Citat:
Ursprungligen postat av
devaleva
Alltså fattar inte alls grejen med den där chattgruppen Anjo, Jocke mfl var med i, där sägs ju ingenting sensationellt alls?
"Avrätta henne" Alltså det är ju sånt folk bara säger, dom flesta har nog tänkt eller sagt det nångång efter att dom sett någon idiot göra något, vem bryr sig?
Det sjuka är ju också att i sammanhanget det skedde så verkade dom ju göra allt för att hjälpa Chrippa som satt häktad pga Linnea anmält honom, raderat kanalen osv... I samma veva talade Chrippa ut om hur hemsk psykopat Linnea var...
Det är relevant när man ser till ord Sekten-sidan sagt som ledde till DERAS övriga oemotsagda sanningar på youtube.
"Han ska mörda mina barn" så polisen utreder stämpling till mord. Vilket har ÄLTATS i ett år som en sanning som enligt Anjo lades ner ENBART för att Chrippa blev åtalad för ekobrott.
Det som VERKAR ha hänt, är att Chrippa i ett väntrum när SOC ska utreda om hans dotter ska omhändertas, har sagt något i stil med "om Anjo skadar mig genom att se till att jag förlorat vådnaden om min dotter har jag saker att säga om honom med".
Jocke och Jonna polisanmäler det som ett uttalat MORDFÖRSÖK från Chippa på Anjos barn. Samma Jocke som hatar drama.
Det spelades in. Och lades ner. På grund av trams, ett aktivt försök förvränga arga ord till ett konkret hot. Trams, sade polisen TROTS inspelning och vittnen efter utredningen.