2025-11-12, 23:27
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Det trodde jag med, hon ser ut att vara Latino men blev förvirrad när någon skrev att hon är rysk
Hon har bakgrund i Chile. Inget annat
Citera
2025-11-12, 23:56
Medlem
Citat:
Du har rätt. Sedan tycker jag det är otroligt fel av juryn att välja personer som är oattraktiva. När man ser en kille som Jimmy så tänker man inte direkt på att man vill kyssa honom. De borde för fan välja människor som är lite attraktiva i alla fall.

Fast det är väl han som behöver hjälp vääldigt mycket hjälp!
Citera
2025-11-13, 00:00
Medlem
Citat:
Jag frågade varför Patrik Gym Ägaren inte bara säger rakt ut att han inte är fysiskt attraherad av Ryskan.
Då svarade användaren LillaLilith att Patrik redan har en flickvän som han gömmer och enbart är med i programmet för att få följare på insta och mer kunder till gymmet.

Då undrar jag varför en flickvän skulle godkänna att hennes man vidrör en annan för att få pengar eller kunder eller följare

Jag tror att de skriver kontrakt på 8 program då kan de inte hoppa av i början så de får sega sig framåt.
Citera
2025-11-13, 02:47
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har du gjort en Crapmagic och självifyllt ett icke existerande citat till en användares tidigare post? för jag hittar ingen gammal post i tråden med detta citat från mig, jag förstår inte vad jag menar eller vad du menar med citatet iaf.

Jag minns heller ingen Torsten i GVFÖK historia, kan du inte istället svara rätt upp å ner på min senaste post utan att krångla till det för dig själv såhär?
Fyller aldrig i andras citat. Orkade bara inte läsa allt så strök delar av inlägget. Vad skulle jag svara på? Om det är konstigt att bära hoodie, om Malin är säsongens sexigaste kvinna, om man ska stå upp och äta cornflakes eller om Yury är naken? Svarar ja på allt. Och nej, såklart kommer du inte ihåg Torsten. Varför skulle du göra det liksom. Det finns väl ingen som helst anledning. Inte vad jag kan komma på i alla fall. Okej, vi säger så.
Citera
2025-11-13, 04:11
Medlem
Jag har precis tittat vilket mög. Ja Malin o Jimmy separerade vilket var jättebra.

Tjockisbögen var helt otroligt omogen, jag fattar inte hur han kan ha ert stöd

Patrik är rädd för att ha sex med Yuri

Abtin o Hanna två vrak men de verkar gilla varandra
Citera
2025-11-13, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Det har alltid varit någon typ av fest under parhelgen förut

Det verkar ju ha fortsatt långt in på natten ändå. Eftersom Hanna stannade och Anton drog hem. Synd att vi inte fick se något från det.

Jag förstår inte er som tycker Hampus är genuin. Han är 25 år, klart han är med för att bli känd.
Citera
2025-11-13, 09:43
Medlem
Spider-Girls avatar
MALIN
Hon är den första kvinnan i serien som inte tar det personligt att bli kritiserad för stil och utseende.
Hon skrattar, borstar av sig och gå vidare.
I dagens avsnitt fick hon mig att skratta högt flera gånger, vill inte spoila med exakta detaljer för er som inte hunnit se det, men scenen i baren med hennes kompis och paketet till Jimmy- VÄRLDSKLASS.

Nu börjar något växa fram mellan Hanna och Abtin, spännande att se var detta hamnar!
Yury och Patrik har ju så fruktansvärt roligt mellan varven, potentialen fanns ju där.
Tror att han hade känt mer för henne om han inte känt pressen av att det redan handlar om äktenskap (vilket är en nackdel med hela formatet)

Killarna har det helt enkelt för svårt med sina murar, båda två, för att de riktigt ska kunna hjälpa varandra att blomma ut. Så det kommer inte hålla. Synd tycker jag!
Citera
2025-11-13, 09:49
Medlem
TheElizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
" Regionchef" kan vara precis vad som helst. Totalt intetsägande för att skriva om verkligheten.

I detta fallet ansvarig över en godisbutik.

Förmodligen i nivå med platschef på valfri McDonaldssylta.
Citera
2025-11-13, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Hade för mig att han fyllde på godislådorna och såg till att knäck och kola är lagom sega. Kalla det regionchef om ni vill

Det har han anställda till att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
" Regionchef" kan vara precis vad som helst. Totalt intetsägande för att skriva om verkligheten.

I detta fallet ansvarig över en godisbutik.

Du blandar ihop med platschef.

Citat:
Ursprungligen postat av TheEliza
Förmodligen i nivå med platschef på valfri McDonaldssylta.

Regionchef är över platschef.
Citera
2025-11-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Det har han anställda till att göra.

Du blandar ihop med platschef.

Regionchef är över platschef.
Tror någon skrev här eller i facebook tråden att han diskade godisskedarna i personalrummet och fyllde på papper i skrivaren. Kalla han VD jag bryr mig inte
Citera
2025-11-13, 10:58
Medlem
Yimmy hade nog passat bra med Yury, båda är högpresterande och i samma liga.
Citera
2025-11-13, 11:34
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Yimmy hade nog passat bra med Yury, båda är högpresterande och i samma liga.

Han hade säkert sett henne som feminin till utseendet, men garanterat inte uppskattat hennes grova humor.

Får en känsla av att han inte alls är hennes typ, han är ju mer spinkig triatlet medans hon gillar muskulösa gymkillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in