Citat:

Du är en sjuk människa. Det var inget utnyttjande, det var en helt frivillig relation de hade. Det ska jag säga dig, din råtta.
Vad kommer allt detta hat från? Du låter gammal och bitter.
Citera
2025-12-25, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Thar
Du är en sjuk människa. Det var inget utnyttjande, det var en helt frivillig relation de hade. Det ska jag säga dig, din råtta.
Vad kommer allt detta hat från? Du låter gammal och bitter.
Är ej sjuk? Ej bitter, men om du vill se ditt barn på 15+ dejta en slusk som han är upp till dig. Hade ändå sagt till mina ungar dejta vem ni vill men håll er inom åldersgränsen och ge fan in snuskig person som vill ha dig som en dalahäst
Citera
2025-12-25, 16:15
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Är ej sjuk? Ej bitter, men om du vill se ditt barn på 15+ dejta en slusk som han är upp till dig. Hade ändå sagt till mina ungar dejta vem ni vill men håll er inom åldersgränsen och ge fan in snuskig person som vill ha dig som en dalahäst

Åldersgränsen är 15, sluta vara okunnig. Vid 15 års ålder är man en vuxen fertil kvinna. Således är det inget fel för en man oavsett ålder att vara i förhållande och få barn med en 15 år gammal kvinna.
Citera
2025-12-25, 16:18
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilhelminaa

Detta är ett riktigt sjukt inlägg där du ser på oss människor som siffror. Vi är inga siffror. Vid 15 års ålder är man vuxen och 18 är bara ett nummer politiker hittat på. Du ser på 18 som ett heligt nummer trots att det bara är en siffra och ett nummer nerskrivet på ett papper av den svenska staten. Skärp till dig nu
Citera
2025-12-25, 16:21
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Arma mig och mormor ja är 30 år och väntar första ungen. När jag är 46 och ser ett drägg på 30 år som han, han vet vad mina knytnävsslag heter då, stick nu

Detta är hederskultur, du har ingen rätt till detta. Vid 15 är man mogen för sex enligt lag. Om jag hade haft sex med en 15 åring, och du börjat hota mig så kan jag lova dig att du kan vänta dig konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in