2025-11-12, 15:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Minns du inte Torsten och Anastasia? Han var den första i serien som sa till sin partner att hon inte såg bra ut

https://static.bonniernews.se/images/ca/a0/caa02f7ea30246be948f04472a3985fe/16x9/original.png
Just det, exakt hur explicit var han nu igen när han framförde att han inte kände attraktion?
Citera
2025-11-12, 16:09
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Just det, exakt hur explicit var han nu igen när han framförde att han inte kände attraktion?

Så här explicit enligt Expressen:

"Paret har pratat under natten om deras relation och varför de inte klickar.

– Då var svaret för Torsten att han inte tycker att jag är fin. Det blev en monolog om kvaliteter jag har som inte är bra enligt honom, säger Anastasia.
"

Han var pionjär på området, sedan dess är det en man per år som säger sånt till sin partner i GVFÖ.
Citera
2025-11-12, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Jimmy säger även att han är vegetarisk 😊
Flera gånger till och med. Först tänkte jag att han sa fel
Citera
2025-11-12, 16:26
Medlem
Citat:

Det reagerade jag också på. Är Malin animalisk då?
Citera
2025-11-12, 16:29
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
För att han redan har en flickvän men vill vara med på tv för att få fler följare på Instagram och i förlängningen tjäna mer pengar på sitt gym och att göra reklam för kosttillskott.

Varför skulle en flickvän godkänna att hennes man kysser en annan?
Citera
2025-11-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlessedPower
Varför skulle en flickvän godkänna att hennes man kysser en annan?
Vem
Menar du?
Citera
2025-11-12, 16:34
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Vem
Menar du?

Jag frågade varför Patrik Gym Ägaren inte bara säger rakt ut att han inte är fysiskt attraherad av Ryskan.
Då svarade användaren LillaLilith att Patrik redan har en flickvän som han gömmer och enbart är med i programmet för att få följare på insta och mer kunder till gymmet.

Då undrar jag varför en flickvän skulle godkänna att hennes man vidrör en annan för att få pengar eller kunder eller följare
Citera
2025-11-12, 16:37
Medlem
Citat:
Jag frågade varför Patrik Gym Ägaren inte bara säger rakt ut att han inte är fysiskt attraherad av Ryskan.
Då svarade användaren LillaLilith att Patrik redan har en flickvän som han gömmer och enbart är med i programmet för att få följare på insta och mer kunder till gymmet.

Då undrar jag varför en flickvän skulle godkänna att hennes man vidrör en annan för att få pengar eller kunder eller följare
Jag tror inte att hon är ryska. Hon är väl från Sydamerika eller där omkring
Citera
2025-11-12, 16:41
Medlem
BlessedPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Jag tror inte att hon är ryska. Hon är väl från Sydamerika eller där omkring

Det trodde jag med, hon ser ut att vara Latino men blev förvirrad när någon skrev att hon är rysk
Citera
2025-11-12, 16:42
Medlem
Citat:
Det trodde jag med, hon ser ut att vara Latino men blev förvirrad när någon skrev att hon är rysk
Du ska inte tro på allt som skrivs
Citera
2025-11-12, 17:32
Medlem
Citat:

Han kanske syftar på sina sparris-ben
Citera
2025-11-12, 18:05
Medlem
Citat:
Sydamerika är "invandrarland", förutom spanjorer såklart och slavar från afrika, även migrantströmmar från mellanöstern (t.ex. el salvadors president härstammar från libanon), perus fd president från japan, argentina har population av bl.a. tyskar, judar och en del ryssar osv. Tycker hon ser lite slavisk ut ändå, näsan är väl mer mellanöstern eller judisk (spanien var iofs ockuperade av araberna länge).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in